To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία

Μια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία
Με τον νέο της διαδικτυακό τόπο ξεκίνησε η Eurobank το ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της, και η Βιργινία Σώκου, Head of Digital Presence της τράπεζας, μαζί με τη Μαίρη Μανωλέλλη, Head of PM and Business Development της Linakis Digital, μας παρουσιάζουν το ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό project.

Πώς δημιουργήθηκε το νέο website;

Βιργινία Σώκου:
Ο νέος διαδικτυακός τόπος της Eurobank είναι ο πρώτος σταθμός στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank. Ακολουθούν το νέο e-Banking και το Eurobank Mobile App, που συνεχίζουν την omni-channel εμπειρία του πελάτη. Ο προσανατολισμός μας στη Eurobank είναι να λειτουργούμε έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Ο πελάτης μας έχει στην καθημερινότητά του την ψηφιακή εμπειρία από άλλες πλατφόρμες, όταν σχεδιάζει το επόμενο ταξίδι του ή αγοράζει το επόμενο βιβλίο του. Αυτό αποτέλεσε για εμάς το σημείο εκκίνησης. Αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε έναν διαδικτυακό τόπο που να βασίζεται στις καλύτερες παγκόσμιες πρακτικές στο design και το UX. Δημιουργήσαμε περιεχόμενο που να αποτελεί μια πρωτότυπη, εξαιρετικά φιλική και ευχάριστη εμπειρία για το χρήστη. Και τα υλοποιήσαμε όλα αυτά σε μια από τις τεχνολογικά καλύτερες πλατφόρμες παγκοσμίως (Sitecore). Χρησιμοποιούμε digital analytics για να εξελίσσουμε διαρκώς τον διαδικτυακό τόπο μας σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών μας. Το έργο αυτό αγκάλιασε όλη τη Eurobank και δημιούργησε σε κάθε τομέα digital enablers, που στήριξαν με ενθουσιασμό και ζήλο τον νέο τρόπο εργασίας αλλά και τις καινοτόμες μεθόδους που απαιτεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Δημιουργήσαμε εξειδικευμένες ομάδες (designers, front- και back-end developers, web managers, data entry officers, digital copywriters, SEO experts), που ένωσαν τις δυνάμεις τους με όλον τον οργανισμό για τη δημιουργία του νέου eurobank.gr. Το πρόγραμμα ένωσε 51 διευθύνσεις, 110 μέλη και απέδειξε ότι η καινοτομία είναι ήδη μέσα στο DNA της Eurobank.

Τι κάνει ξεχωριστό το eurobank.gr;

Βιργινία Σώκου:
«Είναι ο πρώτος τραπεζικός διαδικτυακός τόπος στην Ελλάδα στον οποίο, εκτός από τον παραδοσιακό τρόπο πλοήγησης σε προϊόντα και υπηρεσίες, ο χρήστης μπορεί να πλοηγείται με βάση τις ανάγκες του και τα στάδια της ζωής και της επιχείρησής του. Το νέο eurobank.gr σχεδιάστηκε γύρω από τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας και υλοποιήθηκε με τις καλύτερες διεθνείς UX & Design πρακτικές, είτε πρόκειται για την ενημέρωση του χρήστη είτε την αγορά προϊόντος ή την καλύτερη εξυπηρέτηση του. Ενημερώνει με διαφάνεια, απαντά στις συχνές ερωτήσεις των πελατών μας και διευκολύνει με ψηφιακά εργαλεία σε κάθε βήμα του το χρήστη. Είναι μια φρέσκια ξεχωριστή ψηφιακή εμπειρία που δεν θα την περίμενε κανείς από ένα τραπεζικό site.

Τι λειτουργικότητες έχει το νέο website;

Βιργινία Σώκου:
Από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα του νέου eurobank.gr είναι η δυνατότητα που έχει ο χρήστης να συγκρίνει τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας και να αποφασίσει ποιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του. Έχουμε δημιουργήσει ψηφιακά εργαλεία, όπως υπολογιστές για τη δόση του δανείου ή online αιτήσεις για προϊόντα και υπηρεσίες, οδηγίες και δικαιολογητικά που διευκολύνουν τον πελάτη μας στις σημαντικές αποφάσεις του. Μέσα σε λίγους μόνο μήνες, περισσότεροι από 100.000 πελάτες έχουν αξιοποιήσει αυτά τα ψηφιακά εργαλεία για το στεγαστικό δάνειό τους, τις επενδύσεις τους ή την επιλογή χρηματοδότησης για την επιχείρησή τους. Ειδικά για το segment των επιχειρήσεων, ο χρήστης έχει μοναδικές ψηφιακές λύσεις, όπως την online υπηρεσία Business Check up, για τα ενεργά προγράμματα επιχορήγησης που μπορεί να συμμετάσχει και να συγκρίνει τη χρηματοοικονομική απόδοση της επιχείρησής του στον κλάδο του. Είτε αφορά την επέκταση είτε την εδραίωση μιας επιχείρησης σε νέες αγορές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, υπάρχει μια ψηφιακή λύση που ξεκινά από το eurobank.gr και οδηγεί σε ψηφιακές πλατφόρμες και λύσεις όπως το exportgate.gr και το Go International.

Ποιος ήταν ο ρόλος της Linakis Digital;

Μαίρη Μανωλέλλη:
Η Linakis Digital ξεκίνησε με μία σημαντική πρόκληση, την ανάδειξη και υλοποίηση της πελατοκεντρικής στρατηγικής της Eurobank στο νέο eurobank.gr. Mε στόχο να εξασφαλίσουμε μια σύγχρονη, φιλική και απλή εμπειρία για το χρήστη, μελετήσαμε περαιτέρω, σχεδιάσαμε και εκτελέσαμε την αρχιτεκτονική της τεχνολογικής λύσης.

Τι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του νέου website;

Μαίρη Μανωλέλλη:
Σημαντικό ρόλο έπαιξε το ψηφιακό όραμα της Eurobank, το οποίο ενεργοποίησε τη δυναμική, ώστε να αξιοποιήσουμε τα καλύτερα εργαλεία παγκοσμίως για το έργο. Επιπλέον, η agile διαχείριση του έργου από τη Linakis Digital βοήθησε στην αναπροσαρμογή των αποφάσεων σε νέα δεδομένα κατά τη διάρκεια της υλοποίησης. Η υψηλή εξειδίκευση της Linakis Digital εξασφάλισε επίσης ότι το τελικό έργο είναι άριστο στη λεπτομέρειά του και τεχνολογικά στιβαρό.

Οι άνθρωποι όμως έπαιξαν τον κυριότερο ρόλο. Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι κομβικό σημείο, ιδιαίτερα σε έργα στα οποία πολλές ειδικότητες ενός οργανισμού έχουν ανάγκες που πρέπει να εκπληρωθούν. Η κοινή ομάδα έργου (Eurobank + Linakis Digital) επέδειξε πειθαρχία και πάθος, ώστε να προχωράει προσεκτικά και συντονισμένα κατά τη διάρκεια της υλοποίησης, να κάνει αναπροσαρμογές, όπου ήταν απαραίτητο, και να βάλει τις βάσεις για τις μελλοντικές καινοτόμες digital εξελίξεις στον οργανισμό.

Ποιες είναι οι δυνατότητες του νέου website;

Μαίρη Μανωλέλλη:
Το νέο website δημιουργήθηκε με μια mobile-first, conversionoptimized λογική, στην πλατφόρμα Sitecore, μια από τις πιο προηγμένες και έξυπνες πλατφόρμες παγκοσμίως, που δίνει τη δυνατότητα στην τράπεζα να κατανοήσει τις ανάγκες και τις προθέσεις των επισκεπτών του website, ώστε να τους παρέχει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία πλοήγησης. Με συνοδευτικά εργαλεία και λειτουργίες, βοηθά τη Eurobank να κατανοήσει σε βάθος τούς επισκέπτες της και να ανταποκρίνεται γρηγορότερα και αποδοτικότερα στις ανάγκες τους. Επίσης, είναι σχεδιασμένο ώστε να συνεργάζεται σε πραγματικό χρόνο με τα backoffice συστήματα της Eurobank για να δημιουργεί δυναμικές φόρμες αίτησης προϊόντων, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στις υψηλότατες επιδόσεις του website σε θέματα Search Engine Optimization (SEO), ακολουθώντας σειρά αυστηρότατων και πολύ εξειδικευμένων τεχνικών προδιαγραφών.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος στόχος του eurobank.gr;

Βιργινία Σώκου:
Το όραμά μας είναι o νέος διαδικτυακός τόπος μας να γίνει σημείο αναφοράς και εμπιστοσύνης για τον τραπεζικό χώρο. Φιλοδοξούμε να γίνουμε ο πιο δυναμικός ψηφιακός ιστότοπος ιδιωτών και επιχειρήσεων. Να είμαστε το σημεί εκκίνησης κάθε επόμενου βήματος, είτε αυτό αφορά τις πωλήσεις είτε την ανάγκη του πελάτη μας για ενημέρωση και επικοινωνία. Αυτός ο διάλογος με ιδιώτες και επιχειρήσεις θα αποτελεί την επιτομή του προσωποποιημένου digital marketing. Έχουμε το μοναδικό πλεονέκτημα να διαθέτουμε εξειδικευμένα στελέχη στο digital creative hub και την ομάδα των digital copywriter της Eurobank και έχουμε επενδύσει στα αποτελέσματα των digital analytics, για να συνεχίσουμε να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να εξυπηρετούμε τις ανάγκες τους με καινοτόμες υπηρεσίες.

Δείτε περισσότερα με ΚΛΙΚ ΕΔΩ



Συντελεστές

EUROBANK

Βιργινία Σώκου: Head of Digital Presence
Έλενα Μπούρδου: International Communications Manager
Χριστίνα Γκριτζάπη: Head of Project Management Office
Βαγγέλης Αντωνόπουλος: Digital Platforms Manager
Νικόλαος Δασκαλάκης: Websites Manager
Κωστής Βασιλειάδης: Graphic Designer, Consultant
Παναγιώτης Μητσιάνης: Website Officer
Κατερίνα Κρίκου: Website Officer
Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος: Head of Digital Analytics and Performance Marketing
Γρηγόρης Ευθυμιόπουλος: Head of APIs, Mobile and Content sites
Σοφία Μπομπού: Head of Digital Copywriting Team
Κατερίνα Λιγούρα: Copywriter
Στέλλα Κέστου: Product Owner, User Experience
Κάλλυ Μποκέα: Content Coordinator Project Office

LINAKIS DIGITAL
Μαίρη Μανωλέλλη: Head of PM and Business Development
Μανόλης Πουλάκης: Senior Project Manager
Ειρήνη Σαβαλάν: Project Manager
Γιάννης Βαβουρανάκης: Head of Development
Γιώργος Τρύφωνας: Quality Assurance and R&D Manager
Αντώνης Κατσίλης: Senior Art Director
Ιωάννα Βαγιωνάκη: Senior Software Engineer
Νίκος Μαυρομάτης: Senior Front-End Developer