To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

JWT και Vodafone CU μοιράζονται άπειρες πρώτες φορές

JWT και Vodafone CU μοιράζονται άπειρες πρώτες φορές

Κάθε πρώτη φορά είναι μια ανακάλυψη. Νέα καμπάνια από την JWT για το Vodafone CU.

Τι  ακριβώς είναι το #protifora SOCIAL MEDIA ΠAKETO από το CU; Τι περιλαμβάνει και σε ποιους απευθύνεται;

Αλέξανδρος Ρουσέας: Το CU, πάντα κοντά στους νέους, στις ανάγκες και τον τρόπο ζωής τους, για πρώτη φορά παρουσιάζει ένα SOCIAL MEDIA ΠAKETO αποκλειστικά για όλους όσους είναι έως και 24 ετών. Το πακέτο προσφέρει 1GB για 30 μέρες με 3€ για χρήση σε Facebook , Instagram, Snapchat, Twitter, Tumblr, LinkedIn & Pinterest. Οι CU συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το πακέτο τους μέσα από το vodafonecu.gr, το CU App, στέλνοντας 11 με ένα SMS στο 1252 ή καλώντας δωρεάν στο ίδιο νούμερο, αφού πρώτα έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία Under 24. Έτσι, πλέον, με το νέο SOCIAL MEDIA ΠΑΚΕΤΟ, οι CU συνδρομητές μπορούν να αναζητούν, να ανακαλύπτουν και να μοιράζονται στα social media, κάθε #protifora τους.



Πώς προέκυψε η καμπάνια
CU για την #protifora; Πώς επιλέξατε αυτήν την προσέγγιση και ποιο μήνυμα θέλατε να περάσετε; Πώς επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένες «πρώτες φορές»;

Ηλίας Γκάρλας: Πρώτη φορά μου κάνουν 4 ερωτήσεις σε μία. Αυτό αποδεικνύει ότι «για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά» όπως λέει μια γνωστή Αγγλική παροιμία. Και νομίζω πως ισχύει. Σε όλες τις γλώσσες και σε όλες τις κουλτούρες του κόσμου, όπου υπάρχουν άνθρωποι. Γιατί όλοι ανεξαιρέτως έχουν στη φύση τους το μικρόβιο της εξερεύνησης, της ανακάλυψης, της εξέλιξης. Αυτό το ακαταμάχητο ένστικτο το οποίο σε ωθεί να δοκιμάζεις πράγματα για πρώτη φορά. Να ανακαλύπτεις σταδιακά τον κόσμο και τον εαυτό σου. Ειδικά όταν είσαι νέος και μέσα σου καίγεσαι. Εμπειρίες. Επιλογές. Σχέσεις. Όλα αυτά που εν τέλει συνθέτουν αυτό που είσαι και αυτό που θα γίνεις. Και για όλα αυτά σίγουρα υπήρξε ή θα υπάρξει μια πρώτη φορά η οποία έχει το δικό της βαθμό επίδρασης στην κοσμοθεωρία σου. Συνέχισε να την ψάχνεις. Όπως την ψάχνουμε κι εμείς ως CU ομάδα. JWT και Vodafone αξιοποιούμε deep diving tools στην περιπλάνησή μας στο αχανές youth σύμπαν ώστε να φτάνουν στα χέρια μας τα πιο εύστοχα insights. Δεν επιλέξαμε εμείς τις πρώτες φορές. Είναι πρώτες φορές τις οποίες μας εκμυστηρεύτηκε το youth κοινό.



T
όσο το πακέτο και η καμπάνια όσο και γενικά το CU απευθύνονται στο κοινό των νέων. Ποιες είναι οι προκλήσεις όσον αφορά την προσέγγιση του και πώς τις αντιμετωπίζετε; Ποιος είναι ο τρόπος που διαλέξατε να τους μιλήσετε σε αυτή την καμπάνια τόσο σε επίπεδο μηνύματος όσο και κινηματογράφησης;

Ηλίας Γκάρλας: Όταν είσαι νέος η φάση έχει αρκετό «την ψάχνω». Και τα social ως αναπόσπαστο μέρος της ζωής είναι ένα από τα κυρίαρχα μέσα αναζήτησης, εξερεύνησης, δικτύωσης, πέρα από το fun. Τα social media είναι μια μηχανή παραγωγής έκφρασης, ιδεών και νέων τρόπων συμμετοχής στην κοινωνική ζωή. Για το youth κοινό είναι κάτι σαν φυσικό περιβάλλον. Πρόκληση είναι ούτως ή άλλως για κάθε business model αυτήν τη στιγμή το digital transformation. Σε αυτό προσθέστε την πρόκληση να επικοινωνήσεις αντί να φτιάξεις μια διαφήμιση. Με περιεχόμενό σου... αλήθεια μόνο. Και είναι αλήθεια ότι μια πρώτη φορά μπορεί να είναι η στιγμή όπου ανοίγει η πόρτα κι εμφανίζεται μπροστά σου το μέλλον. Μια πρώτη φορά μπορεί να σε καθορίσει. Να σου αλλάξει γνώμη. Να σε φωτίσει.  Να σε μπερδέψει. Να σε ξεμπερδέψει. Να σου ανοίξει δρόμους ή να σε κάνει να αλλάξεις δρομολόγιο. Ή απλά να κερδίσεις ένα tip για την καθημερινότητα. Άρα το μήνυμα είναι συνέχισε να την ψάχνεις, να ανακαλύπτεις, να διευρύνεις και συνέχισε να το μοιράζεσαι. Στο content το οποίο εμείς δημιουργήσαμε αιχμαλωτίζουμε το συναίσθημα της πρώτης φοράς. Όχι ως παρατηρητές αλλά βιωματικά μέσα από το υποκειμενικό πλάνο των πρωταγωνιστών. Έξαψη, πόνος, ενθουσιασμός, αισιοδοξία, δάκρυα, ερωτισμός, Αγάπη, τρέλα, παφλασμός και ποιητικός ρεαλισμός. Τι εννοείτε ποιος είναι ο τρόπος; Δείτε την καμπάνια, ψάξτε την λίγο... 



Ποια είναι η αρχική υποδοχή της καμπάνιας από το κοινό; Ποιες αντιδράσεις έχει δημιουργήσει;

Ηλίας Γκάρλας: Πρώτη φορά τέτοιο buzz. Μπες στο protifora.gr ανακάλυψε μοιράσου κέρδισε. Για την ακρίβεια μιλάμε για εντυπωσιακό engagement. Εντυπωσιακό είναι και το pool συμμετοχής γνωστών creators στην πλατφόρμα οι οποίοι μοιράζονται πρώτες φορές τους. Γιώργος Μαυρίδης, Κώστας Μαλιάτσης, Jeremy, Mikeius, Amiyiami, Δημήτρης Κυρσανίδης, Φωτεινή Κορρέ, Λυδία Παπαϊωάννου, Μάρα Σαμαρτζή, Μύρωνας Στρατής, Λευτέρης Πετρούνιας και άλλοι πολλοί. Βεβαίως αξίζει να πούμε ότι πέρα από το likeability της καμπάνιας είδαμε ότι ενθουσίασε το ίδιο το προϊόν. Φοβερή σύμπτωση. Πρώτη φορά Πακέτο Social Media μόνο με 3€ για όλους μέχρι τα 24. Στις αντιδράσεις απαντάμε ευθέως: Κάθε πρώτη φορά είναι μια ανακάλυψη. Συνέχισε να την ψάχνεις, συνέχισε να τις μοιράζεσαι.



Ποιο είναι το συνολικό πλάνο της νέας καμπάνιας; Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει και σε ποιες πλατφόρμες;
Πώς θα «τρέξει» στο digital και social περιβάλλον;

Βασίλης Τσούγιας, Ελεωνόρα Βουτυράκη: Η #protifora είναι μια καμπάνια που «ζει», όπως και το προϊόν που επικοινωνεί, στον ψηφιακό κόσμο και ειδικότερα στον χώρο των social media. Με αυτό τον τρόπο το CU, ένα γνήσιο Youth Brand, μέσα από το προϊόν και την επικοινωνία του ανοίγει ένα διάλογο με το κοινό του εκεί που βρίσκεται πραγματικά, στα social.

Βασικός στόχος, λοιπόν, της καμπάνιας ήταν η δημιουργία έντονου buzz τόσο γύρω από το concept όσο και γύρω από το λανσάρισμα ενός προϊόντος που φέρνουμε για #protifora στην Ελλάδα. Η αξιοποίηση διαφορετικών digital formats με δημιουργικό και ανατρεπτικό τρόπο, αλλά και content που παρουσιάζει έμπρακτα το εύρος και τον πυρήνα του concept, παίζουν καθοριστικό ρόλο και κάνουν αυτή την καμπάνια ξεχωριστή. Φυσικά, ακόμα και σε μια κατά βάση digital καμπάνια, η τηλεόραση εξακολουθεί να διαδραματίζει δομικό ρόλο, λειτουργώντας ως «πολλαπλασιαστής» του μηνύματος μας, ενώ παράλληλα ανατροφοδοτεί το ενδιαφέρον του κοινού για την εξέλιξη της καμπάνιας στο digital περιβάλλον. Σχεδιάσαμε ένα επικοινωνιακό πλάνο που ξεδιπλώθηκε σε 2 φάσεις: μια unbranded teasing φάση με στόχο τη δημιουργία anticipation και τη φάση του λανσαρίσματος με στόχο την επίτευξη mass awareness. 

Σε ό,τι αφορά το digital content, αυτό βασίζεται αφενός στην αξιοποίηση των πιο relevant για το κοινό μας youth key opinion leaders, αφετέρου στην ενεργή συμμετοχή του κοινού. Η επιλογή των influencers έγινε με βάση το reach, την ταυτότητα, αλλά και τις δυνατότητές τους στην παραγωγή περιεχομένου, αφού αυτό θα αποτελούσε πηγή έμπνευσης για το κοινό ώστε να παράξει το δικό του content. Είχαμε τη χαρά να δούμε τις πρώτες φορές των influencers μας να γίνονται trending στο YouTube, αλλά και μικρότερους youtubers να τους ακολουθούν και να παράγουν δικά τους video, «κηρύσσοντας» το concept μας. Ευρύτερα το κοινό συμμετέχει στην καμπάνια και μοιράζεται τις δικές του πρώτες φορές στα social media κάνοντας χρήση του #protifora. Μέσω του microsite protifora.gr το περιεχόμενο τους συγκεντρώνεται και διαχέεται ακόμη περισσότερο.

Από εδώ και πέρα η εξέλιξη της καμπάνιας είναι και για εμάς μια ανακάλυψη. Το περιεχόμενο που έχει ήδη παραχθεί από το κοινό αποτελεί πηγή έμπνευσης για να ανακαλύψουμε και να μοιραστούμε άπειρες πρώτες φορές.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ

VODAFONE

Αλέξανδρος Ρουσέας, Youth Manager
Ελένη Μεζίτη, Senior Product Manager
Βασίλης Τσούγιας, Senior Brand Manager
Ελεωνόρα Βουτυράκη, Media Relations & Public Affairs Senior Coordinator
Δημήτρης Καλογερόπουλος, Social Media Manager
Υβέτ Κοσμετάτου, Head of Brand, Marketing Communications & Insights 
Χάιδω Ηλιοπούλου, Propositions, Retail & Terminals Marcomms Manager
Στέλλα Έλληνα, Senior Media Planner & Budget Controller
Άρης Γεωργόπουλος, Head of Prepay Segment 

JWT

Ηλίας Γκάρλας, Creative Director
Πήτερ Οικονόμου, Senior Art Director 
Ειρήνη Αναγνωστοπούλου, Account Manager 
Σταμάτης Λιαρμακόπουλος, Vice President CCO
Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director
Ζοζέφ Μεζάν, Strategic Business Consultant
Κώστας Νιώτης, Manager of Digital & Innovation
Ιωάννης Κουταλάς, Senior Digital Art Director
Γιώργος Αδαμόπουλος, Senior Developer 
Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Account Director 

MINDSHARE, Media Agency

Τάσος Κιτσαράς, Business Unit Director 
Μαργαρίτα Ηλιακοπούλου, Media Director 
Κωνσταντίνος Δανιάς, Head of Digital Department 

MOVIELAB, Εταιρεία παραγωγής

Γιώργος Μαρουδής, Executive Producer
Γιώργος Αλεξανδρής, Producer

WHITE ROOM Σκηνοθετική Ομάδα



ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ.