To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το Native Advertising εξαπλώνεται στην ελληνική αγορά

Το Native Advertising εξαπλώνεται στην ελληνική αγορά
Με τη συμπλήρωση ενός έτους παρουσίας της EngageYa στην Ελλάδα, μιλάμε με τον Σολ Σαλτιέλ, Μanaging Director της Fast River και Country Partner της πρώτης πλατφόρμας Content Discovery & Native Advertising στη χώρα μας.

adb : Η EngageYa έκλεισε περίπου ένα χρόνο στην Ελλάδα. Πώς ανταποκρίθηκαν οι εκδότες αλλά και οι διαφημιζόμενοι σε αυτή την καινοτομία;

Σ.Σ.:
Οι πρώτες εντυπώσεις στο διάστημα αυτό είναι θετικές. Αφενός, οι εκδότες αντιλαμβάνονται τα οφέλη που προσφέρει η Content Discovery πλατφόρμα της EngageYa (αύξηση pageviews, CTR και χρόνου παραμονής, έξτρα έσοδο από native advertising κ.λπ.), αφετέρου, τα brand, που διαρκώς αναζητούν νέους τρόπους επικοινωνίας με το κοινό τους, αντιλήφθηκαν γρήγορα ότι έχουν στα χέρια τους ένα νέο, αποτελεσματικό εργαλείο brandformance. Σίγουρα, η ελληνική ψηφιακή αγορά έχει μια δεδομένη ανάπτυξη, όμως θεωρούμε ότι το native advertising για τα επόμενα χρόνια θα ανθίσει σημαντικά και στη χώρα μας.

adb: Έχετε ανταγωνισμό στην Ελλάδα; Πού βρίσκεστε σε σχέση με αυτόν;

Σ.Σ.:
Η EngageYa σήμερα αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο native advertising στην Ελλάδα. Η EngageYa κατέχει ηγετική θέση τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε γειτονικές χώρες (Τουρκία, Β. Αφρική, Μέση Ανατολή, Κόλπος). Όμως, στο εξωτερικό υπάρχει έντονος ανταγωνισμός και η φυσιολογική πορεία είναι να υπάρξει και στην Ελλάδα. Βλέπουμε, εξάλλου, ότι υπάρχει ήδη κάποια κινητικότητα. Η EngageYa είναι μια πλατφόρμα Content Discovery, που βασίζεται σε έναν πολύ δυνατό αλγόριθμο προγνωστικής σύστασης που έχουμε αναπτύξει και ο οποίος διαρκώς μαθαίνει και ανανεώνεται. Στο επίπεδο της τεχνολογίας δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό, τουναντίον, καταγράφει σημαντικές πρωτιές σε διεθνές επίπεδο. Επιπρόσθετα, είμαστε μια service oriented πλατφόρμα με πολύ μεγάλη ευελιξία σε διάφορα επίπεδα, γεγονός που ήδη αναγνωρίζεται από την τοπική διαφημιστική αγορά και τους εκδότες περιεχομένου.

adb: Τι καινούργιο προσφέρετε σε σχέση με τις καθιερωμένες μορφές digital διαφήμισης; (π.χ. display, social media κ.λπ.);

Σ.Σ.:
Αρχικά, η EngageYa δεν επηρεάζεται από τα Ad blocking προγράμματα, γεγονός πολύ σημαντικό, καθώς το ποσοστό Ad blocking αυξάνεται συνεχώς σε παγκόσμιο επίπεδο, τόσο στο desktop όσο και στο mobile. Επιπροσθέτως, σε σχέση με το display έρχεται να δώσει μία λύση στο “banner blindness”, δηλαδή στο γεγονός ότι οι αναγνώστες δεν δίνουν προσοχή στα banner και δεν τα κλικάρουν. Επειδή το περιεχόμενο μέσω της EngageYa σερβίρεται με μη παρεμβατικό τρόπο, μέσα στην εμπειρία του χρήστη το engagement είναι μεγαλύτερο. Πιο ειδικά, η EngageYa, προσφέρει πολύ υψηλό CTR σε παγκόσμιο επίπεδο. Σε σχέση με τα social media, προσφέρουμε διαφορετική στόχευση κοινού: στοχεύουμε το κοινό που διαβάζει τα μεγαλύτερα ελληνικά καθώς και τα πιο premium websites. Τέλος, η EngageYa είναι η μόνη πλατφόρμα που έχει κάποια εργαλεία όπως το Advertorial tool, Storytelling landing page, native recommendation για iOS & Android και παρέχει ποικίλους τρόπους placement του widget (πχ sidebar, video widget, photo gallery κ.λπ.). Επίσης, σύντομα λανσάρουμε στο δίκτυό μας και νέα προϊόντα, όπως το Native Video ή το Gallery widget.

adb: Τι είδους project έχετε «τρέξει» μέχρι στιγμής;

Σ.Σ.:
Έχουμε «τρέξει» καμπάνιες μεγάλων brands στις περισσότερες κάθετες αγορές με μεγάλη επιτυχία: τρόφιμα, ποτά, καλλυντικά, αυτοκινητοβιομηχανίες, τουρισμός, ασφάλειες, τραπεζικά προϊόντα κ.λπ. Η EngageYa έχει φροντίσει την αποτελεσματικότητα αυτών των καμπανιών ανάλογα με τους στόχους της κάθε ενέργειας, είτε αφορούν σε awareness, δημοσιότητα, εγγραφές, αγορές, engagement, είτε σε κάποιο άλλο δείκτη performance. Συνεργαζόμαστε με επιτυχία με τα περισσότερα Media Shops, Performance & Affiliate networks, καθώς και με πελάτες από το εξωτερικό που αναζητούν ελληνικό traffic.

adb: Τι οφέλη παρέχετε στους publishers;

Σ.Σ.:
Το widget της EngageYa λειτουργεί με μια «έξυπνη» τεχνολογία προγνωστικής σύστασης, που βασίζεται στο user behavior filtration και «σερβίρει» στους αναγνώστες άρθρα που τους ενδιαφέρουν από μια ευρεία θεματολογία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη θεαματική αύξηση του CTR, των pageviews και τη μείωση του bounce rate, δείκτες τους οποίους κοιτούν οι εκδότες. Από μετρήσεις βλέπουμε ότι αυξάνει, επίσης, το user engagement σε περισσότερες από 8 σελίδες ανά χρήστη κατά μέσο όρο. Πολύ σημαντικό είναι ότι αυτή η τεχνολογία βασίζεται στο revenue share μοντέλο από τα έσοδα που προκύπτουν από τις διαφημίσεις. Συνεπώς, ο εκδότης
περιεχομένου επωφελείται όσον αφορά στο κομμάτι της απόδοσης της σελίδας του, ενώ ταυτόχρονα έχει incremental revenue από τις native διαφημίσεις.

adb: Θα μπορούσατε να γίνετε λίγο πιο συγκεκριμένος σε σχέση με το δίκτυό σας; Συνοψίστε λίγο τα νούμερα του traffic σας.

Σ.Σ.:
Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με ένα πολύ μεγάλο δίκτυο premium publishers και σερβίρουμε περισσότερα από 600 εκατ. ad impressions τον μήνα, across network με έναν ετήσιο μέσο όρο widget CTR 12%! Ενδεικτικά οι εκδότες περιεχομένου με τους οποίους συνεργαζόμαστε είναι τόσο μεγάλοι όμιλοι με πολλά websites όσο και standalone websites. Στο εξωτερικό συνεργαζόμαστε επίσης με πολύ μεγάλους εκδότες σε πολλές χώρες.

adb: Ποια είναι τα προτερήματα της πλατφόρμας σας για τους διαφημιζόμενους;

Σ.Σ.:
Οι πελάτες μας εξασφαλίζουν ταυτόχρονη προβολή σε ένα ευρύ δίκτυο premium publishers. Αυτό έχει ως άμεσο πλεονέκτημα κατ’ αρχήν την παροχή ποιοτικού traffic. Με την καινοτομική τεχνολογία προγνωστικής σύστασης τα brands προσεγγίζουν τους users με έναν νέο, μοναδικό τρόπο μέσω του περιεχομένου που προσφέρουν. Έτσι δεν επιτυγχάνουν μόνο brand awareness, αλλά και performance βάσει των KPIs που έχουν τεθεί. Παρέχονται δυνατότητες στόχευσης βάσει λειτουργικού π.χ. μόνο iOS, ή μόνο mobile, γεωγραφικής θέσης, αλλά και βάσει δημογραφικών χαρακτηριστικών. Επιπρόσθετα εστιάζουμε στο performance, δουλεύοντας με πιο risk free μοντέλα όπως CPC, CPL, CPI κ.λπ.