To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η λέξη creative είναι ο τρόπος σκέψης µας

Η λέξη creative είναι ο τρόπος σκέψης µας

Η επικεφαλής της Pe2creative, Ρούλα Φραγκούλη, μιλά για τις σημαντικές συνεργασίες που διατηρεί η εταιρεία της και τα στοιχεία που την ξεχωρίζουν. Πώς εξελίχθηκε η συνεργασία με το Lipton.

Κυρία Φραγκούλη, είστε επικεφαλής της ∆ιαφηµιστικής Εταιρείας, του Οµίλου εταιρειών ΠΕ∆ΙΟ ∆ΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ, ΕΚ∆ΟΤΙΚΗ & ΡΑ∆ΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ. Μπορείτε να µας δώσετε κάποια παραπάνω στοιχεία;

Ρ.Φ.: Η ∆ιαφηµιστική εταιρεία του Οµίλου µας, µε διακριτικό τίτλο Pe2creative, δραστηριοποιείται στον χώρο της επικοινωνίας τα τελευταία 10 χρόνια. Παρέχουµε ολοκληρωµένες υπηρεσίες επικοινωνίας και διαφήµισης, τόσο above, όσο και below the line, για προϊόντα και υπηρεσίες.

∆ιατηρείτε µερικές πολύ σηµαντικές συνεργασίες. Μπορείτε να µας αναφέρετε κάποιες από αυτές;

Ρ.Φ.: Έχουµε την ευκαιρία και την τιµή να διαχειριζόµαστε πελάτες όπως η UNILEVER που µας έχει εµπιστευτεί τη δηµιουργία προωθητικών υλικών για µερικά από τα πιο γνωστά και αγαπηµένα σε όλους brand της, όπως το Lipton, η Knorr, η Hellmann’s, το Proderm, το Fissan κ.ά. Πολύ πρόσφατα µάλιστα είχαµε τη χαρά να αναλάβουµε µετά από spec τη δηµιουργία της νέας above the line καµπάνιας για λογαριασµό του Lipton και πιο συγκεκριµένα για τα νέα Lipton αφεψήµατα. Η COSMOTE επίσης είναι ένας ακόµα σηµαντικός συνεργάτης µας, για λογαριασµό του οποίου σχεδιάζουµε και υλοποιούµε προωθητικά προγράµµατα WHAT’S UP Student σε πάνω από 40 Εκπαιδευτικά Ιδρύµατα Ανώτερης και Ανώτατης εκπαίδευσης, πανελλαδικά. Στο πελατολόγιό µας συµπεριλαµβάνονται βεβαίως και άλλες µεγάλες εταιρείες, όπως ενδεικτικά: WELLA PROFESSIONALS, PERFETTI VAN MELLE, PEPSICO, PLAYΜOBIL, EΛΤΑ COURIER, LINETTE HELLAS, MAIEYTHΡIO ΛΗΤΩ, EUROFILM ΜΑΝΤΖΑΡΗΣ, UPLAB Pharmaceuticals  και άλλες.                 

Κυρία Φραγκούλη, σε ένα δύσκολο γενικότερα περιβάλλον, σαν αυτό που καλούµαστε όλοι να αντιµετωπίσουµε τα τελευταία χρόνια, από το οποίο βεβαίως δεν εξαιρείται ο κλάδος της επικοινωνίας και διαφήµισης στον οποίο δραστηριοποιείστε, τι θα λέγατε ότι είναι αυτό που µπορεί να ξεχωρίσει µία εταιρεία σαν την Pe2creative;

Ρ.Φ.: Πραγµατικά, οι συνθήκες που καλούµαστε να αντιµετωπίσουµε όλοι τα τελευταία χρόνια είναι δύσκολες. Στον δικό µας χώρο, εκτός από την αρνητική επίδραση της γενικευµένης κρίσης, πρέπει να προσαρµοστούµε και στις αλλαγές στον τρόπο επικοινωνίας και διαφήµισης, που αφορά διαφηµιζόµενους και καταναλωτές. H ισχυρή επέκταση και γενικευµένη χρήση των Social Media, ως βασικές πια πλατφόρµες διαφήµισης για τους περισσότερους διαφηµιζόµενους και οι αλλαγές στις τάσεις και την καταναλωτική συµπεριφορά, είναι µερικές από αυτές. Το σηµαντικό, κατά τη γνώµη µου, για µία εταιρεία, δεν είναι απλώς να µπορέσει να προσαρµοστεί και τελικά να επιβιώσει σε αυτές τις συνθήκες, το ζητούµενο είναι να παρέχει µοναδικά εργαλεία προβολής και επικοινωνίας, που θα µπορούν να αξιοποιήσουν οι πελάτες της µε τον πιο αποτελεσµατικό τρόπο! Εµείς, στην Pe2creative, πλαισιωνόµαστε από έµπειρα και εξειδικευµένα στελέχη και συνεργάτες, ώστε να σχεδιάζουµε και να εφαρµόζουµε εργαλεία επικοινωνίας που διαφοροποιούν την προβολή των πελατών µας, από αυτή του ανταγωνισµού, στα πλαίσια που αυτό είναι εφικτό και υποστηρίζουν την εκπλήρωση των διαφηµιστικών και εµπορικών τους στόχων.

Ένα από αυτά τα εργαλεία, όπως ήδη ανέφερα είναι η δυνατότητα πρόσβασης  στους χώρους των Πανεπιστηµιακών Ιδρυµάτων σε όλη την Ελλάδα, για τη διενέργεια προωθητικών ενεργειών και ενεργειών Branding. Επιπλέον, έχουµε τη δυνατότητα in house digital cinematography για on line advertising και εξειδίκευση στον στρατηγικό σχεδιασµό για P.O.P. καµπάνιες.  Η οµάδα µας ανταποκρίνεται ευέλικτα σε πολυδιάστατα projects και δηµιουργεί ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήµατα για την εταιρεία µας. 

Κλείνοντας, ποιοι είναι οι στόχοι σας για τη νέα χρόνια, της οποίας διανύουµε ήδη τους πρώτους µήνες, για την πορεία και εξέλιξη της Pe2creative;

Ρ.Φ.: Όπως ήδη ανέφερα, έχουµε ξεκινήσει τη χρονιά δυναµικά. Στόχος µας λοιπόν είναι να συνεχίσουµε µε το ίδιο πάθος, µε δηµιουργικότητα και στρατηγικό όραµα όχι απλώς να εξυπηρετούµε τις ανάγκες των πελατών, αλλά να εµπνέουµε και να παρέχουµε στοχευµένες λύσεις σε ένα διαφηµιστικό και καταναλωτικό τοπίο που αλλάζει.

www.pe2creative.gr/
facebook.com/Pe2creative


Όταν η Pe2creative συνάντησε το Lipton… µια µοναδική καµπάνια γεννήθηκε

H Pe2creative µετά από spec σχεδίασε και υλοποίησε την above the line επικοινωνία για τα νέα αφεψήµατα Lipton. Η καµπάνια περιλαµβάνει τηλεοπτικό σποτ για Ελλάδα και Κύπρο, print και outdoor.

Το τηλεοπτικό είναι εξ ολοκλήρου 3D και αποτελείται από ένα ψηφιακό µονοπλάνο χωρίς καvένα cut. Μέσα από ένα “ντελικάτο”, σχεδόν χορευτικό, ταξίδι στις γεύσεις του Lipton, η συνεχής ροή της κάµερας και των πλάνων µάς παρασύρει στην ανακάλυψη ενός νέου κόσµου ευεξίας. 


Client:    Unilever

Brand:                                          Lipton Infusions

Brand Manager:                         Αγγελική Βλαχοστέργιου

Advertising Agency:                  Pe2creative

Creative Director:                      Λάµπρος Στεµνής

Copywriter:                                Λάµπρος Στεµνής

Art Director:                               Κάθυ Κακαδέλλη

Client Service Director:            Ρούλα Φραγκούλη

Παραγωγή:                                 Filmiki

Sound Design:                            Correct Creative Productions

Original Music Score:                Πέτρος Νιαµονιτάκης