To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

i-bank Pay από την Εθνική Τράπεζα και την Cream

i-bank Pay από την Εθνική Τράπεζα και την Cream
H νέα καμπάνια για το i-bank Pay της Εθνικής Τράπεζας από την Cream υπόσχεται να μας εντυπωσιάσει.

Με κεντρικό μήνυμα "Ήρθε η ώρα να εντυπωσιαστούμε ξανά" η Cream δημιούργησε μία πολυεπίπεδη καμπάνια για να παρουσιάσει τον πιο σύγχρονο τρόπο συναλλαγών, το i-bank Pay από την Εθνική Τράπεζα. Μιλήσαμε με τις δύο ομάδες για να μάθουμε περισσότερα για το πώς έφτασαν από το brief στην υλοποίηση αυτής της "εξωγήινης" καμπάνιας.



- Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Cream για τη νέα καμπάνια για την ηλεκτρονική τραπεζική & τους εναλλακτικούς τρόπους συναλλαγής; Ποιο ήταν το μήνυμα που θέλατε να περάσετε στο κοινό;

Στη νέα εποχή ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω κινητών τηλεφώνων, επιλέγεις i-bank Pay, γιατί δεν είναι απλά ένα ακόμη ηλεκτρονικό πορτοφόλι. Είναι το πιο εξελιγμένο, καινοτόμο και αξιόπιστο όχημα για την είσοδό σου στο νέο κόσμο ηλεκτρονικού χρήματος και συναλλαγών μέσω έξυπνων συσκευών. Με την εφαρμογή i-bank Pay είσαι και θα παραμείνεις στην αιχμή του δόρατος της καινοτομίας, της ασφάλειας και των πλεονεκτημάτων που η νέα εποχή ηλεκτρονικών συναλλαγών έχει να προσφέρει.

- Ποιες αξίες του brand της Εθνικής θεωρείτε πως αντικατοπτρίζονται στην καμπάνια;

Καινοτομία, Πρωτοπορία, Αξιοπιστία, Ασφάλεια, Κύρος.

- Θεωρείτε πως ο χώρος των τραπεζικών προϊόντων επιτρέπει τις πιο δημιουργικές προσεγγίσεις όσον αφορά στην επικοινωνία και το marketing;

Η σημασία της δημιουργικότητας στη διαφήμιση είναι αδιαμφισβήτητη, όπως και η σημασία της σωστής ισορροπίας μεταξύ δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας. Ο χώρος της διαφήμισης  χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών δεν διαφέρει. Αντιθέτως, την έχει περισσότερο ανάγκη, δεδομένου ότι η φύση και τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και προϊόντων - ιδιαίτερα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης - δεν την ενθαρρύνει ή δεν είναι εύκολο να την εμπνεύσει. Επιπρόσθετα, τα αυστηρά  πολλές φορές πλαίσια, μέσα στα οποία πρέπει να κινείται κανείς, κυρίως στην περίπτωση των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ώστε να τηρούνται απαρέγκλιτα οι κανόνες επικοινωνιακής δεοντολογίας και να διαφυλάσσονται το κύρος του τραπεζικού ιδρύματος, καθώς και το αίσθημα αξιοπιστίας και ασφάλειας των πελατών, κάνουν τα πράγματα περισσότερο σύνθετα.  Και εδώ είναι που η ανάγκη, για να δοθεί χώρος στη δημιουργικότητα, γίνεται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο επιτακτική.


- Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε για την καμπάνια;

Τα πρώτα σχόλια ήταν άμεσα και εξαιρετικά ενθαρρυντικά. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το φαινόμενο ότι ακόμη και μεγαλύτερα ηλικιακά κοινά, εμπνεόμενα από τη διαφήμιση, θέλησαν να ενημερωθούν για το νέο τρόπο συναλλαγών!  Πιστεύουμε ότι δεν είναι τυχαίο που ‘ο πατέρας μου είναι εξωγήινος’  ψηφίστηκε ως το καλύτερο διαφημιστικό spot από τους αναγνώστες πολύ γνωστού free press –  
www.athensvoice.gr/politimos/oi-anagnostes-psifisan









- Σε ποιους άξονες στηρίζεται η νέα καμπάνια που επιμεληθήκατε για την Εθνική Τράπεζα και συγκεκριμένα για την ηλεκτρονική τραπεζική και τους εναλλακτικούς τρόπους συναλλαγής; Πώς προσεγγίσατε το brief που σας δόθηκε;

Η ιδέα της καμπάνιας βασίζεται στον εντυπωσιασμό, αυτό το αυθόρμητο συναίσθημα που έχει κάποιος όταν έρχεται σε επαφή με κάτι που βλέπει για πρώτη φορά. Όπως εντυπωσιαστήκαμε εμείς όταν οι άνθρωποι του i-bank μας παρουσίασαν τις υπηρεσίες του i-bank pay, έτσι θέλαμε να εντυπωσιαστεί το κοινό με την καμπάνια που θα δημιουργούσαμε. Tο brief ήταν αρκετά απαιτητικό, καθώς έπρεπε εκτός από τις προϊοντικές καινοτομίες του i-bank pay να επικοινωνεί και την γενικότερη καινοτομία που χαρακτηρίζει την σκέψη της Εθνικής Τράπεζας, ως ένας οργανισμός που οραματίζεται και "παράγει” μέλλον. Όλα αυτά λοιπόν, έπρεπε να συνυπάρξουν σε μια πολυεπίπεδη καμπάνια που χτίζεται ακόμη και σήμερα σταδιακά σε όλα τα μέσα, με βασικό στόχο να γνωρίσει στο κοινό έναν εντελώς νέο τρόπο συναλλαγών.

- Πώς προέκυψε η συγκεκριμένη ατμόσφαιρα των spots αλλά και η απόφαση να υπάρξουν διαφορετικές ταινίες;

Η ατμόσφαιρα των spots προέκυψε με αφορμή το «Stranger things», μια ξένη σειρά, η οποία με τη σειρά της ανακάτεψε με άριστο τρόπο τις ταινίες που άφησαν εποχή όπως το  Ε.Τ., το Stand by me, το Ghostbusters, το Back to the future κ.α. Επομένως, όταν βάλαμε στα mood boards αυτές τις ταινίες, γρήγορα καταλάβαμε πως αυτή η κατεύθυνση θα μας έδινε ένα ενδιαφέρον αποτέλεσμα και έτσι το υλοποιήσαμε, με μήνυμα «Ετοιμαστείτε να εντυπωσιαστείτε ξανά». Η απόφαση για τις πολλές ταινίες πάρθηκε καθαρά για προϊοντικούς λόγους, καθώς κάθε ταινία ανταποκρίνεται σε ένα από τα προϊόντα του i-bank pay, τα οποία είναι από μόνα τους πάρα πολλά. Παράλληλα, δημιουργήσαμε μία ακόμα ταινία για την τηλεόραση, στην οποία η Μαρία Σάκκαρη, πρωταθλήτρια του τένις, προτρέπει τον κόσμο να κάνει δωρεές σε ιδρύματα για παιδιά, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα i-bank Pay. Την τηλεοπτική ταινία πλαισιώνουν δύο μικρότερες, που τρέχουν στο διαδίκτυο και αποτυπώνουν πώς μπορεί κάποιος να δωρίσει χρήματα με μια μόνο κίνηση.


- Ποιες ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά στην παραγωγή των ταινιών;

Η βασική πρόκληση που βάζουμε σε κάθε μας ταινία στην Cream, είναι να ανταποκρίνoνται στα ποιοτικά standards που έχουμε ορίσει για τη δουλειά μας. Από ‘κει και πέρα, στις ταινίες της Εθνικής με την παρέα των παιδιών, η βασική πρόκληση όπως καταλαβαίνετε  ήταν τα ίδια τα παιδιά, καθώς οι ταινίες είναι «κομμένες και ραμμένες» στα μέτρα τους. Έπρεπε λοιπόν, εκτός από φοβερούς ηθοποιούς να δημιουργήσουμε μια γενικότερη χημεία που ήταν απαραίτητη σε όλο το project. Και το αποτέλεσμα δείχνει ότι τα πήγαμε καλά! Όσον αφορά στις ταινίες με την Μαρία Σάκκαρη, η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν το ίδιο το σενάριο, καθώς  οι απαιτήσεις τόσο σε παραγωγικό όσο και σε αισθητικό επίπεδο, ήταν υψηλές.

- Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια;

Ταινίες, καταxωρίσεις, αφίσες, ραδιοφωνικά, animation films, webfilms, social media και ό,τι άλλο σκεφτούμε να φτιάξουμε μαζί με την ΕΤΕ, όσο διαρκεί η καμπάνια.

- Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μία μόνο φράση;

Μια υπέροχη εμπειρία.











Credits

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΣ: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ


Ιωάννα Κατζηλιέρη
Κατερίνα Γιαννακοπούλου
Χάρις Καμπάνη
Μαρία Μηλίτση
Ηλίας Στεφάνου
Χαρά Μπάρλα
Ρόζυ Δροσοπούλου
Σταύρος Πέτρουλας
Άλκης Τρίγκας

AGENCY: CREAM

CREATIVE TEAM

Χρήστος Κουτσούκος
Δανάη Κατσαλή
Κωνσταντίνος Αργυρίου
Έλλη Βεϊνόγλου
Ηλέκτρα Παυλάκη
Άρις Χελάς
Νίκος Μαραβέλης
Γιάννης Πάλλης

AGENCY PRODUCER
Παναγιώτα Λότσου

STRATEGIC PLANNING
Δημήτρης Παπαζυμούρης

ACCOUNT MANAGEMENT
Μόνικα Μηλιώρη
Σοφία Κρητικού
Παναγιώτης Ταβανλής

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: STEFI & LYNX PRODUCTIONS

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Βασίλης Ραφαήλ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: DANNY & LOCO
(Αλεξ. Πιτούλης & Γιάννης Γρυπαίος)
Δ/ΝΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: Θωμάς Βάρδιας
ART DIRECTOR: Αλεξάνδρα Νεοφύτου
STYLIST: Άντρη Ανδρέου
ΜΟΝΤΕΡ: Τόλης Αποστολίδης
ΜΟΥΣΙΚΗ: MUSOU – Χρήστος Λαϊνάς
SOUND DESIGN: MUSOU – Νίκος Τσινές

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: BRIGHT SHOE

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ: Αργυρώ Διαμάντη
ΒΟΗΘ. ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ: Πέγκυ Βουτσά
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Κώστας Μαρούδης
Δ/ΝΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: Θοδωρής Ζαχαράκης
ART DIRECTOR: Κώστας Παππάς
STYLIST: Αλεξάνδρα Αλεξανδράκη- Μαρίτα Πάσσαρη
ΜΟΝΤΕΡ: Γιάννης Χαλκιαδάκης
ΜΟΥΣΙΚΗ: Ted Regklis
SOUND DESIGN: MUSOU