To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μάνος Μίχαλος - 24MEDIA: Έχουμε δημιουργήσει δύο «υπερδυνάμεις»

Μάνος Μίχαλος - 24MEDIA: Έχουμε δημιουργήσει δύο «υπερδυνάμεις»
O Mάνος Μίχαλος, Content Director της 24MEDIA, μιλάει στο adbusiness για τη στρατηγική που έχει οδηγήσει στην καθιέρωση τα δύο ιστορικά αθλητικά brands του ομίλου, το Sport24.gr και το Contra.gr.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι τα αθλητικά sites που αυτήν τη στιγμή ανήκουν στο portfolio της 24MEDIA; Μπορείτε να μας παρουσιάσετε συνοπτικά το κάθε ένα από αυτά και το χαρακτήρα του μαζί με κάποια στοιχεία επισκεψιμότητας;

M.M:
Η 24MEDIA έχει στο δίκτυο και το portfolio της τα δύο πιο μεγάλα ιστορικά και κορυφαία αθλητικά brands των τελευταίων 15 ετών, από τότε δηλαδή που ο digital Αθλητικός Τύπος ήταν στα πρώτα του βήματα. Το Sport24.gr είναι το κορυφαίο αθλητικό brand της ελληνικής αγοράς, κάθε χρόνο στην πρώτη θέση της ΕΝΕΔ και της μέτρησης που γίνεται από την AT Internet. Τον Οκτώβριο μέτρησε 3.919.232 Unique Browsers, οι οποίοι απολαμβάνουν την πληρέστερη αποκλειστικά αθλητική ενημέρωση. Από την άλλη πλευρά, το Contra.gr είναι το παλαιότερο -αλλά σε καμία περίπτωση ξεπερασμένο- αθλητικό brand, με 1.950.362 Unique Browsers τον Οκτώβριο. Φέτος το Contra.gr έκανε μια νέα στροφή και άνοιξε έναν νέο κύκλο στη 15ετή πορεία του, στοχεύοντας ακόμα περισσότερο στο αθλητικό ρεπορτάζ, το παρασκήνιο και την ισχυρή, στα όρια της «ενόχλησης», άποψη.

adb: Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική και με πολλές «αντίπαλες» ιστοσελίδες αγορά του αθλητικού περιεχομένου, ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν τα σχετικά assets της 24ΜEDIA;

M.M:
Η συνεχής προσπάθεια για πρωτογενές ποιοτικό περιεχόμενο σε κάθε μορφή του (text, video, photo) είναι το βασικό στοιχείο που χαρακτηρίζει το Sport24.gr και το Contra.gr, αλλά και γενικότερα τα digital brands της 24MEDIA, η οποία ήταν η πρώτη εταιρεία στο χώρο που έδωσε έμφαση στο premium content και συνεχίζει να προστατεύει τον αναγνώστη από hoaxes, click bait, κρα- τώντας σε υψηλό επίπεδο τα standards, εν μέσω μάλιστα ενός ανταγωνισμού που σαφέστατα είναι σκληρός, αλλά ενίοτε είναι και άλλου ύφους και περιεχομένου. Είμαστε περήφανοι που το Sport24.gr είναι η πρώτη επιλογή του μέσου Έλληνα χρήστη για αθλητική ενημέρωση. Γνωρίζουμε την ευθύνη που δημιουργεί αυτή η σχέση με το κοινό και γι’ αυτό κοιτάμε να μένουμε πιστοί στις αρχές μας και αυτό που πιστεύουμε σε σχέση με την αθλητική δημοσιογραφία και το περιεχόμενο. Την ίδια ώρα, το Contra.gr κάνει ρεπορτάζ, πράγμα δύσκολο στις μέρες μας, καθώς επικρατούν γραμμές, κύκλοι και γενικώς σχήματα που δεν επιτρέπουν την ελεύθερη διακίνηση της πληροφορίας. Με αιχμηρούς δημοσιογράφους, το Contra.gr θέλει να είναι αυτό που θα λέει τα πράγματα που οι άλλοι δεν θέλουν ή αποφεύγουν να πουν.

adb: Yπάρχουν συνεργασίες και συνέργειες μεταξύ των αθλητικών sites της 24Media;

M.M:
Μεταξύ τους τα δύο sites λειτουργούν συγχρόνως ανταγωνιστικά και συμπληρωματικά, με τις δύο ομάδες να συνυπάρχουν στο newsroom, να ανταλλάσσουν απόψεις για την αθλητική επικαιρότητα και παράλληλα να λειτουργούν αυτόνομα, το καθένα βάσει των στόχων και της ταυτότητάς του. Δεν υπάρχει άμεση σύνδεση μεταξύ τους, κάτι το οποίο δεν έχουμε ως τώρα δοκιμάσει, κυρίως γιατί θέλουμε να το σκεφτούμε καλά πριν μπερδέψουμε τον αναγνώστη, ο οποίος είναι και ο τελικός κριτής όσων κάνουμε. Το Sport24.gr, ωστόσο, έχει δύο λαμπερά πετράδια στο στέμμα του, που είναι το NBA Greece και το Euroleague Greece, τα κορυφαία διεθνή brands σε παγκόσμιο μπασκετικό επίπεδο, συνεργασίες που αποδεικνύουν το εκτόπισμα και του Μέσου και της 24MEDIA γενικότερα, ακόμα και εκτός συνόρων.

adb: Πώς εντάσσονται στο ευρύτερο portfolio σας τα αθλητικά sites και πώς συμπορεύονται/συνεργάζονται με τις άλλες ιστοσελίδες του ομίλου;

M.M:
Η 24MEDIA τα προηγούμενα χρόνια έχτισε και κυριάρχησε στο αθλητικό πεδίο, δημιουργώντας δύο υπερδυνάμεις του χώρου. Όμως, η μεγάλη άνοδος και ανάπτυξη του News247.gr σε κυρίαρχο Μέσο ενημέρωσης, καθώς και το Lifestyle αποτύπωμα με το ΟΝΕΜΑΝ, το Ladylike και το PopCode, αποτελούν τα βήματα της 24MEDIA προς ένα ευρύτατο φάσμα περιεχομένου, το οποίο καλύπτει τις ανάγκες της συντριπτικής πλειοψηφίας αντρών και γυναικών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, έχουν αναπτυχθεί ισχυρές σχέσεις συνεργασίας ανάμεσα στα brands, κοινοί ομιλικοί στόχοι και κυρίως κοινές αρχές λειτουργίας και digital χρήσης και συμπεριφοράς. Τα Digital Media είναι σύνθετα και μόνο με συνέπεια, ομοιογένεια και πειθαρχία μπορείς να τα αξιοποιήσεις στο έπακρον και αυτό κάνουν τα αθλητικά brands μας. Το Sport24.gr και το Contra.gr τα προηγούμενα χρόνια μέσω των πραγματικά (θεωρώ σε μοναδικό επίπεδο, για την Ελλάδα τουλάχιστον) ισχυρών αρχικών σελίδων τους, στήριξαν και συ-νέστησαν νέα brands στο κοινό. Τώρα πια αυτή η σχέση είναι αμφίδρομη και βλέπουμε όλα τα brands μας να μεγαλώνουν οργανικά και αυτόνομα.

Αθλητικά sites και native advertising

adb: Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθείτε όσον αφορά το native advertising και το content advertising στα αθλητικά σας sites; Ποιες είναι οι δυνατότητες που υπάρχουν για διαφημιζόμενους και brands;

M.M:
Δεν διαφέρει η στρατηγική του native advertising ανάλογα με τον τομέα περιεχομένου στον οποίο γίνεται. Ο βασικός κανόνας του σωστού native advertising είναι «περιεχόμενο που γίνεται με ακριβώς τις ίδιες δημοσιογραφικές πρακτικές και διαδικασίες, όπως οποιοδήποτε άλλο». Το μυστικό για το σωστό native είναι να βρεις τα κοινά ενδιαφέροντα ανάμεσα στο κοινό σου, το brand σου και τον διαφημιζόμενο. Έτσι πετυχαίνεις τις καλύτερες επιδόσεις στις καμπάνιες, τα native άρθρα αφορούν μεγάλο κομμάτι του audience που έχεις και χτίζεις εμπορικές σχέσεις που αντέχουν στο χρόνο. Είτε με επιμέρους άρθρα είτε με σειρά αφιερωμάτων είτε με πολύ μεγάλα projects, όπως ο Larrys για το πρόσφατο Euro, η 24MEDIA κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά και ξεκίνησε πρώτη: native advertising που δεν ενοχλεί τους αναγνώστες-χρήστες και το οποίο αναδεικνύει τα διαφημιζόμενα brands και τις καμπάνιες τους.