Digital τάσεις που θα καθορίσουν το Marketing το 2017
Ο Kevin King, global practice chair της Edelman Digital, παρουσιάζει τις προβλέψεις του για τις ψηφιακές τάσεις που θα αναδειχθούν και θα ωριμάσουν μέσα στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Kevin King, global practice chair της Edelman Digital, παρουσιάζει τις προβλέψεις του για τις ψηφιακές τάσεις που θα αναδειχθούν και θα ωριμάσουν μέσα στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ λεπταίσθητος Έλληνας συγγραφέας έγραψε ένα βιβλίο για την πόλη των αντιφατικών συναισθημάτων, την Αθήνα αναφέρει πρόσφατο άρθρο της Lifo για τον Γιάννη Ευσταθιάδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘέλει πολύ μια εταιρεία PR για να δημιουργήσει μια είδηση; Ξέρουμε πως όχι. Η Asset Ogilvy Public Relations δεν χρειάζεται να το κάνει γιατί φέτος γιορτάζει τα 25 της χρόνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ikea και η Bold Ogilvy συναρμολογούν την πιο βραβευμένη ραδιοφωνική καμπάνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της JWT Athens και της AB Bασιλόπουλος μιλάνε στο adbusiness για την τελευταία καμπάνια της αλυσίδας, στην οποία πρωταγωνιστεί η χαρά της προσφοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 34 χρόνια στην Ogilvy & Mather και ακόμη περισσότερα στο χώρο της διαφήμισης γενικότερα, ο Miles Young άλλαξε πορεία. Με ένα πρόσφατο άρθρο του, αποχαιρέτησε τη βιομηχανία που αγάπησε και τόνισε τι χρειάζεται να γίνει στη συνέχεια…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σημαντικό έργο δύο φιλανθρωπικών οργανισμών, ΕΛΕΠΑΠ και «Καρδιές για Όλους», στήριξαν με τη συμμετοχή τους στον 34ο Μαραθώνιο της Αθήνας δημοφιλείς Έλληνες με τη Wind Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέγας Χορηγός του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας ήταν ο ΟΠΑΠ, ο οποίος, παράλληλα, είδε τον κόσμο να δείχνει εντυπωσιακή ανταπόκριση στο κάλεσμά του να συμμετάσχει στη δράση και την ειδική εφαρμογή «Κάτι Καλύτερο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ψηφιακά μέσα και «ζωντανές» οδηγικές εμπειρίες προσεγγίζουν πλέον τους καταναλωτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά τηλεοπτικών σποτ, outdoor καμπάνια σε στάσεις λεωφορείου και στο Metro, Social Media και μια νέα online σειρά περιλαμβάνει η νέα δουλειά της OgilvyOne Athens και της Bold Ogilvy & Mather για τη Lacta.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα πείραμα από τον ΓΕΡΜΑΝΟ και την Ogilvy που έκανε την καρδιά μας να χτυπήσει δυνατά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Sander Bosman, Head of Marketing Benelux, Nordics, Central/East and South East Europe της Epson Europe, βρέθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα και μίλησε στο adbusiness για τη στρατηγική του brand όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing, καθώς και για τα σχέδια στην Ευρώπη και την Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory