To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι ρίζες της Creta Farms - Οι ρίζες όλων μας

Οι ρίζες της Creta Farms - Οι ρίζες όλων μας
H Creta Farms δεν επιστρέφει, γιατί δεν έφυγε ποτέ. Με μια ωδή σε ένα από τα πιο σημαντικά σύμβολα της ελληνικής γης, το ελαιόδεντρο, η Creta Farms μας ταξιδεύει στο χρόνο κρατώντας ανέπαφο το πιο πολύτιμο αγαθό: τις αξίες της.

Μια ταινία-ωδή στις ρίζες μας, την ελληνική γη και φυσικά το ελαιόλαδο, που είναι και η βάση της απόλαυσης Creta Farms Εν Ελλάδι, παρουσιάζει η κρητική εταιρεία τροφίμων, που αποτελεί τον leader στην εγχώρια αγορά αλλαντικών. Με την Pollen να υπογράφει το δημιουργικό και την Avion Films να επιμελείται την παραγωγή, η Corporate ταινία για την οικογένεια προϊόντων Creta Farms Εν Ελλάδι έχει σαν βασικούς άξονες την κρητική γη, το ελαιόλαδο και το ελαιόδεντρο αλλά, πάνω από όλα, την αλήθεια και την αυθεντικότητα. Γυρισμένη σε έναν πραγματικό ελαιώνα στο Ρέθυμνο της Κρήτης, η καμπάνια στηρίζεται στη δυνατή σχέση του παππού με τον εγγονό και μας θυμίζει πως οι ρίζες μας μπορούν να αποτελούν τον καλύτερο οδηγό για την πορεία μας.

Ύμνος στο ελαιόλαδο και την Κρήτη

Μετά τη δυναμική καμπάνια με βασικό μήνυμα τη φράση «βγάζω λίπος, βάζω λάδι», η Creta Farms ταξιδεύει για πρώτη φορά στον τόπο καταγωγής της, την Κρήτη, και στη νέα καμπάνια της δοξάζει το πιο ιερό σύμβολο της ελληνικής γης, το ελαιόδεντρο και το ελαιόλαδο. Πιο συγκεκριμένα, με τη νέα καμπάνια, η εταιρεία για πρώτη φορά στην Ελλάδα χρησιμοποιεί σαν ελπιδοφόρο σύμβολό της το ελαιόλαδο μέσα από ένα ελαιόδεντρο 4.000 χρόνων. Χαρακτηριστικό είναι το σταυροδρόμι που παίρνει τη μορφή του κορμού του ελαιόδεντρου στην ταινία, σε μια συμβολική αποτύπωση των δεκάδων αποφάσεων που καλείται να πάρει κάποιος καθημερινά, ειδικά στη σημερινή εποχή της κρίσης αξιών. Το ελαιόδεντρο, όμως, λειτουργεί σαν ένα «όχημα» μεταφοράς σε έναν κόσμο με κοινό παρονομαστή για όλους μας. Αξιοποιείται στην ταινία σαν ένα σύμβολο, που μπορεί να μας γεμίσει με αγνά συναισθήματα και να μας δώσει τη δυνατότητα να επιστρέψουμε εκεί που αρχίσαμε.

Αυθεντικότητα και αλήθεια

Για να επιτευχθεί αυτή η διάσταση, η ταινία έπρεπε να στηριχθεί στην αλήθεια και την αυθεντικότητα της κρητικής γης και, φυσικά, της Creta Farms. Για αυτό, άλλωστε, η ταινία γυρίστηκε στον τόπο καταγωγής των αδερφών Δομαζάκη της Creta Farms, στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Συγκεκριμένα, σε έναν ελαιώνα 4.000 ετών, που βρίσκεται στο χωριό Πηγή Ρεθύμνου, τον τόπο καταγωγής της μητέρας των δύο επιχειρηματιών. Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί πως οι πρωταγωνιστές δεν είναι επαγγελματίες ηθοποιοί. Κατόρθωσαν, όμως, να αποδώσουν με τον πλέον παραστατικό τρόπο τις αξίες της κρητικής φιλοσοφίας, καθώς και τα γνωρίσματα που χαρακτηρίζουν έναν από τους πιο ισχυρούς δεσμούς που μπορεί κανείς να αποκτήσει στη ζωή του: αυτόν που υπάρχει μεταξύ παππού και εγγονού.

Βαθιές αξίες, γερές ρίζες

«Μην τη φοβάσαι την Ελλάδα όσο έχει ρίζες… θα τα καταφέρει!» αναφέρεται στην ταινία σε μια συμβουλή-παρακαταθήκη, που περνάει από γενιά σε γενιά, μεταφέροντας ελληνικότητα, αισιοδοξία, δύναμη ψυχής. Ο εγγονός στην αρχή δεν καταλάβαινε πλήρως τo νόημα της φράσης του παππού του, αλλά όπως τονίζεται στην ταινία, σήμερα «κατέχει». Καταλαβαίνει πως τόσο αυτός όσο και ο παππούς του έχουν οδηγό τους βαθιές αξίες και γερές ρίζες. Ρίζες όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και με την καταγωγή τους και το ελαιόλαδο, που αποτελεί το απόλυτο ελληνικό σύμβολο. Η σύνδεση αυτή αποτελεί και το στοιχείο που κάνει την καμπάνια να ξεχωρίζει και ήταν ό λόγος που το advertising.gr και το adbusiness την επέλεξαν πρόσφατα σαν «Καμπάνια της εβδομάδας».




 Είναι μια καμπάνια που ενώνει και υπενθυμίζει πως οι κοινές ρίζες των Ελλήνων, οι ρίζες της Creta Farms, δεν φέρουν κάποιο τοπωνύμιο ή στενή τοπική προέλευση. Είναι οι ρίζες όλων μας. Είναι οι αξίες που μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε. «Στον ξεριζωμό οι ρίζες είναι μόνο που αντέχουν. Που δε σε προδίδουν. Που σφηνώνονται στο έδαφος και μεγαλώνουν μαζί σου». Σε μια ελληνική πραγματικότητα με ελάχιστα θετικά σημάδια βελτίωσης, η Creta Farms κατάφερε να δώσει ένα ισχυρά ελπιδοφόρο μήνυμα. Η τιμιότητα και η αλήθεια «ζουν» στον πυρήνα μας και αποτελούν και τις βασικές αξίες της Creta Farms, οι οποίες αντικατοπτρίζονται και στη νέα καμπάνια. Η εταιρεία, που διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο στη χώρα μας ενώ παράλληλα αναπτύσσεται συνεχώς κατακτώντας όλο και περισσότερες αγορές του εξωτερικού, δεν ξεχνά ποτέ την καταγωγή της, την Κρήτη, την ελληνική γη και φυσικά τις αξίες που τη συντροφεύουν σε όλη την πορεία της. Άλλωστε, όπως λένε στην Κρήτη, «φαντάσου τι θα ήμουνε άμα δεν είχα εσένα, ένα δεντρό που στέκει ορθό με φύλλα ξεραμένα»!

Εντυπωσιακή αποδοχή

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως το κοινό έχει υποδεχθεί πολύ θετικά τη νέα καμπάνια και τα μηνύματα που προβάλλει. «H αποδοχή είναι εντυπωσιακή», μας αναφέρει η Γεωργία Σβώλου, Brand Manager Εν Ελλάδι της Creta Farms, οι οποία τονίζει πως οι μέχρι στιγμής εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, τόσο για τα μηνύματα που επικοινωνεί όσο και για το αισθητικό αποτέλεσμα της νέας καμπάνιας. «Είναι μια διαφήμιση που συγκινεί, εμπνέει και δίνει ελπίδα μέσα σε δύσκολους καιρούς, και αυτό το εισπράττουμε καθημερινά από τους καταναλωτές μας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, με τα posts και τα μηνύματα να διαδέχονται το ένα το άλλο στις social media σελίδες μας. Μας συγκινεί που η νέα μας αυτή καμπάνια καταφέρνει να εκφράσει την Creta Farms, το Εν Ελλάδι αλλά και ολόκληρη τη χώρα μας», συμπληρώνει.

Οδηγός η ποιότητα

H καμπάνια εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την εταιρεία που έχει κατορθώσει να αποτελεί ισοδύναμο της ποιότητας, αλλά και το brand που λογίζεται ως ισοδύναμο της γεύσης. Η Creta Farms αποδεικνύοντας για άλλη μια φορα την κρητική λεβεντιά της, μας βγάζει ασπροπρόσωπους και χαράσσοντας τη διαδρομή της με πυξίδα πάντα τις αξίες και τις ρίζες της, σήμερα αποτελεί τον μεγαλύτερο Έλληνα παραγωγό χοιρινού κρέατος και διαθέτει τη μεγαλύτερη καθετοποιημένη μονάδα χοιρινού στην Ελλάδα. Επενδύει σε ετήσια βάση περισσότερα από 7 εκατ. ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη, ενώ έχει κατοχυρώσει παγκοσμίως 20 διαφορετικές πατέντες. Είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία τροφίμων που κατάφερε να εξάγει τεχνογνωσία, αλλά και η πρώτη στην Ευρώπη που χρηματοδοτήθηκε από το Πακέτο Juncker για την έρευνα και την καινοτομία της.

Πιστοί στις ρίζες και το όραμά μας

Η Έλενα Δομαζάκη, Corporate Communications Strategist της Creta Farms, μας μιλάει για τις αξίες της εταιρείας, που χαρακτηρίζουν την πορεία της και αναδεικνύονται στη νέα καμπάνια.

adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην Pollen για την καμπάνια; Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε και ποιες βασικές αξίες της Creta Farms να προβάλλετε;

Θέλαμε να σταθούμε στην ειδοποιό διαφορά μας, το ελαιόλαδο και στη λεβεντογέννα πατρίδα μας, επικοινωνώντας ένα μήνυμα ελπίδας που αφορά όλους μας. Η Κρήτη, ως μάνα όλων όσοι εργαζόμαστε στην Creta Farms, γίνεται αρωγός στην προσπάθειά μας να επικοινωνήσουμε την κρητική μας φιλοξενία και το φιλότιμό μας, όχι μόνο στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και να το εξάγουμε παγκοσμίως. Το ελαιόλαδο για εμάς δεν είναι απλά ο υγρός χρυσός, όπως τον ονομάτιζε ο Όμηρος. Είναι η ιστορία μας, το σπίτι μας, το καθημερινό μας τραπέζι, η πίστη σε βλέμματα, σε ψυχές… είναι οι ρίζες μας! Οι ρίζες είναι οι αξίες μας και οι αξίες μας είναι οι ρίζες μας. Με αυτές τις ρίζες καταφέραμε να διαφοροποιηθούμε παγκοσμίως και να απενοχοποιήσουμε κάποιες από τις πιο ενοχοποιημένες κατηγορίες τροφίμων.Το φαγητό, για εμάς, είναι ίσως από τα πιο σημαντικά σύμβολα αγάπης που εκφράζονται από την αγκαλιά του παππού, από την «εμμονή» στη διδαχή ενός καλύτερου τρόπου ζωής, μένοντας πιστοί στις ρίζες μας, σ’ αυτό το όραμα να κάνουμε τον κόσμο να ζει και να τρέφεται καλύτερα.