Το ΑΧΕ Instagroom Live βοήθησε τους άνδρες να βρουν τη μαγεία τους
H online υπηρεσία grooming από το ΑΧΕ και την OgilvyOne μέσα από την πλατφόρμα του Facebook Messenger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH online υπηρεσία grooming από το ΑΧΕ και την OgilvyOne μέσα από την πλατφόρμα του Facebook Messenger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδού η απορία... Ιδού και η ευκαιρία για όλους! Έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και η Κωτσόβολος και ξεκίνησε το KODE Project, του οποίου η δημιουργική ιδέα και η στρατηγική φέρουν την υπογραφή της MullenLowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες ημέρες προτού βρεθεί στην Ελλάδα για το Guru Event, που διοργανώνει η KPMG , ο Roger Harrop, ένας από τους 10 κορυφαίους ομιλητές παγκοσμίως για θέματα Management & Strategy, μιλάει στο adbusiness για τον νέο επιχειρηματικό κόσμο που διαμορφώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Mάνος Μίχαλος, Content Director της 24MEDIA, μιλάει στο adbusiness για τη στρατηγική που έχει οδηγήσει στην καθιέρωση τα δύο ιστορικά αθλητικά brands του ομίλου, το Sport24.gr και το Contra.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Κανένας ηθοποιός δεν θα μπορούσε να αποδώσει το πραγματικό συναίσθημα», αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Δημήτρης Κατραβάς, για την επετειακή καμπάνια της Media Markt για τα 11 χρόνια στην Ελλάδα και μας εξηγεί πώς προέκυψε αυτή η πρωτότυπη εκστρατεία, στην οποία εμφανίζεται και ο ίδιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καλύτερο diploma επαγγελματικής κατάρτισης για Digital & Social Media στελέχη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH έννοια του well-being πριν από 30 χρόνια δεν ήταν ευρέως γνωστή, ο Γιώργος Κωτσιόπουλος όμως πραγματικά πίστεψε πως αυτό είναι το μέλλον και σήμερα έχει κατορθώσει να είναι επικεφαλής μιας ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέτοντας παρουσία ήδη από τη δεκαετία του ’80, η Douni Health Products αποτελεί βασικό παίκτη της αγοράς και συνεχίζει να αναπτύσσεται με βασικό μοχλό ως προς αυτό τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά εξελίσσονται τα συμπληρώματα διατροφής, χάρη στην αυξανόμενη ανάγκη του καταναλωτή για σωστή διατροφή, πρόληψη και ευ ζην.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα στοιχεία που καθιστούν τη Νοva «ειδική» στο να δημιουργεί tailor made ενέργειες για τους διαφημιζόμενους και να προσφέρει πολλές και δημιουργικές δυνατότητες προβολής μέσω ενός ολοκληρωμένου και δυνατού media mix, μας αναλύει ο Δημήτρης Βάγιας, Advertising & Media Commercial Director, Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα σε ένα online περιβάλλον, που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, ο ρόλος των ad networks καθίσταται πλέον απαραίτητος για διαφημιζόμενους και publishers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η Results International, αυξημένες ήταν οι εξαγορές και οι συγχωνεύσεις στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ το γ΄ τρίμηνο του έτους, σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory