To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

To kode οr not to code?

To kode οr not to code?

Ιδού η απορία... Ιδού και η ευκαιρία για όλους! Έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και η Κωτσόβολος και ξεκίνησε το KODE Project, του οποίου η δημιουργική ιδέα και η στρατηγική φέρουν την υπογραφή της MullenLowe Athens.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
MullenLowe
Κωτσόβολος
R. Harrop: Σήμερα είναι η καλύτερη στιγμή για να βρίσκεσαι στο επιχειρείν

R. Harrop: Σήμερα είναι η καλύτερη στιγμή για να βρίσκεσαι στο επιχειρείν

Λίγες ημέρες προτού βρεθεί στην Ελλάδα για το Guru Event, που διοργανώνει η KPMG , ο Roger Harrop, ένας από τους 10 κορυφαίους ομιλητές παγκοσμίως για θέματα Management & Strategy, μιλάει στο adbusiness για τον νέο επιχειρηματικό κόσμο που διαμορφώνεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
KPMG
Roger Harrop
Μάνος Μίχαλος - 24MEDIA: Έχουμε δημιουργήσει δύο «υπερδυνάμεις»

Μάνος Μίχαλος - 24MEDIA: Έχουμε δημιουργήσει δύο «υπερδυνάμεις»

O Mάνος Μίχαλος, Content Director της 24MEDIA, μιλάει στο adbusiness για τη στρατηγική που έχει οδηγήσει στην καθιέρωση τα δύο ιστορικά αθλητικά brands του ομίλου, το Sport24.gr και το Contra.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
24MEDIA
Sport24
Contra.gr
Μάνος Μίχαλος
Δύναμή μας είναι πάντα η ομάδα μας

Δύναμή μας είναι πάντα η ομάδα μας

«Κανένας ηθοποιός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το πραγματικό συναίσθημα», αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Δημήτρης Κατραβάς, για την επετειακή καμπάνια της Media Markt για τα 11 χρόνια στην Ελλάδα και μας εξηγεί πώς προέκυψε αυτή η πρωτότυπη εκστρατεία, στην οποία εμφανίζεται και ο ίδιος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
JWT
Media Markt
Δημήτρης Κατραβάς
Movielab
Γ. Κωτσιόπουλος: Προσανατολισμένοι πάντα στον άνθρωπο

Γ. Κωτσιόπουλος: Προσανατολισμένοι πάντα στον άνθρωπο

H έννοια του well-being πριν από 30 χρόνια δεν ήταν ευρέως γνωστή, ο Γιώργος Κωτσιόπουλος όμως πραγματικά πίστεψε πως αυτό είναι το μέλλον και σήμερα έχει κατορθώσει να είναι επικεφαλής μιας ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Isoplus
Γιώργος Κωτσιόπουλος
Στόχος μας να καλύπτουμε πραγματικές ανάγκες υγείας

Στόχος μας να καλύπτουμε πραγματικές ανάγκες υγείας

Διαθέτοντας παρουσία ήδη από τη δεκαετία του ’80, η Douni Health Products αποτελεί βασικό παίκτη της αγοράς και συνεχίζει να αναπτύσσεται με βασικό μοχλό ως προς αυτό τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Douni Health Products
Ελένη Αθανασοπούλου
Συμπληρώματα διατροφής: Μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά

Συμπληρώματα διατροφής: Μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά

Σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά εξελίσσονται τα συμπληρώματα διατροφής, χάρη στην αυξανόμενη ανάγκη του καταναλωτή για σωστή διατροφή, πρόληψη και ευ ζην.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Isoplus
Συμπληρώματα Διατροφής
Κώστας Α. Παπαέλληνας Hellas
Douni Health Products
Στη Nova εξασφαλίζεις προβολή 360 μοιρών!

Στη Nova εξασφαλίζεις προβολή 360 μοιρών!

Tα στοιχεία που καθιστούν τη Νοva «ειδική» στο να δημιουργεί tailor made ενέργειες για τους διαφημιζόμενους και να προσφέρει πολλές και δημιουργικές δυνατότητες προβολής μέσω ενός ολοκληρωμένου και δυνατού media mix, μας αναλύει ο Δημήτρης Βάγιας, Advertising & Media Commercial Director, Forthnet.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
nova
Forthnet
Δημήτρης Βαγιάς
Ad Networks: Η κατάλληλη λύση

Ad Networks: Η κατάλληλη λύση

Μέσα σε ένα online περιβάλλον, που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, ο ρόλος των ad networks καθίσταται πλέον απαραίτητος για διαφημιζόμενους και publishers.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Brainfood Media
adweb
Έντονη δραστηριότητα σε εξαγορές και συγχωνεύσεις

Έντονη δραστηριότητα σε εξαγορές και συγχωνεύσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Results International, αυξημένες ήταν οι εξαγορές και οι συγχωνεύσεις στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ το γ΄ τρίμηνο του έτους, σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Results International

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.