To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Grey PR: Ευελιξία και δημιουργικότητα

Grey PR: Ευελιξία και δημιουργικότητα
Για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική, τις συνεργασίες και τα στοιχεία που κάνουν την Grey PR να ξεχωρίζει, μιλάει στο adbusiness η Όλγα Καλλινικίδη.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία και η προσέγγιση της Grey PR όσον αφορά τις Δημόσιες Σχέσεις και την επικοινωνία; Πώς έχετε επιλέξει να λειτουργείτε;

O.K.
Η φιλοσοφία της Grey PR είναι η παροχή ολοκληρωμένης επικοινωνίας, δηλαδή από το σχεδιασμό της στρατηγικής του brand, τον δημιουργικό σχεδιασμό και την εκτέλεση του επικοινωνιακού πλάνου μέχρι και digital /social media content. Όντας κομμάτι της διαφημιστικής Grey, αυτό μας δίνει το πλεονέκτημα να είμαστε ευέλικτοι και να δουλεύουμε 360o επικοινωνία. Έχουμε επιλέξει να λειτουργούμε και αυτόνομα με πελάτες που δουλεύουμε ως PR μόνο, αλλά και μέσα στο σχήμα συνεργασίας με την Tribe, έχουμε αναπτύξει νέες συνεργασίες.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

O.K.
Η ευελιξία και η δημιουργικότητα που μας δίνει το γεγονός ότι ανήκουμε σε μια μεγάλη διαφημιστική εταιρεία είναι από τα κύρια πλεονεκτήματά μας. Επίσης, το πάθος της ομάδας, η πολυετής και σφαιρική εμπειρία που έχουμε έχοντας περάσει από διάφορους ρόλους στον ευρύτερο τομέα της επικοινωνίας, καθώς και η δίψα μας για εξέλιξη. Σημαντικό στοιχείο, επίσης, είναι η εμπιστοσύνη και οι μακροχρόνιες σταθερές συνεργασίες με τους πελάτες μας, όπως αυτή με την P&G που ξεκίνησε το 1992.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας;

O.K.
Η πιο σταθερή και μακροχρόνια συνεργασία είναι αυτή της P&G, που κάθε χρόνο όμως μεγαλώνει και εξελίσσεται με νέα brands, νέα projects και νέες προκλήσεις. Το τελευταίο διάστημα μας εμπιστεύθηκαν και άλλοι πελάτες όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που συνεχίζουμε και «τρέχουμε» το επικοινωνιακό πλάνο του ΑΘΗΝΕΟ για δεύτερη χρονιά. Έχει προστεθεί στο portfolio μας και η Pepsico, όπου «τρέχουμε» κάποιες ενέργειες. Τέλος, η Wella, που συνεχίζει μετά τη συγχώνευση με την Coty να μας δίνει την ευκαιρία να εξελισσόμαστε δημιουργικά με ένα ευρύτερο portfolio hair salon brands.



adb: Περιγράψτε μας κάποια από τα projects που έχετε υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα.

O.K.
Το πιο σημαντικό project του τελευταίου εξαμήνου ήταν η πρόσκληση που αναλάβαμε για λογαριασμό του πελάτη μας P&G και το brand Fairy στο Taekwodo στις 02.10.16. Το Fairy στις 2/10 είχε να αντιμετωπίσει μια μεγάλη πρόκληση: να πλυθούν 10.000 πιάτα με ένα μόνο μπουκάλι Fairy 900 ml, καθώς επίσης να πλυθούν 1.000 πυρίμαχα σκεύη σε πλυντήρια πιάτων με το νέο Fairy Platinum πλυντηρίων, με την πρώτη (χωρίς να μείνουν υπολείμματα φαγητού). Όλο το εγχείρημα έγινε παρουσία συμβολαιογράφου, η οποία κατέγραψε και υπέγραψε όλη τη διαδικασία, καθώς και καταναλωτών. Οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δουν τη διαδικασία πλυσίματος ζωντανά, απολαμβάνοντας ένα χαρακτηριστικό ελληνικό μενού, στο μεγάλο κυριακάτικο τραπέζι που είχε «στρωθεί» για τις ανάγκες του event. Η επίτευξη του στόχου (πλύσιμο 10.000 πιάτων με ένα μπουκάλι Fairy 900 ml) συνδυάστηκε με CSR ενέργεια, αφού το Fairy στηρίζοντας το Πρόγραμμα Διατροφή σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, προσέφερε 10.000 δωρεάν σχολικά γεύματα για μαθητές δημοσίων σχολείων σε περιοχές που πλήττονται από την κρίση.

adb: Πρόσφατα διακριθήκατε στα Effies. Τι θεωρείτε πως σας οδήγησε σε αυτή τη διάκριση και τι σημαίνει για εσάς;

O.K.
Πραγματικά, το χρυσό βραβείο στα Effies για το πρόγραμμα «Χάρισε Δύναμη» ήταν μια ζωντανή αναγνώριση της δουλειάς που έχει γίνει από την ευρύτερη ομάδα της Grey (atl, δημιουργικό και PR) και φυσικά χάρη στον πελάτη μας P&G και την ομάδα του Pantene, που πίστεψε σε αυτό το πρόγραμμα και όλοι μαζί το φέραμε στη ζωή σε συνεργασία με τον ΑΒ Βασιλόπουλο και το σύλλογο «Άλμα Ζωής». Πιστεύω ότι όταν πίσω από το επικοινωνιακό πλάνο και τις πωλήσεις υπάρχει ένας όμορφος σκοπός για τις γυναίκες που δοκιμάζονται από καρκίνο, αυτό από μόνο του σου δίνει τη χαρά και το πάθος να βάλεις όλη σου την προσπάθεια, ώστε αυτό να γίνει ακόμα μεγαλύτερο και να ακουστεί παντού. Μέχρι σήμερα έχουμε μαζέψει 11.000 κοτσίδες και συνεχίζουμε δυνατά.

adb: Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας αλλά και των αλλαγών που καταγράφονται τόσο στην αγορά όσο και στις απαιτήσεις των πελατών, ποιες θα λέγατε πως είναι οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα μια εταιρεία του χώρου;

O.K.
Η ευελιξία και η δημιουργικότητα συνεχίζουν να είναι σημαντικά στοιχεία που σε διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και οι πελάτες εξακολουθούν να τα αναζητούν ειδικά σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Όταν αυτό συνδυάζεται και με την εξέλιξη της ομάδας σε νέα μέσα, νέες τεχνολογίες και εργαλεία προκειμένου να είμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί με τη σωστή στόχευση του budget στους κατάλληλους αποδέκτες, αυτό μας κάνει ακόμα πιο παραγωγικούς και δυνατούς σε μια απαιτητική πραγματικότητα.