To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παπαστράτος: Ο πελάτης πάντα στο επίκεντρο

Παπαστράτος: Ο πελάτης πάντα στο επίκεντρο
Στην κορυφή των Marketing Εxcellence Awards βρέθηκε η Παπαστράτος χάρη στο σημαντικό έργο που έχει υλοποιήσει η εταιρεία για τη διανομή και την προώθηση του IQOS. Η Tίνα Δάβου, Διευθύντρια IQOS της εταιρείας, μας δίνει τις λεπτομέρειες.

Στα Marketing Excellence Awards 2017 βραβευθήκατε με τα «Connecting with the Point of Sale» και «Marketing Excellence Grand Award» για το IQOS. Ήταν κάτι το οποίο περιμένατε;


Πράγματι, η Παπαστράτος βραβεύθηκε στη θεματική ενότητα «Connecting with the Point of Sale», κερδίζοντας δύο βραβεία στις κατηγορίες «Building Distribution Networks» και «Consumer Activation At The Point Of Sale» για τη δημιουργία ενός ολοκληρωτικά νέου δικτύου διανομής για το IQOS στην ελληνική αγορά και τη μοναδική καταναλωτική εμπειρία που προσφέρει το IQOS Experience Boutique Store, που βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας. Επιπλέον, αναδειχθήκαμε ο μεγάλος νικητής της βραδιάς, κερδίζοντας τη μεγαλύτερη διάκριση στην ειδική κατηγορία «Being the Best of the Best» με το μοναδικό βραβείο «Marketing Excellence Grand Award», που απονεμήθηκε στην Παπαστράτος, καθώς συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των βραβευθεισών υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες. Τα βραβεία αυτά η αλήθεια είναι ότι δεν τα περιμέναμε και σίγουρα χαρήκαμε ιδιαίτερα, γιατί η δημιουργία ενός δικτύου διανομής από το μηδέν σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα απαιτεί σωστό προγραμματισμό, έντονη προσπάθεια, σκληρή δουλειά και τη βέλτιστη επικοινωνία και συνεργασία όλων των μελών της ομάδας. Η ομάδα Marketing και Retail Strategy της Παπαστράτος, με επικεφαλής την Κωνσταντίνα Ψαρράκου, απέδειξε πως διαθέτει τις ικανότητες αυτές, αφού κατάφερε να φέρει εις πέρας το δύσκολο αυτό έργο σε διάστημα μόλις ενός έτους. Πρόκειται για μια μεγάλη και συλλογική προσπάθεια, που αποδεικνύει πως με πολλή θέληση, πάθος και τόλμη όλα είναι δυνατά! Η Παπαστράτος θα συνεχίσει να έχει τον πελάτη στο επίκεντρο, με βασικό και μοναδικό στόχο όσο το δυνατόν περισσότεροι ενήλικοι καπνιστές να γνωρίσουν το IQOS, έχοντας ως πρωταρχικό όραμά μας ένα μέλλον απαλλαγμένο από τον καπνό του τσιγάρου.

Η εταιρεία «Παπαστράτος» εισέρχεται σε μια νέα εποχή από το 2018, μετά από σχεδόν έναν αιώνα παραγωγής συμβατικών τσιγάρων. Μιλήστε μας για τις αλλαγές στο εργοστάσιο στον Ασπρόπυργο με σκοπό την παραγωγή ράβδων καπνού για το IQOS…

Με λίγα λόγια, αλλάζουμε τα πάντα! Αλλάζουμε, όπως σωστά λέτε, το προϊόν: μετά από 86 χρόνια παραγωγής τσιγάρων, το εργοστάσιό μας από τον ερχόμενο Φεβρουάριο θα παράγει αποκλειστικά τις θερμαινόμενες ράβδους καπνού για το IQOS και θα είναι μόλις το τρίτο παραγωγικό κέντρο της Philip Morris International παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει πλήρη αλλαγή των γραμμών παραγωγής στο εργοστάσιο και, φυσικά, μια μεγάλη επένδυση, που θα φτάσει τα 300 εκατ. ευρώ. Αλλάζουμε, μετασχηματίζουμε και όλη την εταιρεία: έχουμε ένα νέο όραμα, να δημιουργήσουμε έναν κόσμο απαλλαγμένο από τον καπνό του τσιγάρου, ξεκινώντας με τη δημιουργία του IQOS, ενός καινοτόμου προϊόντος, δυνητικά μειωμένου κινδύνου, που θερμαίνει και δεν καίει το καπνό. Έτσι αλλάζουμε και το μοντέλο λειτουργίας μας: γινόμαστε μια εταιρεία B2C, που επικοινωνούμε άμεσα με τους καταναλωτές μέσα στα καταστήματα λιανικής IQOS, μέσα από το commerce, και με τους ανθρώπους μας στην αγορά. Αλλάζουμε τον τρόπο που δουλεύουμε: δοκιμάζουμε νέα προγράμματα, πιο οριζόντιες δομές και ομάδες από πολλά τμήματα. Θέλουμε να εδραιώσουμε μια πιο συνεργατική εταιρική κουλτούρα, με επίκεντρο τον καταναλωτή. Και παράλληλα, αλλάζουμε την επικοινωνία μας: σε σχέση με τους συνεργάτες μας, με τους καταναλωτές και με την κοινωνία συνολικά, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα ή και δημιουργώντας νέα, όπως για παράδειγμα τα social media και τον «Προορισμό Παπαστράτος», τον πολυχώρο που δημιουργήσαμε στον Πειραιά, όπου μπορέσαμε να μιλήσουμε για την ιστορία μας και για το νέο μας όραμα.

Τι απήχηση έχει μέχρι στιγμής το IQOS στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό;

Μόλις συμπληρώσαμε ένα χρόνο που το IQOS είναι στην αγορά. Η υποδοχή και η αποδοχή των καταναλωτών ήταν από την αρχή εξαιρετική. Σήμερα έχουμε 24 φυσικά καταστήματα, ενώ το IQOS διατίθεται και από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, www.iqos.gr, αλλά και από το δίκτυο καταστημάτων Public. Αυτό που είναι πιο σημαντικό, ωστόσο, είναι αφενός ότι τα σχόλια των χρηστών του IQOS είναι εξαιρετικά και αφετέρου ότι το 80% όσων το υιοθετούν μένουν σε αυτό.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια και οι στόχοι για το IQOS;

Η Παπαστράτος θα συνεχίσει να έχει τον πελάτη στο επίκεντρο, με βασικό και μοναδικό στόχο να γνωρίσουν το IQOS όσο το δυνατόν περισσότεροι ενήλικοι καπνιστές. Στόχος μας, έχοντας ως όραμα ένα μέλλον απαλλαγμένο από τον καπνό του τσιγάρου, είναι κάποια στιγμή τα τσιγάρα να έχουν αντικατασταθεί πλήρως από προϊόντα καπνού νέας τεχνολογίας, όχι μόνο από το IQOS, αλλά και από άλλα παρόμοια προϊόντα και η απόλαυση του καπνού να γίνεται πλέον με τρόπο που θα ελαττώνει σημαντικά τις βλαβερές συνέπειες του συμβατικού καπνίσματος.

Περισσότερα για την εταιρεία: https://www.pmi.com/markets/greece/el/about-us/overview