To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H Pitsos και η Jungle ανοίγουν τον φάκελο «Μάνα»!

H Pitsos και η Jungle ανοίγουν τον φάκελο «Μάνα»!
Mια νέα πρωτότυπη social media καμπάνια «τρέχει» αυτό το διάστημα η Pitsos με την υπογραφή της Jungle. Ο Γιώργος Λευιτικός, Founder της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communication, BSH Οικιακές Συσκευές, μας μιλούν για το project #MamaRules, που επιχειρεί να προχωρήσει το brand ένα βήμα παραπέρα.

Δείτε την καμπάνια ΕΔΩ

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Tι ακριβώς περιλαμβάνει η συνεργασία της Jungle με την BSH; Πότε ξεκίνησε και ποιο κομμάτι του λογαριασμού αφορά;

Γιώργος Λευιτικός:
Η συνεργασία μας με την BSH ξεκίνησε στις αρχές της χρονιάς και αφορά τη διαχείριση τόσο των social media όσο και των digital αναγκών των brands της στην Ελλάδα. Εκτός από το brand Pitsos, έχουμε αναλάβει και όλη την digital επικοινωνία των οικιακών συσκευών Bosch, Νeff, Siemens και Gaggenau. 


adb: Αυτήν τη στιγμή «τρέχει» η νέα digital καμπάνια για το brand Pitsos. Ποιο είναι το brief που δόθηκε και ποιο μήνυμα θέλατε να περάσετε στο κοινό;

Βαρβάρα Παππά:
Το project #MamaRules αποτελεί τη νέα social media καμπάνια του
brand Pitsos, η οποία δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθεί τη γενικότερη φιλοσοφία μας για τη μάρκα, όπως αυτή έχει αρχίσει να διαμορφώνεται τον τελευταίο χρόνο. Και δεν πρόκειται για κάτι άλλο, πέρα από τη θέληση και την πρόθεσή μας να ξεπεράσουμε τη στερεοτυπική εικόνα της παραδοσιακής οικογένειας και να πάμε ένα βήμα παραπέρα, προσεγγίζοντας με φρέσκια ματιά τη μοντέρνα ελληνική οικογένεια, αλλά και τα νεότερα μέλη της. Η web σειρά που δημιουργήθηκε κάτω από την ομπρέλα #MamaRules φιλοδοξούμε να προσεγγίσει με χιουμοριστικό, ευχάριστο και πρωτότυπο τρόπο όλα τα μέλη της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας, φέρνοντας κοντά ένα μεγάλο εύρος του καταναλωτικού της κοινού, θυμίζοντάς τους ταυτόχρονα ότι η Pitsos, μια από τις μεγαλύτερες και πιο αναγνωρίσιμες μάρκες οικιακών συσκευών στην ελληνική αγορά, έχει τη δυνατότητα και την ευελιξία να μπορεί να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας. 


adb: Πώς προέκυψε η ιδέα με τους «κανόνες της μαμάς»;

Γιώργος Λευιτικός
: Pitsos σημαίνει σπίτι. Σημαίνει εμπιστοσύνη. Σημαίνει οικογένεια, σημαίνει μαμά! Η μαμά, ως αρχηγός, που φροντίζει παρέα με τις συσκευές Pitsos τα πάντα μέσα στο σπίτι. Η μαμά μαγειρεύει, σιδερώνει, πλένει, καθαρίζει, σκουπίζει και φυσικά... βάζει τους «κανόνες», ώστε να κυλούν όλα ομαλά. Η δική μας αποστολή ήταν να φέρουμε μια μάρκα που αντιπροσωπεύει την ελληνική οικογένεια του χθες, στην ελληνική οικογένεια του σήμερα, αλλά και του αύριο. Γι’ αυτό, σκεφτήκαμε να αντλήσουμε περιεχόμενο από κάτι που έχει διαχρονική αξία, όπως είναι η μαμά και οι γνωστές ατάκες της, οι οποίες παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα των ετών. Η πρόκλη- ση ήταν να δώσουμε σε αυτές τις ατάκες νέα διάσταση, ώστε να «μιλήσουν» στη γλώσσα της εποχής. Έτσι δημιουργήσαμε το #ΜamaRules, μια web σειρά με αστείες καταστάσεις, γεμάτη αλήθειες, χιούμορ και απρόβλεπτο, ανατρεπτικό χαρακτήρα, όπου μέσα από αυτές, όλοι βλέπουμε και τη δική μας μαμά.


adb: Ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή μιας web σειράς;

Γιώργος Λευιτικός:
Οι ίδιες με την παραγωγή μιας τηλεοπτικής σειράς, θα έλεγα. Να δημιουργήσεις χαρακτήρες που θα αγαπήσει το κοινό, ιστορίες που θα κρατούν ζωντανό το ενδιαφέρον του για το επόμενο επεισόδιο, συναισθηματική ταύτιση, ανατροπή και, βέβαια, happy end! Η μεγάλη διαφορά είναι ότι τα γυρίσματα της δικής μας web σειράς έγιναν μέσα σε δύο μόνο μέρες. Ευτυχώς, ήμασταν κατάλληλα προετοιμασμένοι και πολύ προπονημένοι από τις δικές μας μαμάδες!



adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι αξίες του brand Pitsos και πώς αντικατοπτρίζεται στη συγκεκριμένη online καμπάνια;

Βαρβάρα Παππά:
Η Pitsos δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1865. Για πάνω από 150 χρόνια, σταθερά δίπλα στην ελληνική οικογένεια για να της προσφέρει όλη τη φροντίδα που χρειάζεται. Το brand Pitsos έχει υπάρξει για όλα αυτά τα χρόνια συνώνυμο της εμπιστοσύνης, και αυτό πάντα αποτελούσε και θα αποτελεί για όλους εμάς βασικό στοίχημα, αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πρωταρχικός μας στόχος είναι πάντα η ικανοποίηση των πελατών μας και θεωρούμε ότι η διαχρονικότητα του brand σε συνάρτηση με τη φροντίδα που όλα αυτά τα χρόνια παρέχουμε στο πιστό καταναλωτικό μας κοινό, απεικονίζεται και μέσα από το σύνολο των δραστηριοτήτων μας. Με αυτό το δεδομένο και λαμβάνοντας υπόψη ότι η οικογένεια αποτελούσε πάντα το βασικό σημείο αναφοράς για τη μάρκα Pitsos, η νέα social media καμπάνια δεν θα μπορούσε παρά να την τοποθετήσει στο επίκεντρό της. Το κάνει, όμως, με έναν ανατρεπτικό και πρωτότυπο τρόπο, που ταυτόχρονα αγγίζει κάτι τόσο οικείο σε όλους: τους απαράβατους «κανόνες» της μαμάς, του ανθρώ- που που είναι πάντα εκεί, για να ενώνει, να φροντίζει και να νοιάζεται για την οικογένεια, παρέχοντας ένα σπίτι γεμάτο θαλπωρή.


adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback; Έχετε κάποια στοιχεία;

Βαρβάρα Παππά:
Αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μπορούμε να έχουμε σαφή εικόνα, η αλήθεια είναι ότι τα πρώτα σχόλια που έχουμε λάβει, τόσο από συνεργάτες όσο και από το κοινό, για το project #MamaRules έχουν υπάρξει αρκετά θετικά, πράγμα το οποίο μας δίνει ικανοποίηση, αλλά και δύναμη για να συνεχίσουμε με όρεξη σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό. Σε κάθε περίπτωση, το καταναλωτικό μας κοινό, ο καλύτερος και μεγαλύτερος κριτής όλων μας, θα μας οδηγήσει -ελπίζουμε, πολύ σύντομα- σε καλύτερα συμπεράσματα.

Γιώργος Λευιτικός: Μεγάλη κουβέντα δεν λέμε εμείς, μόνο η μαμά! Τα πρώτα νούμερα που βλέπουμε όμως είναι πολύ ενθαρρυντικά. Μέσα στις πρώτες δύο εβδομάδες, το engagement είναι σε υψηλά επίπεδα και το κοινό παρακολουθεί τα επεισόδια σχεδόν μέχρι τέλους. Αφού όλο σ’ αυτό το Internet είσαι, stay tuned for more!



Συντελεστές

Pitsos Team

Παππά Βαρβάρα: Head of Communication & Public
Relations, Social Media Officer
Ζαφείρης Ιωάννης: Brand Manager

Η Jungle συνεργάστηκε με τους:
Αθανασίου Λίνα: Creative Director - Managing Partner
Βαζάκα Άννα: Copywriter
Σκουνδρή Ντόρα: Digital Art Director
Κετικίδη Ελίνα: Social Media Storyteller

Συντελεστές Παραγωγής
Filmiki Productions: Εταιρεία παραγωγής
Βαγενάς Γιάννης: Διευθυντής Παραγωγής
Ατσαλάκης Αντώνης: Παραγωγός
Demode/Video Cinema: Direction - Dop
Νεοφύτου Αλεξάνδρα: Art Director
Παπαδάκη Μάντυ: Ενδυματολόγος