To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Magikon: Ο στόχος στη δημιουργία μιας διαφημιστικής ταινίας

Magikon: Ο στόχος στη δημιουργία μιας διαφημιστικής ταινίας
Ο Μανώλης Σακκαδάκης, Διευθύνων σύμβουλος της Magikon, μιλά για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά. 

Ξεφυλλίστε την ειδική έκδοση Production Agencies 2017 με ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Ποια είναι η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά του production; Πότε δημιουργήθηκε και ποια είναι η φιλοσοφία της;

H Μagikon δημιουργήθηκε το 1993 από εμένα και τον Γιάννη Γεωργαρίου, γιατί την εποχή εκείνη δεν υπήρχε μια εταιρεία που να μπορεί να παρέχει την εξειδίκευσή μας κάτω από μία στέγη. Εγώ ήμουν ειδικός στα visual effects και ο Γιάννης ήταν ειδικός στο 2D και 3D animation, αλλά και στο character design. Oπότε και ήταν ξεκάθαρος ο αρχικός μας προσανατολισμός και ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε η Magikon. Στη συνέχεια, βέβαια, μεγαλώσαμε και η τεχνολογία και η εξειδίκευση δεν ήταν ο μόνος λόγος για να συνεργαστεί κανείς μαζί μας. Μεγάλωσε σιγά-σιγά ο κύκλος των συνεργατών μας, δουλέψαμε με τους καλύτερους σκηνοθέτες της αγοράς και η δουλειά μας στο σύνολό της άρχισε να αφήνει το στίγμα της.

Ποιες, ακριβώς, υπηρεσίες προσφέρετε; Θα λέγατε πως εξειδικεύεστε σε κάποιον τομέα;

Αν δει κάποιος σήμερα τις δουλειές μας, θα διαπιστώσει ότι ενώ ξεκινήσαμε με μια συγκεκριμένη τεχνική, στη συνέχεια δεν περιοριστήκαμε μόνο σε αυτήν, αλλά καλύψαμε και άλλες παραγωγικές ανάγκες της αγοράς. Δουλειές μας όχι μόνο έχουν βραβευτεί σε διάφορες κατηγορίες, αλλά κυρίως έχουν κερδίσει την αγάπη του κοινού και την εμπιστοσύνη των πελατών μας. Εξακολουθούμε βέβαια, κι εγώ κι ο Γιάννης, να κινούμαστε στα όρια του φανταστικού... με έναν πιο ρεαλιστικό και πιο συναισθηματικό τρόπο. 

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας που ξεχωρίζετε;

Σίγουρα, μετά από 25 χρόνια ύπαρξης, έχουμε δημιουργήσει και χτίσει πολλές όχι μόνο επαγγελματικές αλλά και φιλικές σχέσεις με τους πελάτες μας. Θα ξεχώριζα τις συνεργασίες μας με τη Vodafone, τη Νestlé και τη ΦΑΓΕ, όχι για το μέγεθός τους, αλλά για την αμεσότητα της επικοινωνίας μας και για την κοινή μας προσέγγιση και αφοσίωση στον τελικό στόχο. Δημιουργήσαμε μαζί και πάντα σε συνεργασία με τις διαφημιστικές εταιρείες που μας εμπιστεύθηκαν, ταινίες που σε αφορούν, χτίζοντας πάντα τη σχέση του καταναλωτή με το προϊόν. Νομίζω πάντως ότι αυτό που στην ουσία μάς κάνει να ξεχωρίζουμε είναι ο χαρακτήρας μας και η διάθεση όλων μας να προσφέρουμε το καλύτερο. Να δημιουργήσουμε ή να αναδείξουμε στιγμές που ειναι εύκολα αναγνωρίσιμες και δημιουργούν μια επιπλέον συναισθηματική φόρτιση. Γιατί πραγματικά, η κάθε δημιουργία μιας διαφημιστικής ταινίας είναι η δημιουργία ενός φανταστικού αλλά και απόλυτα προσιτού κόσμου.











TAGS: Magikon