To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πορεία προς μια νέα εποχή

Πορεία προς μια νέα εποχή
Δυναμικά έχει μπει στο 2017 ο derti 98,6 με σημαντική ανανέωση σε εικόνα και περιεχόμενο, θέτοντας τις βάσεις για να εισέλθει σε μια νέα εποχή. Η Μίνα Μάζη, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια του Ομίλου Πολίτη, μας δίνει τις λεπτομέρειες.

adb: Ο Derti 98,6 έχει μπει στο 2017 με νέο πρόγραμμα. Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του και ποια τα καινούργια στοιχεία; Πώς «αλλάζει την καθημερινότητά» μας;

M.M.:
Ο derti 98,6 υποδέχτηκε το 2017 με μια σημαντική ανανέωση στην εικόνα αλλά και στο περιεχόμενό του. Με στόχο η ανανέωση να οδηγήσει τον derti 98,6 σε μια νέα εποχή, αποφασίστηκε το καλοκαίρι του 2016 να γίνουν κάποιες σημαντικές αλλαγές στο ραδιόφωνο και στη συνέχεια ακολούθησε η αναζήτηση των κατάλληλων στοιχείων που θα τις συνέθεταν. Οι αλλαγές στηρίχθηκαν σε 3 κυρίως άξονες, οι οποίοι είναι οι εξής:

• Η ενίσχυση αλλά και η σωστή επικοινωνία προς τους ακροατές των βασικών αξιών που διέπουν το ραδιόφωνο όπως η αυθεντικότητα, το ελληνικό αλλά και το λαϊκό του στοιχείο
• Ο επαναπροσδιορισμός των δύο βασικών συστατικών του derti, που θα λέγαμε ότι αποτελούν το DNA του, όπως το «Αυθεντικός» και «Λαϊκός», δίνοντάς τους τη σωστή ερμηνεία.
• Το νέο μουσικό αλλά και το ζωντανό περιεχόμενό του να αντικατοπτρίζουν τα βασικά συστατικά του ραδιοφώνου και αυτά να είναι συμβατά με το πνεύμα της εποχής και ταυτόχρονα όλη αυτή η αλλαγή να είναι φιλική στον ακροατή.

Την ίδια στιγμή επιδίωξή μας ήταν να μπορέσουμε να κινητοποιήσουμε τη διαφημιστική αγορά να ακούσει το ραδιόφωνο και να φύγει από λανθασμένα στερεότυπα του παρελθόντος.
Τα βασικά στοιχεία της ανανέωσης του σταθμού είναι τρία:

1. Ένταξη ζωντανού προγράμματος από τις 7.00 το πρωί μέχρι τις 4.00 το απόγευμα, με περιεχόμενο που έχει ουσία και που κινείται στους άξονες των ενδιαφερόντων του ακροατή του σταθμού.
2. Ένταξη δελτίων ειδήσεων αλλά και αθλητικών δελτίων καθημερινά από τις 10.30 το πρωί μέχρι τις 20.00 το βράδυ.
3. Μικρή διαφοροποίηση του μουσικού περιεχομένου του.

adb: Ποιοι είναι οι παραγωγοί του σταθμού;

M.M.:
Από τις 9 Ιανουαρίου η καθημερινότητα του σταθμού έχει αλλάξει. Την ώρα 7-10 το πρωί δημιουργήσαμε ένα ραδιοφωνικό δίδυμο με τον Νίκο Μάνεση και τον Νίκο Συρίγο, που ήδη έχει αρχίσει να «γράφει» πολύ καλά, ενώ έχει βάλει τις βάσεις να εξελιχθεί σε μία από τις καλύτερες πρωινές ζώνες. Πολύ χιούμορ, ειδήσεις, σχόλια, αθλητική επικαιρότητα και πολύ καλή μουσική, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του πρωινού. Στη συνέχεια, 10-1 ακολουθεί ο Γιώργος Μαστής, που πλαισιώνει το μουσικό περιεχόμενο του σταθμού κυρίως με ειδήσεις και σχόλια από την επικαιρότητα, ενώ ενημερώνει τον ακροατή για το τι συμβαίνει στην πόλη χωρίς να φλυαρεί και να κουράζει. Μετά, 1-4 η Εύη Αγγελίνα, πιστή στο καθημερινό ραντεβού με τους ακροατές χρόνια τώρα, επικοινωνεί μαζί τους μέσω των social media και του Live 24 σχολιάζει διάφορα θέματα με πολύ ζεστή διάθεση. Κάθε Σάββατο 22.00-23:59 ο Λευτέρης Πετράς επιμελείται το derti live με επιλογές από όλες τις αυθεντικές ελληνικές επιτυχίες, από τις καλύτερες ζωντανές ηχογραφήσεις όλων των εποχών. Τέλος, καθημερινά 10.30 μέχρι και 8.00 το βράδυ μονόλεπτα δελτία ειδήσεων και αθλητικά δελτία συμπληρώνουν το πρόγραμμα του σταθμού και δίνουν με σύντομο και περιεκτικό τρόπο όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο ακροατής.

adb: Ο σταθμός γιόρτασε 10 χρόνια ραδιοφωνικής παρουσίας το 2016. Τι σημαίνει για εσάς αυτό το ορόσημο;

M.M.:
Τον Μάιο του 2016 ο derti γιόρτασε τα 10 χρόνια του. Δέκα χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στα ερτζιανά. Οι εορτασμοί στο πλαίσιο των 10 χρόνων ήταν μια ευκαιρία να θυμηθούμε τις πιο επιτυχημένες του στιγμές, επιτυχημένες καμπάνιες, βραβεύσεις, και να βρεθούμε μαζί με αγαπημένους καλλιτέχνες αλλά και ανθρώπους που συνέβαλαν στη δημιουργία και την εξέλιξή του.

adb: Τι κάνει τον Derti 98,6 να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;

M.M.:
Ο derti 98,6 είναι από τα ραδιόφωνα που έχουν πολύ ξεκάθαρη τοποθέτηση στο χάρτη του ραδιοφώνου. Η μουσική του ταυτότητα τον κατατάσσει ανάμεσα στα «συναισθηματικά» ραδιόφωνα. Ο συνδυασμός της μουσικής, του προφίλ του ακροατή, (57% άντρες) και το ύφος του ζωντανού προγράμματος, προσφέρουν σαφή διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα ραδιόφωνα.

Το ραδιόφωνο είχε, έχει και θα έχει μια μοναδική σχέση με τον ακροατή

adb: Ποια είναι η εικόνα αυτή τη στιγμή για το ραδιόφωνο στην Ελλάδα; Ποιες προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει;

M.M.:
Διαχρονικά το μουσικό ραδιόφωνο εκφράζει έναν «τρόπο ζωής» προσφέροντας ψυχαγωγία και διάθεση. Το ραδιόφωνο είναι βασικό συστατικό της καθημερινότητας, συνοδεύει τις στιγμές, προσφέρει μουσική… αλλά όχι μόνο! Η μουσική είναι στο ραδιόφωνο αλλά το ραδιόφωνο δεν είναι μόνο μουσική. Οι ακροατές θέλουν να μπορούν να αποδίδουν διαφορετικό ρόλο στο κάθε ραδιόφωνο ανάλογα με τη στιγμή και τη διάθεσή τους. Συνεπώς το κάθε ραδιόφωνο πρέπει να χτίζει τον δικό του χαρακτήρα και αυτός να είναι ξεκάθαρος και να γίνεται εύκολα αντιληπτός στον ακροατή. Το ραδιόφωνο είχε, έχει και θα έχει μια μοναδική σχέση με τον ακροατή. Μια σχέση, θα έλεγα, ερωτική. Το ραδιόφωνο δεν έχει εικόνα, συνεπώς κερδίζει ενεργοποιώντας το συναίσθημα και ταυτίζεται με τη διάθεση. Είναι συνειδητή επιλογή και δεν κοστίζει. Είναι το μέσο που ενδιαφέρει και το νεανικό κοινό και όσο το μέσο μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες και του νεανικού κοινού, έχει μέλλον. Αποτελεί δε ένα υπέροχο ΜΜΕ σε σχέση με το απόλυτο κόστος του, την ευελιξία του και τη συχνότητα που μπορεί να προσφέρει. Όπως και κάθε μέσο, έτσι και το ραδιόφωνο πρέπει να ακολουθεί τις αλλαγές και να προσαρμόζεται ανάλογα σε αυτές.