To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Humarketing» στις 26 Σεπτεμβρίου

«Humarketing» στις 26 Σεπτεμβρίου

Μια πολύ ενδιαφέρουσα εσπερίδα που πραγματοποιείται για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη

«Συχνά έχουμε την τάση να βλέπουμε τον Πελάτη και να χάνουμε τον  Άνθρωπο. Μήπως είναι καιρός να επαναφέρουμε τον  Άνθρωπο στο προσκήνιο;».

Σε αυτό το ερώτημα θα προσπαθήσει να απαντήσει η εσπερίδα με θέμα «Humarketing. To Marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο», που θα λάβει χώρα τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, στις 16:00, στο Θέατρο Pierce - The American College of Greece.

Η εσπερίδα διοργανώνεται από την Direction σε συνεργασία με τον ΕΣΒΕΠ και το ECR Hellas, με τη στήριξη των σημαντικότερων φορέων της αγοράς. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, τουλάχιστον 15 θεσμικοί φορείς θα υποστηρίξουν μια εκδήλωση, που θα πρέπει να τονιστεί πως πραγματοποιείται για έναν ιδιαίτερο και οπωσδήποτε «ανθρώπινο» λόγο.  Όλα τα έσοδα της εσπερίδας θα διατεθούν στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης» για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας ενός ανθρώπου της αγοράς, του Θοδωρή Τσεμπερούλη, ο οποίος είχε σημαντική πορεία τόσο στα FMCG (Henkel) όσο και στο Λιανεμπόριο (Mαρινόπουλος).

Αναλυτικότερα, την εκδήλωση υποστηρίζουν pro bono η McCann Αthens και η Weber Shandwick  (Δημιουργικό & Επικοινωνία), Τhe American College of Greece (Venue) και eventora (Registration Platform).

Επίσης, η εκδήλωση έχει την αιγίδα των ΕΑΣΕ, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΕΛΚΑ, ΠΣΒΑΚ, ΣΔΕ, ΣΕΒΤ, ΣΕΔΕΑ, ΣΕΕΤ και ΣΕΛΠΕ.

Μέχρι στιγμής επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης είναι οι:

  • Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ - “Human & Customer Centricity”
  • Δημήτρης Α. Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος ΜRB Hellas, Πρόεδρος ΣΕΔΕΑ - “From Client Centricity to Ηuman Centricity – Ενώνοντας τον Απόλλωνα με τον Δίονυσο”
  • Παναγιώτης Μπορέτος, Εμπορικός Διευθυντής - Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, IRI Hellas, «ΗumAnalytics: Από το προϊόν στον  Άνθρωπο»
  • Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Dixons SouthEast Europe - Κωτσόβολος - “Ηuman Marketing or Marketing to Human”

Επίσης, αναμένεται η επιβεβαίωση και άλλων σημαντικών ομιλητών.

Το κόστος συμμετοχής στην εσπερίδα είναι 100 ευρώ (+ΦΠΑ 24%), ενώ επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να υποστηρίξουν χορηγικά την εκδήλωση έχουν τη δυνατότητα να το πράξουν χωρίς να υπάρχει κάποιος τιμοκατάλογος.

Όπως σημειώθηκε, όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης «Φιλοκτήτης» για την κάλυψη των εξόδων θεραπείας του Θοδωρή Τσεμπερούλη.

 

Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ.

TAGS: Humarketing