To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Digital τάσεις που θα καθορίσουν το Marketing το 2017

Digital τάσεις που θα καθορίσουν το Marketing το 2017
Ο Kevin King, global practice chair της Edelman Digital, παρουσιάζει τις προβλέψεις του για τις ψηφιακές τάσεις που θα αναδειχθούν και θα ωριμάσουν μέσα στο 2017.

Ομιλητικές εμπειρίες

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων γίνονται η νέα δεύτερη αρχική οθόνη. Γιατί τώρα; Υπάρχει μια chatbot επανάσταση σε εξέλιξη, και αυτό κατά κύριο λόγο τροφοδοτείται από την υιοθέτηση των chatbots από μεγάλες social και Messaging πλατφόρμες, όπως οι Facebook Messenger, Google, Microsoft Skype, Salesforce, Slack, Twitter DM, WeChat, Kik και Line. Τώρα που υπάρχουν δισεκατομμύρια καθημερινοί χρήστες των messaging πλατφορμών που έχουν συνηθίσει να συνδέονται με τα εμπορικά σήματα, οι πλατφόρμες ελπίζουν ότι θα μπορέσουν να επιτρέψουν στους marketers να αναβαθμίσουν τις δημιουργικές ευκαιρίες 1-προς-1, που ονομάζονται "ομιλητικές εμπειρίες". Αυτές οι εμπειρίες θα συγκεντρώσουν όλες τις προηγούμενες επαναστάσεις του e-commerce και των text services, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Μοναδικό περιεχόμενο

Το 2017 πρόκειται να σηματοδοτήσει ένα σημείο καμπής στον τρόπο με τον οποίο το κοινό αλληλεπιδρά και καταναλώνειvideo content. Μέσα από τις κυκλοφορίες των HTC Vive, Oculus Rift, PSVR και Pokemon Go, η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα έγιναν σημαντικά τεχνολογικά επιτεύγματα το 2016. Το 2017, αναμένουμε σημαντικές βελτιώσεις στις καθηλωτικές συσκευές, καθώς και στο λογισμικό.

Marketing που επηρεάζει

Σύμφωνα με το eMarketer, το 2017 αναμένεται να σηματοδοτήσει ένα σημαντικό ορόσημο για την ψηφιακή διαφήμιση, καθώς για πρώτη φορά, οι ψηφιακές δαπάνες θα ξεπεράσουν εκείνες της τηλεόρασης. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που οι marketers αντιμετωπίζουν με την bot απάτη, το ad blocking, τους κοινωνικούς αλγόριθμους και τον γενικό σκεπτικισμό, το marketing που επηρεάζει, θα παίξει κεντρικό ρόλο στο μίγμα μάρκετινγκ για το 2017. Το Influencer μάρκετινγκ δεν είναι νέο, αλλά θα ωριμάσει μέσα στο 2017, καθώς βλέπουμε μάρκες να συν-δημιουργούν πρωτότυπο περιεχόμενο που δεν μπορεί να βρεθεί πουθενά αλλού.

Blockchain

Αυτό που έκανε το Uber έκανε για την on-demand αυτόματη μετατροπή, το Blockchain υπόσχεται να το κάνει για τις χρηματοοικονομικές συναλλαγές. Και με 1,4 δις δολάρια σε επιχειρηματικό κεφάλαιο κατά τα τελευταία τρία χρόνια, με 24 χώρες να επενδύουν στην τεχνολογία του Blockchain για κυβερνητικές υπηρεσίες, κεντρικές τράπεζες να ασχολούνται με σχετικές συζητήσεις, και το 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ να επορεύεται μέσω της τεχνολογίας Blockchain από το 2025 - 2027, είναι σημαντικό για τους marketers να κατανοούν τις πιθανές συνέπειες για την επιχείρησή τους. Πιστεύεται ότι η τεχνολογία Blockchain θα είναι ένα μέρος του The Next Great Flattering και θυα απενεργοποιήσει τα ινστιτούτα μεσαίου στρώματος.

B2B

Υπό την αυξανόμενη πίεση να αποδείξει απτό ROI στο μάρκετινγκ και τις επικοινωνίες των επενδύσεων, των τα b2b brands συνεχίζουν να υιοθετούν τεχνικές, όπως το account based marketing ή ABM, το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ και η προηγμένη στόχευση. Το 2017, θα δούμε τους B2B marketers να απομακρύνονται επιθετικά από τις βασικές μετρήσεις της ευαισθητοποίησης προς τα KPIs ταυτότητας που αποδίδουν δραστηριότητες μάρκετινγκ υψηλού επιπέδου, ώστε να ανταποκριθούν στις δεσμεύσεις πωλήσεων και στην παραγωγή εσόδων. Ενώ ορισμένες B2B μάρκες θα συνεχίσουν να πειραματίζονται με τις αναδυόμενες τεχνολογίες και πλατφόρμες με γνώμονα τον καταναλωτή, πιστεύεται πως η πίεση για ROI θα οδηγήσει τους marketers να αξιοποιήσουν την ιδιοκτησία της συνολικής εμπειρίας του πελάτη και να δημιουργήσουν στρατηγική ευθυγράμμιση στο μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες, τις πωλήσεις και το IT.

Εξισορρόπηση όσων απαοδίδουν σήμερα με αυτα που θα λειτουργήσουν αύριο

Έτσι ακριβώς όπως ωριμάζει το influencer marketing, οι μάρκες θα το μετρήσουν με την ίδια αυστηρότητα που εφαρμόζουν στα παραδοσιακά ή "tradigital" μέσα ενημέρωσης. Το περιεχόμενο που έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό ένα αγαθό για τα εμπορικά σήματα και οι καταναλωτές θα προσπαθήσει να μας καταπλήξει σε πολλαπλές διαστάσεις, επιδιώκοντας να ξεχωρίσει από το πλήθος. Για τους marketers και τους διαχειριστές της μάρκας, η αποστολή είναι σαφής: θα πρέπει να προσθέσουν λάμψη και σημασία στην καθημερινότητα των ρόλων και των ευθυνών. Το 2017 θα είναι ένα έτος δοκιμασίας σε δύο μέτωπα: να είμαστε σε θέση να εκτελέσουμε αυτό που γνωρίζουμε πως λειτουργεί σήμερα, με αυτό που πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει αύριο.
TAGS: Marketing