To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Το Native Advertising εξαπλώνεται στην ελληνική αγορά

Το Native Advertising εξαπλώνεται στην ελληνική αγορά

Με τη συμπλήρωση ενός έτους παρουσίας της EngageYa στην Ελλάδα, μιλάμε με τον Σολ Σαλτιέλ, Μanaging Director της Fast River και Country Partner της πρώτης πλατφόρμας Content Discovery & Native Advertising στη χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Σολ Σαλτιέλ
EngageYa
Πώς αποκτούν advocates τα brands;

Πώς αποκτούν advocates τα brands;

Πώς μιλούν οι καταναλωτές για τα brands που αγαπούν; Πότε και γιατί παθιάζονται με αυτά; Πώς μπορούν τα brands να δημιουργήσουν και να ενισχύσουν τόσο τις σχετικές συζητήσεις όσο και το πάθος που εκφράζεται;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
social@ogilvy
Πρώτη φορά η σιωπή κάνει τόσο θόρυβο!

Πρώτη φορά η σιωπή κάνει τόσο θόρυβο!

Νέα τηλεοπτική καµπάνια από τη MAGIQ DOORZ για τη νέα γενιά αναψυκτικών λουξ plus ‘n light, τα µόνα µε φυσικά γλυκαντικά, χωρίς ζάχαρη, 60% λιγότερες θερµίδες και όλη την αυθεντική γεύση λουξ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
MAGIQ DOORZ
Λουξ
Βίωσε το επαναλανσάρισμα μιας μπύρας διαφορετικά

Βίωσε το επαναλανσάρισμα μιας μπύρας διαφορετικά

Η Black Cherry ανέλαβε το επαναλανσάρισμα της ΒΙΟΣ 5, μιας πραγματικά μοναδικής μπύρας, που έχει αρχίσει ήδη μετά από 5 χρόνια ζωής να δίνει το δικό της στίγμα στο καταναλωτικό κοινό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Black_Cherry
ΒΙΟΣ 5
Νέο Leroy Merlin στο «Δαχτυλίδι»: Κατάστημα–κόσμημα, καμπάνια–διαμάντι!

Νέο Leroy Merlin στο «Δαχτυλίδι»: Κατάστημα–κόσμημα, καμπάνια–διαμάντι!

Η attp, γνωστή για τη διακεκριμένη δημιουργικότητά της, ακόμα και σε απαιτητικούς κλάδους όπως το λιανεμπόριο, δημιούργησε μία καμπάνια που συζητήθηκε πολύ, κάνοντας το λανσάρισμα του νέου Leroy Merlin στο «Δαχτυλίδι» να λάμπει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Mindshare
Leroy Merlin
attp
The Design Cartel
Michael Jaschke, glomex: Είμαστε το Airbnb για το video content

Michael Jaschke, glomex: Είμαστε το Airbnb για το video content

Η φιλοσοφία και οι υπηρεσίες της νέας πλατφόρμας glomex, ο ρόλος της Ελλάδας, η στρατηγική συνεργασία με τη Phaistos Networks και το πλάνο που έχει οριστεί για τη συνέχεια, σύμφωνα με τον Michael Jaschke, CEO & Founder της glomex.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Phaistos Network
glomex
Michael Jaschke
10 χρόνια Bonus, 10 χρόνια χαμόγελα

10 χρόνια Bonus, 10 χρόνια χαμόγελα

Το Πρόγραμμα Bonus της Alpha Bank γιορτάζει φέτος 10 χρόνια και στο πλαίσιο μιας συνεργασίας που μετρά ακόμη περισσότερα, η DDB έχει επιμεληθεί τη σχετική επετειακή επικοινωνία. Οι άνθρωποι που έχουν δουλέψει για την καμπάνια μάς δίνουν τις λεπτομέρειες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
DDB
Alpha Bank
Tempo OMD
Central Athens
Όταν επιλέγουν τα παιδιά και αγοράζουν οι ενήλικες…

Όταν επιλέγουν τα παιδιά και αγοράζουν οι ενήλικες…

Πόσο δύσκολο είναι να σχεδιάσεις και να προωθήσεις ένα προϊόν που απευθύνεται σε ένα  παιδί αλλά θα το αγοράσει ο γονιός του; Οι ειδικοί του marketing απαντούν «πολύ», όμως χάρη στις σωστές τακτικές, ακόμη και τα δύσκολα γίνονται απλά…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Coca Cola
Nestle
ΔΕΛΤΑ
Κρι Κρι
Public
Είναι το δημιουργικό περιεχόμενο η νέα «παγίδα» της διαφήμισης;

Είναι το δημιουργικό περιεχόμενο η νέα «παγίδα» της διαφήμισης;

Μια συνέντευξη της Sophie Blum, VP Marketing Europe India Middle East Africa της P&G, με αφορμή την ομιλία της στην πιο σημαντική ετήσια συνάντηση για τον χώρο των Digital Media, την Demexco 2016.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Procter & Gamble
dmexco
Sophie Blum

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.