To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cream και Χρυσή Ζύμη σερβίρουν μια πίτα χωρίς φύλλο!

Cream και Χρυσή Ζύμη σερβίρουν μια πίτα χωρίς φύλλο!

Όλα τα μυστικά της νέας καμπάνιας που παρουσιάζουν οι Χρυσή Ζύμη και Cream για την πίτα χωρίς φύλλο, Μπατζίνα!

Ποιο είναι το USP για το νέο προϊόν της Χρυσής Ζύμης και πώς αποτυπώνεται στην νέα καμπάνια που είναι στον «αέρα»;

Η Μπατζίνα είναι μια πίτα αυθεντική, παραδοσιακή χωρίς φύλλο που υπάρχει σε όλη την Ελλάδα και τη συναντάμε με διαφορετικό όνομα σε κάθε τόπο. Μαμαλίγκα, Ζυμαρόπιτα, Γυμνόπιτα και Μπατζίνα είναι κάποια από αυτά. Σήμερα, η Χρυσή Ζύμη αξιοποιεί την παραδοσιακή συνταγή χρησιμοποιώντας αγνά υλικά (στραγγιστό γιαούρτι, αυγά ελευθέρας βοσκής και φέτα) και βάζει την Μπατζίνα σε κάθε ελληνικό σπίτι. Η έμπνευσή μας προήλθε από το ίδιο το προϊόν: μία πίτα χωρίς φύλλο που υπάρχει σε όλη την Ελλάδα. Όπως ακριβώς συναντάς ένα καφέ «Πλάτανος», ένα ξενοδοχείο «Γαλήνη» και μία «Καλημέρα», έτσι συναντάς και μία «πίτα χωρίς φύλλο». Παρουσιάζουμε την Μπατζίνα σαν μία από τις κλασικές «εικόνες» της Ελλάδας, απόλυτα συνυφασμένη με την ελληνική παράδοση.

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλει να προβάλλει η καμπάνια; Ποιο ήταν το brief που δόθηκε;

Στόχος της καμπάνιας ήταν να γνωρίσουμε στο κοινό την νέα απολαυστική πίτα χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα, και να το βοηθήσουμε να την αναγνωρίσει, καθώς κάπως, κάπου, κάποτε, όλοι την έχουμε ακούσει ή την έχουμε δοκιμάσει! Μέσα από την επικοινωνία θέλαμε να αναδείξουμε όλες τις αξίες της μάρκας, να προβάλλουμε την εξαιρετική ποιότητα, τα μοναδικά υλικά και, φυσικά, την αυθεντική συνταγή σε δύο υπέροχες γεύσεις. Το βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι πως «κάθε τόπος έχει μια πίτα χωρίς φύλλο, και πλέον, κάθε σπίτι μπορεί να έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη».

Κυρίαρχο ρόλο στην καμπάνια έχουν η ελληνικότητα και η παράδοση. Γιατί επιλέξατε να κινηθείτε στους συγκεκριμένους επικοινωνιακούς άξονες;

Τόσο η ελληνικότητα, όσο και η παράδοση, αποτελούν θεμελιώδεις αξίες της μάρκας «Χρυσή Ζύμη». Για την Χρυσή Ζύμη, η παράδοσή μας γεννιέται μέσα στα ελληνικά σπίτια και μεταφέρεται από σπίτι σε σπίτι και από τόπο σε τόπο, δημιουργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο μία συναισθηματική σύνδεση με τον καταναλωτή, θυμίζοντάς του εικόνες, μυρωδιές και οικογενειακές στιγμές με τις οποίες μεγάλωσε. Σε αυτήν λοιπόν την καμπάνια, η Μπατζίνα ταυτίζεται αρμονικά με τις δύο θεμελιώδεις αξίες και γίνεται το καλύτερο όχημα επικοινωνίας και διάσωσης της παράδοσης κάθε τόπου. Μία πίτα χωρίς φύλλο, γνώριμη και αγαπημένη από τα πιο απομακρυσμένα χωριά μέχρι τις μεγάλες πόλεις. Με ονόματα ευφάνταστα και διαφορετικά. Φτιαγμένη με πλήθος συνταγών, που πιστοποιούν τον τόπο προέλευσής της. Η Μπατζίνα από την Χρυσή Ζύμη σέβεται και διασώζει την παράδοση που κουβαλά.

Ποιες άλλες εκτελέσεις υποστηρίζουν και συμπληρώνουν την τηλεοπτική ταινία; Πως «τρέχει» η καμπάνια στο online περιβάλλον;

Την επικοινωνία συμπληρώνουν το ραδιόφωνο, content στα social media της Χρυσής Ζύμης, η προβολή της ταινίας σε YouTube και programmatic καθώς και ένα μεγάλο digital activation, διάρκειας 4 εβδομάδων. Δημιουργήσαμε ένα microsite με τίτλο, «Ο Χάρτης της Μπατζίνα», με σκοπό να προκαλέσουμε το κοινό μας να θυμηθεί και να συμπληρώσει το όνομα της «πίτας χωρίς φύλλο» στον δικό του τόπο και να κερδίσει μεγάλα δώρα από την Χρυσή Ζύμη. Τόσο η βασική καμπάνια όσο και το activation «Ο Χάρτης της Μπατζίνα», επικοινωνούνται μέσω native διαφήμισης ώστε συνδυαστικά με τα υπόλοιπα μέσα, να γνωρίσουμε όλοι την Μπατζίνα σαν την πίτα «όλης της Ελλάδας»!

Και στην νέα καμπάνια χρησιμοποιείτε το δημοφιλές σλόγκαν «Δεν έτυχε...πέτυχε».  Ποιες δυνατότητες αλλά και ποιους περιορισμούς, ίσως, ενέχει ένα τόσο δυνατό σλόγκαν;

Το σλόγκαν «Δεν έτυχε…Πέτυχε!» αποτελεί την ταυτότητα της μάρκας «Χρυσή Ζύμη», γιατί είναι συνυφασμένο με - και περικλείει - όλες τις αξίες της μάρκας, όπως είναι η καινοτομία, η υψηλή ποιότητα των προϊόντων και πρώτων υλών, η τεχνογνωσία και φυσικά η ελληνικότητα και η παράδοση. Είναι ένα σλόγκαν καθιερωμένο και εντυπωμένο στο μυαλό του  Έλληνα καταναλωτή, υπογράφοντας την εγγύηση της επιτυχίας όλων των προϊόντων Χρυσή Ζύμη. Συνεπώς, υπογραμμίζει και τη νέα προϊοντική πρόταση, την Μπατζίνα και φυσικά δεν ενέχει κανέναν περιορισμό. Αντιθέτως, προσυπογράφει το επιμέρους σλόγκαν για το λανσάρισμα της Μπατζίνα, που είναι το «Μία πίτα αυθεντική… χωρίς φύλλο!».

Γενικότερα ποια θα λέγατε πως είναι η στρατηγική για την επικοινωνία και το marketing της Xρυσής Ζύμης; Που δίνετε ιδιαίτερο βάρος;

Η Χρυσή Ζύμη, η Νο1 μάρκα στην κατηγορία της κατεψυγμένης ζύμης, δημιουργεί καθημερινά νέες προϊοντικές προτάσεις και διατροφικές τάσεις για τους καταναλωτές, που συμβάλουν στην ανάπτυξη της κατηγορίας, καθώς και στην αύξηση της συχνότητας κατανάλωσης. Στόχος της μάρκας είναι να προσφέρει σε κάθε ελληνικό σπίτι προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας και απόλαυσης. Αυτό το καταφέρνει μέσα από την καινοτομία και την επένδυση στον τομέα του R&D, δημιουργώντας διαρκώς νέες γεύσεις και επιλέγοντας εκλεκτές πρώτες ύλες που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα προϊόντα της αγοράς. Η στρατηγική επικοινωνίας που εφαρμόζεται σε κάθε νέο λανσάρισμα είναι 360° και συμβαίνει ταυτόχρονα σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας above & below the line, με χρήση των πιο προηγμένων εργαλείων που προσφέρει η τεχνολογία. Ενώ, ο επικοινωνιακός στόχος σε κάθε επιμέρους καμπάνια είναι ευθυγραμμισμένος με τις θεμελιώδεις αξίες της μάρκας, που είναι η καινοτομία, η «σπιτικότητα» και η υψηλή ποιότητα, διασφαλίζοντας την πιστότητα και τη σύνδεση του καταναλωτή με την μάρκα.


Chrisi Zimi - Batzina from Cream on Vimeo.


ΧΡΥΣΗ ΖΥΜΗ

Αγάπη Παπαδοπούλου, Ελευθερία Καμπά, Ζέτα Παπαδοπούλου, Μαρία Γκίνη


CREAM

Creative: Χρήστος Κουτσούκος, Κωνσταντίνος Αργυρίου, Δανάη Κατσαλή

Account Management: Μόνικα Μηλιώρη, Λίζα Γκουρτσούλη

Production: Αγγελική Μπαθέκα

Development: Κώστας Τσαγγάλης, Γιάννης Ρουγγέρης, Ντάνη Αγαθαγγελάκη


PARASOL

Σκηνοθεσία: Danny & Loco, DoP: Γιάννης Γεωργίου, Παραγωγός: Κλήμης Ασίκογλου

Διευθ. Παραγωγής: Σωκράτης Κωνσταντινίδης, Art Director: Μιχάλης Σαμιώτης

Food Styling: Dawn Brown, Music: RABBEATS, Montage: Γιάννης Χαλκιαδάκης,

Location Manager: Στέλιος Φουντουλάκης