To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Iστορίες από (και για) την Ψηφιακή Εποχή

Iστορίες από (και για) την Ψηφιακή Εποχή
H BGM OMD παρουσίασε όλες τις νέες εξελίξεις στην digital επικοινωνία, σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα, με ευρεία συμμετοχή από το σύνολο της αγοράς, της διαφήμισης και των ΜΜΕ.

Γράφει ο ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ

Η BGM OMD διοργάνωσε το Συνέδριο #digitales - Tales From A Digital Era με στόχο να εξετάσει και να αναλύσει τους δυο βασικούς πυλώνες της digital marketing επικοινωνίας του 2018 που δεν είναι άλλοι από τις κύριες τάσεις «Data & Targeting, Content & Engagement». Πρόκειται για τους 2 άξονες στρατηγικής της σύγχρονης επικοινωνίας που μεταβάλλονται δραστικά και αναταράσσουν τον κόσμο της διαφήμισης.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Αθηναΐς» με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή. Πάνω από 300 άτομα, ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων από όλους τους τομείς της αγοράς, της Διαφήμισης και των ΜΜΕ παρακολούθησαν τις πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες.

Την ημερίδα άνοιξε ο CEO της BGM OMD Στέλιος Σπυρίδης, ενώ οι ξένοι προσκεκλημένοι από το διεθνές δίκτυο της OMD, από τη Google και από το Facebook και οι Έλληνες ομιλητές από τη Nielsen και από την BGM/OMD και τον Όμιλο Επικοινωνίας BBDO, συνέβαλαν στην επιτυχία της διοργάνωσης.

Στη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Σπυρίδης ανέφερε μεταξύ άλλων πως… «αποφασίσαμε να μιλήσουμε τώρα, γιατί οι δύο βασικότεροι άξονες στρατηγικής στη δουλειά μας (το content και τα data) μεταβάλλονται δραστικά - στις προηγμένες αγορές τούτο έχει ξεκινήσει εδώ και 3-4 χρόνια όμως στην Ελλάδα το σημείο καμπής είναι τώρα. Δεν μιλάμε για αλλαγή - μιλάμε για σεισμικό transformation στην επιστήμη του marketing».

Το δίκτυο της OMD εκπροσώπησε ως ομιλητής ο Mark Oben-Pepra, Managing Partner της OMD International, καθώς και ο Αναπληρωτής Διευθυντής των Programmatic Solutions Alexis Wrightson. Κατά την παρουσίασή του με τίτλο «The Opportunity in Flux», ο κ. Oben-Pepra στάθηκε στους τρεις βασικούς παράγοντες, χάρη στους οποίους «ξεκλειδώνουν» οι ευκαιρίες του flux (ροής) για τους πελάτες: δύναμη του καταναλωτικού insight, ισχύς της ιδέας και της εκτέλεσής της και εστίαση σε accountable αποτελέσματα, επισημαίνοντας πως ο συνδυασμός αυτών των τριών, θα οδηγήσει σε σίγουρη επιτυχία. Από την πλευρά του, ο κ. Wrightson αναφέρθηκε κατά την παρουσίασή του, με τίτλο «Looking the gift horse in the mouth”, στην αξία του Programmatic, το οποίο χαρακτήρισε «δώρο», καθώς αποτελεί τον «ενεργοποιητή» του data driven marketing. Επιπλέον, παρουσίασε την προσέγγιση της OMD στο Programmatic, η οποία επικεντρώνεται στα analytics και στην πρόβλεψη, εστιάζει στο κοινό (audience) αντί για την πλατφόρμα, συνδέει πολλαπλές πηγές data γύρω από segments του κοινού και τονίζει πως «κανείς δεν θυμάται τον αριθμό των διαφημίσεων που παρουσιάζονται, αλλά τον αριθμό των impressions που πετυχαίνουν».  

Ο Επικεφαλής των πωλήσεων της πλατφόρμας Doubleclick της Google, Damian Huba μίλησε για τη νέα εποχή του programmatic («New era of Programmatic»), αναφέροντας πως υπάρχουν πολλοί στην αγορά που δεν το γνωρίζουν ακόμα ή δεν θέλουν να το μάθουν, αν και πολύ μεγάλο μέρος της digital δαπάνης σήμερα, διακινείται μέσω programmatic. Επιπλέον, αναφέρθηκε στην αρχή λειτουργίας του Doubleclick, που σχετίζεται με το τρίπτυχο «κατάλληλο μήνυμα, κατάλληλος καταναλωτής, κατάλληλο χρονικό σημείο»   

Από την πλευρά του, ο Επικεφαλής Client Solutions του Facebook Pawel Panawa αναφέρθηκε στον τρόπο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των μεγεθών που έχουν πραγματική αξία στον κόσμο της επικοινωνίας μέσω κινητών τηλεφώνων. «Οι συσκευές, τα κανάλια και οι πλατφόρμες βελτιώνονται με ρυθμό που δεν έχει προηγούμενο. Το mobile επιταχύνει τις αλλαγές και είναι χαρακτηριστικό πως σήμερα υπάρχουν 7,9 δισεκατομμύρια συσκευές και subscribers σε παγκόσμια κλίμακα» τόνισε στη διάρκεια της παρουσίασής του ο κ. Panawa.  

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας, Σπύρος Ζαβιτσάνος, που ανέβηκε στο βήμα στη συνέχεια, μίλησε για τη μέτρηση της απόδοσης στο «ενιαίο κοινό» όλων των ψηφιακών μέσων και προέβλεψε, μεταξύ άλλων, τη μεγάλη ανάπτυξη του Internet of Things (μέχρι το 2030, περί τις 30 δισεκατομμύρια συσκευές θα είναι συνδεδεμένες στο internet από τις 10 δις. συσκευές του 2013), τη διατήρηση της ισχύος της τηλεόρασης και την εξέλιξη της δυνατότητας να απευθυνόμαστε σε συγκεκριμένους ανθρώπους (addressability).  

Ο Digital Director της BGM OMD, Πέτρος Λυτρίβης κάλυψε το θέμα «moment marketing», επισημαίνοντας τους 4 πυλώνες στους οποίους στηρίζεται η εταιρεία του για το Programatic: 1) χρήση insights και όχι data, 2) σκέψη γύρω από την αξία και όχι τους όγκους, 3) στόχευση με συνάφεια και 4) σύλληψη στιγμών (moments) και όχι χρονικών segments.  

Τέλος, ο Νάσος Παπαχριστοφόρου, Client Services Director μαζί με τον Κώστα Δαλιάνη Associate Creative Director του Όμιλου Επικοινωνίας BBDO, ενέπνευσαν κατά την παρουσίασή τους με τίτλο «Creativity in a 360ο Digital era», όλους όσοι παρευρέθησαν με το μοναδικό τρόπο που η 360ο επικοινωνία απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών! Μεταξύ άλλων, επισήμαναν το βήμα προς τα εμπρός που οφείλουν να κάνουν οι εταιρείες επικοινωνίας, «μιλώντας» στην καρδιά του καταναλωτή, στάθηκαν στην αξία της μεθοδολογίας και ανέφεραν τα οφέλη που προκύπτουν από τον συνδυασμό των data με το δημιουργικό, προσθέτοντας πως «η τεχνολογία πρέπει να γίνει όπλο για την ενίσχυση της δημιουργικότητας».  


Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν από τη κα Κατερίνα Σιδέρη, Γενική Διευθύντρια της BGM OMD, η οποία συνόψισε τα βασικά σημεία των παρουσιάσεων που προηγήθηκαν, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως «αλλάζουμε, επενδύουμε στις νέες τεχνολογίες, στην επεξεργασία του Big Data, στη δημιουργικότητα, στην τεχνογνωσία και αξιοποιούμε-εκπαιδεύουμε τα στελέχη. Μόνο έτσι θα γεννήσουμε αποτελεσματικές και μακροχρόνιες λύσεις για τα brands και τους πελάτες».

Την εκδήλωση στήριξε με την προσφορά κοκτέηλ Chivas και Absolut στους παρευρισκόμενους η Pernod Ricard Hellas, όπως και η PepsiCo και το φυσικό μεταλλικό νερό Σέλι. 


Η θέση της BGM OMD στην Ψηφιακή Εποχή

Για τον στόχο της ημερίδας που πραγματοποίησε η BGM OMD και τις ενέργειες που κάνει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής που διαρκώς μεταβάλλεται, μας μίλησε ο Digital Director της BGM OMD, Πέτρος Λυτρίβης.

«Η ψηφιακή εποχή έχει πλέον εδραιωθεί και ο ρόλος που θα διαδραματίσουν τα νέα μέσα  στην καθημερινότητά μας στα επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να είναι πρωταγωνιστικός.

Η BGM OMD, μέλος της OMD Worldwide, του πιο καινοτόμου δικτύου media μάρκετινγκ και του Ομίλου Omnicom, του παγκόσμιου ηγέτη παροχής υπηρεσιών μάρκετινγκ και επικοινωνίας με έδρα τη Νέα Υόρκη, δεν θα μπορούσε παρά να είναι πάρα πολύ ενεργή σε αυτή τη νέα εποχή.

Τα τελευταία 4 χρόνια έχουμε αναπτύξει και στελεχώσει in-house digital Τμήμα, απαρτιζόμενο από πολύ έμπειρα στελέχη του χώρου, εξειδικευμένα τόσο σε branding όσο και σε performance καμπάνιες.

Η BGM OMD πρόσφατα παρευρέθη στο Google Partner Summit 2017 στη Νέα Υόρκη ως Google Premier Partner, ενώ η ομάδα μας έχει εκπαιδευθεί στα Κεντρικά Γραφεία του Facebook στο Δουβλίνο, στο πλαίσιο του Facebook OMD Ambassador Summit - ειδικής συνόδου που διοργανώνει το Facebook για τις εταιρείες του δικτύου της OMD.

Πλέον η εταιρεία επενδύει στο Programmatic Trading, μια τεχνολογία digital buying, η οποία σταδιακά θα περάσει στο επίκεντρο του Digital Media Planning & Buying τόσο για λόγους συνάφειας και αποτελεσματικότητας όσο και για λόγους Brand Safety.

Ο στόχος της ημερίδας, #digitales “Tales from a Digital Era”, είχε σκοπό ακριβώς να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες και τάσεις στα digital media και να αναδείξει την εξειδίκευση της BGM OMD στα νέα μέσα παρουσιάζοντας συγκεκριμένα cases & εφαρμογές του Programmatic» ανέφερε ο κ. Λυτρίβης.

TAGS: BGM OMD