To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΟΠΑΠ: Ζήσε το παιχνίδι!

ΟΠΑΠ: Ζήσε το παιχνίδι!
H νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ φέρνει μια νέα εποχή για ένα brand ορόσημο. Μιλήσαμε με τους ανθρώπους πίσω από την καμπάνια, για να μάθουμε τα πάντα πίσω από το σχεδιασμό της.


adb: Ποιες αξίες του brand ΟΠΑΠ αποτυπώνονται στην καμπάνια;

Πάνος Μπόλλας, Brand/Communication & Sponsoring Team Director:
Εδώ και 60 χρόνια, ο ΟΠΑΠ είναι για τους Έλληνες μια μεγάλη εταιρεία, ένας σημαντικός εργοδότης για την ελληνική οικονομία, μια εταιρεία με μεγάλη κοινωνική συνεισφορά, ένας βασικός υποστηρικτής του ελληνικού αθλητισμού. Με αυτήν την καμπάνια στοχεύουμε να υπενθυμίσουμε στους πελάτες μας την αποστολή του brand, το λόγο για τον οποίο υπάρχουμε: παγκοσμίου επιπέδου διασκέδαση μέσα από το παιχνίδι. Το λανσάρισμα αυτής της καμπάνιας αποτελεί την πρώτη έκφραση αυτής της δέσμευσης.



adb: Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να προβάλετε με τη νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ;

Πόπη Ασλανίδου, Brand/Communication ATL Team Head:
Ζήσε το παιχνίδι! Ένα κάλεσμα για όλους, που υπενθυμίζει να βάλουμε στη ζωή μας το παιχνίδι, να υποδεχτούμε τις εκπλήξεις που φέρνει μέσα στη ρουτίνα, να πιστέψουμε ότι τα πάντα μπορεί να συμβούν. Την ίδια στιγμή, αποτελεί μια μακροχρόνια δέσμευση στους πελάτες μας ότι ο ΟΠΑΠ θα βάζει πάντα τα δυνατά του, για να απολαμβάνουν τη διασκέδαση και το παιχνίδι στο μέγιστο.



adb: Είδαμε έναν νέο ήρωα στην καμπάνια. Πώς προέκυψε η δημιουργία του και τι εκφράζει;

Πόπη Ασλανίδου:
Την αξία του παιχνιδιού και της διασκέδασης μέσα στην καθημερινότητα έρχεται να ζωντανέψει ο ήρωας της πρώτης μας brand καμπάνιας, μετά από μία δεκαετία και πλέον. O ήρωας εκπορεύεται μέσα από το λογότυπό μας και τα χαρακτηριστικά του εκφράζουν όλα αυτά που κάνουν τον ΟΠΑΠ να ξεχωρίζει: ανθρωποκεντρικότητα, δυναμισμό, όρεξη για παιχνίδι και διασκέδαση. Τη διάθεση να αλλάζουμε, για να πιάνουμε πάντα τον παλμό της εποχής. Επίσης, παρότι διαρκώς μοιράζει μπάλες και χαρά στον κόσμο, ο ευχάριστος πρωταγωνιστής είναι πάντα εκεί. Όπως ο ΟΠΑΠ. Είμαστε πάντα κοντά στους πελάτες μας, μέσα από το εκτεταμένο δίκτυο πρακτορείων μας σε όλη την Ελλάδα.



adb: Πείτε μας λίγα λόγια για το σχεδιασμό και τις εκτελέσεις που περιλαμβάνει η καμπάνια σε διάφορες πλατφόρμες.

Σοφία Καλαμπαλίκη, Brand/Communication ATL Specialist:
Ο σχεδιασμός της εταιρικής μας καμπάνιας ήταν αποτέλεσμα μακροχρόνιου και λεπτομερούς σχεδιασμού, στενής διατμηματικής συνεργασίας, αλλά και της συμβολής των συνεργατών μας σε επίπεδο έρευνας, επιλογής μέσων και δημιουργικού αποτελέσματος. Τα γυρίσματα του τηλεοπτικού έγιναν ανάμεσα σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Βαρκελώνη και Μαδρίτη, ενώ το τραγούδι που επιλέχθηκε για να συνοδεύσει τον Mr. OPAP στο ταξίδι του, είναι ο διαχρονικός ύμνος του Robbie Williams, “Let me entertain you”. Παράλληλα με την καμπάνια ATL και την ψηφιακή ενεργοποίηση, ο ΟΠΑΠ «έφερε το παιχνίδι» με διαδραστικές δραστηριοποιήσεις μέσα στην πόλη:

• Τεράστιες πολύχρωμες μπάλες στο κέντρο της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης ανέβασαν τη διάθεση για παιχνίδι και κέντρισαν το ενδιαφέρον -αλλά και τα φωτογραφικά φλας- περαστικών, διασήμων, αλλά και των μέσων.
• Ειδικά διαμορφωμένες στάσεις λεωφορείων κάνουν την αναμονή για τα ΜΜΜ πιο διασκεδαστική, αλλά και extra «χρώμα» στις βιτρίνες του Attica, The Department Store και στο εξωτερικό των αστικών λεωφορείων.
• Πολύχρωμη παρουσία με υλικά στα πρακτορεία
• Φάρσες, εμπνευσμένες από την καμπάνια, σε διάσημους αθλητές, που καλούνται να ζήσουν το παιχνίδι με τον μοναδικό ΟΠΑΠ τρόπο.

Πριν όμως γνωρίσουν τον νέο ήρωα οι πελάτες μας, τον υποδεχτήκαμε πρώτοι εμείς στα γραφεία μας! Το παιχνίδι κατέκλυσε τον ΟΠΑΠ και μας έκανε να ζήσουμε μοναδικές στιγμές διασκέδασης και χαράς.



adb: Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής για την καμπάνια;

Πάνος Μπόλλας:
Οι πρώτες αντιδράσεις δικαιώνουν την προσπάθεια, καθώς η επικοινωνία έχει φέρει ήδη θετικά σχόλια και αποτελέσματα. Όμως, όπως στην περίπτωση κάθε brand καμπάνιας, η δουλειά μας ξεκινάει τώρα. Κάθε επαφή με τον ΟΠΑΠ πρέπει να δικαιώνει την υπόσχεσή μας, κάθε στιγμή πρέπει να τη μετατρέπουμε σε μια στιγμή για παιχνίδι.



Συντελεστές

Customer team

Petr Matejovsky, Πάνος Μπόλλας, Πόπη Ασλανίδου, Σοφία Καλαμπαλίκη, Αλίκη Κοτζαμάνη, Σοφία Γαζή, Μιμή Τζόρτζη, Θανάσης Μπασδέκης, Γεωργία Σκορπίδα, Κώστας Σκυλογιάννης, Γιώργος Ζιάννης

Digital team
Γιώργος Μεροδουλάκης, Πάνος Μπάσσιος, Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Αντρέας Χρήστου, Τριάδα Καλαμαρά, Πάνος Διαλεκτάκος, Στέλιος Μαργαριτόπουλος, Αλέξανδρος Βούλγαρης, Γιώργος Καζάκος, Βασίλης Κατσικάδης, Βασίλης Χουλιάρας, Mαρία Τρανού

Retail Marketing team
Mαρίνα Εξάρχου, Γιώργος Μαραγκουδάκης, Φαίη Πετρουλάκη, Τάσος Καραμάνης

PR Team
Αλέξανδρος Χουλιαράς, Αναστασία Μάκου, Κωνσταντίνα Μαριά

Press Office Team
Μανώλης Σταυρουλάκης
Ισμαρώ Σέρρα
Osenkofska Patritsia

Internal Communications team
Ντόρα Οικονόμου, Νεφέλη Φωτίου, Ματίνα Καραλή

Advertising Agency
The Newtons Laboratory

Production company | Director
Boo Productions | Raul Monge

3D
User T38

Internal event
ZZ.DOT