To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δ. Τσιγγενέ - Ladylike.gr: «Θέλουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή»

Δ. Τσιγγενέ - Ladylike.gr: «Θέλουμε να είμαστε η πρώτη επιλογή»
Η Δήμητρα Τσιγγενέ, Editor in Chief του Ladylike.gr, μας μιλάει για τις κινήσεις που οδήγησαν σε σημαντική άνοδο το γυναικείο brand της 24ΜΕDIA, τη φιλοσοφία του και τον τρόπο που προσεγγίζει το αναγνωστικό του κοινό, αλλά και για τα όσα μπορεί να προσφέρει σε brands και διαφημιζόμενους.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: To Ladylike.gr ξεκίνησε τη φετινή χρονιά με ορμή, από ένα πολύ καλό 2017, το οποίο επεφύλασσε σημαντικά ρεκόρ επισκεψιμότητας για το γυναικείο brand της 24MEDIA. Πού θα πρέπει να πιστωθεί αυτή η ανοδική πορεία; Σε ποια στοιχεία;

Δ.Τ.:
Πράγματι, το 2017 ήταν η χρονιά των ρεκόρ για το Ladylike, με αποκορύφωμα τον περασμένο Σεπτέμβρη, οπότε και κλείσαμε με 1.795.007 unique visitors (Πηγή: AT Internet). Η ανοδική αυτή πορεία είναι απόρροια πολλών πραγμάτων. Μερικοί από τους βασικότερους λόγους είναι ότι εμπλουτίσαμε τη θεματολογία μας και καλύψαμε ακόμη περισσότερες κατηγορίες που αφορούν τη γυναίκα. Ενισχύσαμε το περιεχόμενο της μόδας και της ομορφιάς, ασχοληθήκαμε ακόμη περισσότερο με το κομμάτι των συνεντεύξεων, των κοινωνικών θεμάτων και της pop κουλτούρας και δώσαμε έμφαση σε αυτό που μας χαρακτηρίζει, την άποψη. Αυτό που καταφέραμε, λοιπόν, διευρύνοντας τη θεματολογία μας, είναι να απευθυνθούμε σε ακόμη περισσότερες γυναίκες και αυτομάτως να μεγαλώσουμε το αναγνωστικό μας κοινό. Επιπλέον, κινηθήκαμε πιο στοχευμένα και μεθοδικά στα social media, όπου και προωθήσαμε πιο δυναμικά τα θέματά μας στις αναγνώστριές μας. 


adb: Πώς εξελίσσεται μέχρι στιγμής το 2018 σε επίπεδο επισκεψιμότητας και ποιοι οι στόχοι που έχουν τεθεί;

Δ.Τ.:
Στο Ladylike αλλά και στην 24MEDIA τα νούμερα δεν είναι αυτοσκοπός και είναι κάτι που προσωπικά με χαροποιεί σε μεγάλο βαθμό. Φυσικά και υπάρχουν στόχοι -τόσο ποσοτικοί όσο και ποιοτικοί- καθώς το Ladylike κάνει σταθερά και γερά βήματα στο να εδραιωθεί ως η πρώτη επιλογή μιας γυναίκας που θέλει να διαβάσει, να διαμορφώσει άποψη αλλά και να ψυχαγωγηθεί. Oι στόχοι μας από εδώ και στο εξής είναι να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο το πρωτογενές περιεχόμενό μας, καθώς και να αναπτύξουμε το video content για διαφορετικές πλατφόρμες που ολοένα και περισσότερο αποτελεί τάση κατανάλωσης περιεχομένου στο digital. Ένας ακόμη πoλύ βασικός μας στόχος είναι να ενισχύσουμε το brand loyalty μας. Πιστεύω ακράδαντα πως όταν έχεις άποψη, ενδιαφέροντα θέματα, διάθεση και όρεξη για νέα πράγματα, το αναγνωστικό κοινό το αναγνωρίζει και παραμένει πιστό σε εσένα. Σε αυτό στοχεύουμε.




adb: Ποια θα λέγατε πως είναι η φιλοσοφία του Ladylike.gr; Πού εστιάζει, σε ποιο κοινό απευθύνεται και τι θέλει να προσφέρει;

Δ.Τ.:
Άποψη και Ladylike.gr είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Η φιλοσοφία μας είναι να έχουμε άποψη σε κάθε τι που γράφουμε - από ένα απλό celebrity νέο μέχρι ένα σοβαρό θέμα επικαιρότητας. Είναι σημαντικό να βλέπει η αναγνώστρια πως δεν αναπαράγεις απλώς μια είδηση, αλλά μπαίνεις στη διαδικασία να πεις την άποψή σου, ακόμη κι όταν γνωρίζεις πως αυτή μπορεί να μην είναι αρεστή από κάποια μερίδα του κόσμου. Αυτό νομίζω μας ξεχωρίζει και από τα υπόλοιπα γυναικεία sites: η άποψη, η πολυφωνία, οι πολλοί και διαφορετικοί χαρακτήρες του Ladylike. Η αναγνώστρια σίγουρα θα ταυτιστεί με κάποια από εμάς και σίγουρα θα διαφωνήσει και με πολλές από εμάς. Πού εστιάζουμε σαν site; Σε οτιδήποτε μπορεί να αφορά τη σύγχρονη γυναίκα. Τη γυναίκα που της αρέσει να ενημερώνεται, να ψάχνεται, να ανακαλύπτει. Τη γυναίκα που δεν επαναπαύεται και δεν αρκείται με τη μετριότητα. Σε αυτό το κοινό, άλλωστε, απευθυνόμαστε. Στις τολμηρές, πολύπλευρες και δημιουργικές γυναίκες τού σήμερα. Αυτό που θέλει να προσφέρει το Ladylike.gr στο γυναικείο κοινό, εκτός από αξιόπιστη ενημέρωση στα θέματα που το αφορούν, είναι έμπνευση και δύναμη. Στόχος όλης της ομάδας είναι να εμπνέει τις αναγνώστριες μέσω των ιστοριών που παρουσιάζει, να αποδυναμώνει πιθανά ταμπού που τις κρατούν πίσω και να τις εμψυχώνει να κυνηγήσουν τον καλύτερο δυνατό εαυτό τους.


adb: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του γυναικείου αναγνωστικού κοινού όσον αφορά τα online μέσα; Tι ζητάνε από ένα γυναικείο site και τι τις κάνει να επιστρέφουν; Τι κάνει καθημερινή συνήθεια την επίσκεψη στο Ladylike.gr;

Δ.Τ.:
Αυτό που ζητά το γυναικείο αναγνωστικό κοινό από τα online μέσα είναι πλήρη ενημέρωση για τα θέματα που το αφορούν, χωρίς στοιχεία παραπληροφόρησης και υπερβολής. Νομίζω πως πλέον έχει εκπαιδευτεί αρκετά και έχει απορρίψει την clickbait λογική. Για να καταφέρεις να κερδίσεις την αναγνώστρια και να της δημιουργήσεις την ανάγκη να πατήσει κλικ και να σε αποθηκεύσει στον υπολογιστή της, θα πρέπει να ταυτίζεται η νοοτροπία της με τη δική σου, να έχεις καταφέρει να δημιουργήσεις ένα φιλικό προς εκείνη περιβάλλον, που καλύπτει τα ενδιαφέροντά της και -το σημαντικότερο όλων- να έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη της από τη στάση που κρατάς και από το πώς αντιμετωπίζεις το περιεχόμενό σου, αλλά κι εκείνη. Η ειλικρίνεια, η αμεσότητα και το καλό περιεχόμενο είναι τα κλειδιά για το πολυπόθητο loyalty.


adb: Τα sοcial media είναι ακόμη πιο σημαντικά στην περίπτωση των γυναικείων sites; Ποια είναι η δική σας στρατηγική;

Δ.Τ.:
Tα social media είναι πάρα πολύ σημαντικά γενικότερα, όχι μόνο στην περίπτωση των γυναικείων sites, μιας και μέσω αυτών μπορείς να παρουσιάσεις σε ακόμη πιο ευρύ κοινό τη δουλειά σου και να αποκτήσεις ακόμη μεγαλύτερη απήχηση. Ο τρόπος, βέβαια, που τα χειρίζεσαι είναι καθοριστικός για το αποτέλεσμα που θα λάβεις. Εμείς στο Ladylike.gr έχουμε αποφασίσει να μην έχουμε αυτόματο μηχανισμό ποσταρίσματος στο Facebook, μιας και προτιμάμε να μην είμαστε απρόσωπες. Μας αρέσει να σχολιάζουμε εμείς προσωπικά τα posts και να έχουμε μια πιο άμεση επαφή με το κοινό. Στόχος μας είναι να αποκτήσουμε ακόμη περισσότερη αλληλεπίδραση με τις αναγνώστριές μας και να δημιουργήσουμε ένα ακόμη πιο φιλικό περιβάλλον στα social accounts μας. Η στρατηγική μας κινείται σε αυτήν τη λογική. Το 2017 δουλέψαμε πολύ το Instagram, το οποίο και μας έδειξε στην πράξη τη δυναμική του. Στόχος μας για το 2018 είναι να επικεντρωθούμε ακόμη περισσότερο σε αυτό, καθώς και να ανακαλύψουμε νέες τάσεις στα social media.




Το Ladylike και τα brands

adb: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Ladylike.gr σαν διαφημιστικό όχημα; Τι μπορεί να προσφέρει σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους και σε ποιες κυρίως κατηγορίες;

Δ.Τ.:
Οι πρωτότυπες video, αλλά και φωτογραφικές παραγωγές σε new age πλατφόρμες αποτελούν το μεγάλο ατού του Ladylike. Το γεγονός επίσης ότι διαθέτει πολλές και δυνατές κατηγορίες με μεγάλη απήχηση στο γυναικείο κοινό, όπως μόδα, ομορφιά, living, self&health, pop culture, food, το βοηθούν να είναι ανοιχτό σε κάθε πιθανό brand. Το πλεονέκτημά του, λοιπόν, είναι ότι μπορεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά το εκάστοτε brand, προσαρμόζοντας τις ανάγκες του στο περιεχόμενό του, χωρίς αυτό να μοιάζει ξένο. Από τρόφιμα και καλλυντικά, μέχρι έπιπλα και ρούχα, όλα εναρμονίζονται πλήρως με την καθημερινή θεματολογία και το ύφος του site.


adb: Πώς κινείστε όσον αφορά το content marketing και το native advertising, υπό την ομπρέλα της γενικότερης σχετικής στρατηγικής της 24MEDIA;

Δ.Τ.:
Η 24MEDIA έχει επενδύσει πάρα πολλά στην αγορά του Native Advertising τα τελευταία χρόνια, ακριβώς γιατί διαβλέπει την ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου. Το Ladylike, μέσα από τις native ενέργειες που υλοποιεί, οδηγεί την αγορά συνολικά προς αυτή την κατεύθυνση, αποδεικνύοντας στα διαφημιζόμενα brands τα εξαιρετικά οφέλη της συνδημιουργίας και πρωτότυπου storytelling που προσφέρει το native advertising. Η στρατηγική στο content marketing που ακολουθούμε βασίζεται στη φιλοσοφία ποιοτικού και σύγχρονου περιεχομένου, με στόχο να αυξήσουμε την εμπιστοσύνη του αναγνωστικού κοινού.

TAGS: 24MEDIA, LadyLike