To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πρώτη φορά η σιωπή κάνει τόσο θόρυβο!

Πρώτη φορά η σιωπή κάνει τόσο θόρυβο!

Η λουξ αλλάζει τα δεδοµένα στα light αναψυκτικά όπως τα ξέραµε µέχρι σήµερα, και η MAGIQ DOORZ αλλάζει τα δεδοµένα στην επικοινωνία και τη διαφήµιση.

∆ηµιούργησε - ίσως - την πρώτη τηλεοπτική ταινία που δεν έχει ούτε µουσική... ούτε εκφώνηση! Μόνο οι φυσικοί ήχοι και οι εικόνες από γνήσιες στιγµές, αναµνήσεις, αισθήσεις και συναισθήµατα από την άµεση και προσωπική επαφή του ανθρώπου µε τη φύση, “µιλάνε” στην ουσία χωρίς λόγια.

Ο ∆ηµήτρης Καλαντζής Head of Creative της MAGIQ DOORZ µας εξηγεί:

Αφού η λουξ δηµιούργησε τα πιο φυσικά αναψυκτικά light, χωρίς καθόλου τεχνητά γλυκαντικά, έτσι κι εµείς, πιστοί στο concept και τη στρατηγική, δηµιουργήσαµε την πιο “φυσική” διαφήµιση χωρίς τεχνητά, χωρίς κλισέ, χωρίς µουσική, χωρίς πολλά λόγια...

adb: Η νέα καµπάνια της MAGIQ DOORZ για τα λουξ plusn light βασίζεται σε δυο βασικά στοιχεία: τη µη χρήση µουσικής και στις εικόνες του ανθρώπου να αλληλεπιδρά µε τις αισθήσεις του στην ελληνική φύση. Πως καταλήξατε σε αυτές τις δυο στρατηγικές επιλογές;

∆.Κ.: Θα πρόσθετα κι ένα τρίτο πολύ βασικό σε αυτά τα δυο, που για εµάς, στη MAGIQ DOORZ ήταν µια πρόκληση. Τη µη χρήση εκφωνητή! Για σκεφτείτε: Λανσάρισµα νέων προϊόντων στην τηλεόραση, χωρίς εκφώνηση και χωρίς µουσική γίνεται; Κι όµως γίνεται, και κάνει και πολύ θόρυβο. Εδώ αξίζει να αναφέρουµε την εµπιστοσύνη της λουξ σε αυτή την ανατρεπτική προσέγγιση.  Ένα «ευχαριστώ» από τη µεριά µας τους αξίζει, τόσο στο τµήµα Marketing όσο και σε όλη τη ∆ιοίκηση της λουξ που πίστεψε στην ιδέα µας. Αλλά ας τα πάρουµε από την αρχή.  Η ελληνική φύση, τα τοπία, η ελληνικότητα γενικά ως στοιχείο είναι χαρακτηριστικά που ταυτίζονται µε τη λουξ εδώ και δεκαετίες. Το πάντρεµα της φυσικότητας από τη µία και οι λιγότερες θερµίδες από την άλλη, αποκαλύπτεται στο ίδιο το όνοµα της νέας σειράς της λουξ: «plus ‘n light». Για πρώτη φορά ένα  ολιγοθερµικό αναψυκτικό έχει τόσα φυσικά χαρίσµατα. Μόνο µε φυσικά και όχι τεχνητά γλυκαντικά, χωρίς ζάχαρη και µε 60% λιγότερες θερµίδες. Αυτό που πρωτίστως µας ενδιέφερε να αποδώσουµε, είναι η επαφή του ανθρώπου µε τη φύση, µέσα από τις αισθήσεις. Η ταινία δεν σταµατάει εκεί. Η εικόνα και ο ήχος πρέπει να ισορροπούν απόλυτα. Και πάµε στο δεύτερο. Τι κάνει κάποιος, για παράδειγµα, όταν βρίσκεται στη φύση;  Απολαµβάνει τους ήχους της. Αποµονώνει τα υπόλοιπα και «ρουφάει» τη µουσική που η ίδια η φύση του προσφέρει. Σε κάθε πλάνο, µεταφερόµαστε στο περιβάλλον και ακούµε µέσα από τα αυτιά του πρωταγωνιστή τον ήχο της δράσης που παρακολουθούµε.  Με βάση αυτή τη λογική, αφαιρέσαµε και τη χρήση εκφωνητή. Ο εκφωνητής είναι, στην περίπτωση µας, η ίδια η φύση.



adb: Επίσης σηµαντικό είναι το γεγονός πως δεν χρησιµοποιήθηκαν ηθοποιοί αλλά απλοί καθηµερινοί άνθρωποι. Πως προέκυψε αυτή η απόφαση;

∆.Κ.: Η απόφαση ήταν συνειδητή. Υπάρχουν συγκεκριµένοι λόγοι όταν χρησιµοποιείς «επώνυµους ή celebrities» στην επικοινωνία σου και εξίσου συγκεκριµένοι λόγοι, όταν χρησιµοποιείς καθηµερινούς ανθρώπους για να αναδειχθεί η στρατηγική σου για το προϊόν. Εµείς, το πήγαµε και λίγο παραπέρα. Όχι µόνο χρησιµοποιήσαµε καθηµερινούς ανθρώπους, αλλά οι συγκεκριµένοι, είναι άνθρωποι που ζούνε κοντά και γύρω στις περιοχές που πραγµατοποιήθηκαν  τα γυρίσµατα. Υπήρξε προεργασία καιρό πριν τα γυρίσµατα για την τελική επιλογή. Οι πρωταγωνιστές µας, όλοι τους, ζούνε µέσα στη Φύση. Η Φύση είναι µέρος του εαυτού τους, κοµµάτι της ζωής και της καθηµερινότητας τους. Συνεπώς, η αποτύπωση της  Φύσης στα πρόσωπα, τις συµπεριφορές και τις αντιδράσεις τους, είναι πιο πιστή, πιο αληθινή, πιο οικεία, πιο …φυσική. ∆εν θέλαµε ανθρώπους απλά, «µπροστά στο φακό». ∆εν θέλαµε ηθοποιούς να «παίξουν» πως βρίσκονται στη Φύση. ∆εν θέλαµε καθηµερινούς ανθρώπους «πόλης», που τους τοποθετείς σε ένα φυσικό περιβάλλον. Αυτό,  θα ήταν µια αντίθεση. Μια «µερική παραφωνία». Μην το κρύβουµε άλλωστε, στα πρόσωπα της πόλης υποβόσκει και µια ελαφριά µελαγχολία. Όµως, εµείς, θέλαµε ανθρώπους που είναι αληθινά στο φυσικό τους περιβάλλον. Θέλαµε ανθρώπους µέσα στη Φύση. Η Φύση δεν είναι στυλιζαρισµένη. Γιατί να είναι τα πρόσωπα;

adb: Ποιο ήταν το brief που λάβατε από την Λουξ και πως επιλέξατε να το προσεγγίσετε; Ποιο ήταν το µήνυµα που θέλατε να περάσετε;

∆.Κ.: Η αλήθεια είναι πως η πρόκληση ήταν µεγάλη.  Όλα τα light αναψυκτικά, θέλοντας να επιτύχουν µείωση θερµίδων προσθέτουν  τεχνητά γλυκαντικά. Στην περίπτωση του plus n’ light, λάβαµε ως brief από τη Λουξ Μαρλαφέκας Α.Β.Ε.Ε.  να επικοινωνήσουµε πως η νέα σειρά προϊόντων λουξ plus n’ light επιτυγχάνει µείωση θερµίδων µε τον πιο φυσικό τρόπο, µόνο µε φυσικά γλυκαντικά. Είναι ένα µοναδικό USP από τη µία, από την άλλη όµως, πώς µπορεί να αποτυπωθεί σωστά αυτή η µοναδικότητα του προϊόντος; Την απάντηση µας την έδωσε η ίδια η Φύση. Αποφύγαµε, όµως, τον «εύκολο δρόµο».  Αντ ‘ αυτού επιλέξαµε τη διαδραστικότητα φύσης και ανθρώπου,  τις επιδράσεις της φύσης στον άνθρωπο, τις σχέσεις των ανθρώπων µέσα στη φύση, τις στιγµές τους µαζί της. Τα ερεθίσµατα που δηµιουργεί η φύση είναι πρωτόγνωρα. Και απλά. Την ειλικρίνεια της απλότητας εµπιστευτήκαµε. Η πρόκληση  και η δυσκολία ήταν µεγάλη γιατί έπρεπε να αποτυπώσουµε την αλήθεια της φύσης. Όχι τη µαγική διαφηµιστική εικόνα µια φύσης που πιθανώς, ταιριάζει σε άλλα προϊόντα.

adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις όσον αφορά την οπωσδήποτε απαιτητική παραγωγή της καµπάνιας;

∆.Κ.: Η συγκεκριµένη ιδέα δεν θα µπορούσε να υλοποιηθεί στον απόλυτο βαθµό, αν δεν ήταν συνυφασµένη και µε την κατάλληλη παραγωγή αλλά και σκηνοθεσία. Οι απαιτήσεις της ιδέας και της στρατηγικής της ήταν άρρηκτα συνδεδεµένες  µε τον τρόπο που η παραγωγή θα προσέγγιζε και θα αγκάλιαζε την ιδέα. Αν η ίδια η σκηνοθετική µατιά δεν αγαπούσε τη Φύση, η ιδέα δεν θα ήταν αποτελεσµατική.  Συνεπώς, δεν µπορούµε να πούµε πως υπήρχαν «αντικειµενικές» δυσκολίες.  Σαφώς, έπρεπε να αποφευχθεί η επιτήδευση, το στυλιζαρισµένο. Η παραγωγή πέτυχε να αποδώσει, µε όλα τα µέσα που διέθετε, υποβρύχιες κάµερες, drones, γερανούς, ακόµη και πυροσβεστικά οχήµατα, όχι απλά «όµορφες εικόνες», αλλά και µικρές ιστορίες, σαν γλυκές αναµνήσεις,  που είναι µέσα µας!

adb: Ποιες ακριβώς εκτελέσεις περιλαµβάνει η καµπάνια και σε τι βάθος χρόνου θα ξετυλιχθεί;

∆.Κ.: Η επικοινωνία καλύπτει όλους τους τοµείς. Λειτουργεί above και below the line. Να προσθέσουµε σε αυτό πως, όπως η φύση έχει τις εποχές της, έτσι κι εµείς έχουµε καλύψει την επικοινωνία µας, για όλες τις εποχές. Πρόκειται για µια 360ο και all season επικοινωνία. Ήδη, η λουξ plus ‘n light  υποστηρίζεται από τη δηµιουργία ενός conceptual parallax microsite www.plusnlight.gr , αλλά µε την προσθήκη και multimedia υλικού, βασισµένου στην ίδια στρατηγική. Στα social media δηµιουργήσαµε και διαχειριζόµαστε µια νέα facebook page ειδικά για τα νέα προϊόντα, www.facebook.com/louxplusnlight. Αξίζει εδώ να σηµειωθεί ότι το τηλεοπτικό σποτ της λουξ plus ‘n light έφτασε τα 400.000 views τις πρώτες 20 ηµέρες που το αναρτήσαµε στο facebook, και µάλιστα, µέσα στην περίοδο του Αυγούστου, που ο περισσότερος κόσµος βρισκόταν σε διακοπές. Η καµπάνια λανσαρίσµατος περιλαµβάνει ακόµα και καταχωρίσεις, ραδιοφωνικά spots, digital campaign και Outdoor. Σίγουρα η καµπάνια εκτυλίσσεται και  εµπλουτίζεται  και µε στοχευµένες ενέργειες, γευστικές δοκιµές, promotions, events, χορηγίες, κλπ.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που έχετε λάβει σχετικά;

∆.Κ.: Το πρώτο feedback είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό και νιώθουµε µεγάλη χαρά για αυτό. Ο κόσµος «δίψαγε» για µια διαφορετική επικοινωνία. Μην ξεχνάµε πως η λουξ είναι ένα love brand, που η απήχηση και η διεισδυτικότητα του στο κοινό είναι τεράστιες. Η «ήρεµη δύναµη», ως διαφηµιστικό όχηµα, ταιριάζει άλλωστε τόσο στην επικοινωνία όσο και στο ίδιο το brand λουξ plus ‘n light και είµαστε περήφανοι για το αποτέλεσµα.

Αργυρώ Κοριαλού, CEO της MAGIQ DOORZ

adb: Πως θα λέγατε πως αντικατοπτρίζεται η γενικότερη φιλοσοφία της MAGIQ DOORZ για την επικοινωνία και την διαφήµιση µέσα από αυτή την καµπάνια

Α.Κ.: Στη MAGIQ DOORZ  αυτό που µας ιντριγκάρει είναι να ανακαλύπτουµε και να αναδεικνύουµε την αλήθεια των brands µέσα από µία άλλη οπτική γωνία. Σε έναν κόσµο που, ειλικρινά, τα έχει δει όλα, έχει εκτεθεί σε όλα και τίποτα δεν του κάνει εντύπωση πια, η αλήθεια αποκτά γοητεία, αλλά και δύναµη. Μας µαγεύει  η αλήθεια αυτή καθ’αυτή. Η ∆ιαφήµιση είναι πρωτίστως πληροφόρηση, αλλά και συναισθήµατα. Συνεπώς, πρέπει να είσαι ειλικρινής για να γίνεσαι πιστευτός χωρίς ταυτόχρονα να χάνεις τη µαγεία σου.

Παράλληλα είναι πολύ σηµαντικό για µία εταιρεία να ακολουθεί τις επιταγές των καιρών, να αντιλαµβάνεται τις απαιτήσεις των εταιρειών σε συνδυασµό και µε τις ανάγκες των καταναλωτών. Αν στα παραπάνω προσθέσουµε την γρήγορη προσαρµογή και την ευελιξία τότε όλα τα υπόλοιπα παίρνουν σωστά το δρόµο τους.

adb: Μπορείτε να µας αναφέρετε τις υπηρεσίες ακριβώς που προσφέρει η εταιρεία καθώς και κάποιες από τις συνεργασίες της;

Α.Κ.: Η MAGIQ DOORZ Α.Ε. είναι µία ανεξάρτητη ελληνική εταιρεία παροχής ολοκληρωµένων υπηρεσιών  επικοινωνίας που δίνει έµφαση στην ανάπτυξη tailor made επικοινωνιακών λύσεων. Ειδικότερα, η MAGIQ DOORZ δραστηριοποιείται στους τοµείς της ∆ιαφήµισης, των ∆ηµοσίων Σχέσεων και του Digital, έχοντας αναπτύξει διαφορετικά business units. Εκτός από τη λουξ, βασικοί πελάτες της εταιρείας είναι η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ µέλος του Οµίλου Lafarge Holcim, ο ΕΛΟΜΑΣ (Ελληνικός Όµιλος Αλυσίδων Σουπερ Μάρκετ), ο ΣΕΒ, το νερό ΘΕΟΝΗ, η Creta Farms κ.ά.

Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής Marketing & Εξαγωγών

ΛΟΥΞ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ ΑΒΕΕ

adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της καινοτόµας σειράς λουξ plus n light και πως θα λέγατε πως παρουσιάζονται µέσα από την νέα καµπάνια; Ποιος είναι ο «χαρακτήρας» του brand;

Π.Μ.: Πρόκειται πραγµατικά για µια νέα γενιά αναψυκτικών. Τα πρώτα µόνο µε φυσικά γλυκαντικά. Χωρίς ζάχαρη, µε 60% λιγότερες θερµίδες και όλη την αυθεντική γεύση λουξ.

Η µοναδική αυτή συνταγή είναι αποτέλεσµα µιας επίπονης και µακρόχρονης  διαδικασίας, που το αποτέλεσµα της όµως, µας κάνει να αισθανόµαστε υπερήφανοι. Αυτή η σειρά δεν είχε στόχο να λανσαριστεί ως «ένα ακόµη light αναψυκτικό», αλλά το κυριότερο, να δώσει το plus που έλειπε στη συγκεκριµένη κατηγορία. Το plus σηµαίνει τη θετική πλευρά του light. Όταν λέµε plus, εννοούµε το σύνολο της «συνταγής», µιας καινοτόµας φόρµουλας, που συνδυάζει µε τον πιο φυσικό τρόπο µια κορυφαία σε ποιότητα γευστική απόλαυση λουξ, µε τη χαµηλότερη δυνατή περιεκτικότητα θερµίδων και µόνο µε φυσικά γλυκαντικά. Μιας συνταγής που κάνει τη «Φύση (να) Χαµογελά» όπως είναι και το σλόγκαν της νέας µας καµπάνιας! Μιας συνταγής που αγκάλιασε ο καταναλωτής  και κατάφερε πολύ γρήγορα, να λάβει σηµαντική θέση στην προτίµηση του, γεγονός που µας χαροποιεί ιδιαίτερα.

Το concept της νέας µας καµπάνιας, υποστηρίζει πιστά τη φιλοσοφία και τις αρχές των προϊόντων µας. Όπως εµείς δηµιουργήσαµε τα νέα αναψυκτικά λουξ plus ‘n light µε τον πιο φυσικό τρόπο, χωρίς ζάχαρη, χωρίς τεχνητά γλυκαντικά, µόνο µε φυσικά γλυκαντικά, έτσι και η MAGIQ DOORZ δηµιούργησε µια ιδιαίτερη καµπάνια µε τον πιο «φυσικό» τρόπο: χωρίς δηλαδή εκφωνητή, χωρίς µουσική και µόνο µε τους ήχους της φύσης! Στρατηγική. Concept. Brand. Προϊόν. Επικοινωνία. Όλα υπηρετούν τις ίδιες αξίες. Αξίες «φυσικές» µε µοναδικό αποδέκτη τον καταναλωτή και την ίδια την Φύση.

adb: Πως επιλέξατε να προχωρήσετε σε µια καµπάνια χωρίς µουσική, αλλά και χωρίς εκφωνητή, µε απλούς ανθρώπους και µε βασικό πρωταγωνιστή την ελληνική φύση; Θεωρείτε πως σας δικαίωσε το αποτέλεσµα;

Π.Μ.: Η MAGIQ DOORZ κατανοώντας στον απόλυτο βαθµό  το Marketing Plan που της παραδώσαµε, δηµιούργησε µία καµπάνια για τη νέα σειρά προϊόντων λουξ plus n’ light µε τον πιο φυσικό τρόπο, η οποία, µας βρήκε σύµφωνους από την πρώτη στιγµή που µας το παρουσίασαν. Και αυτό γιατί η MAGIQ DOORZ είναι µία εταιρεία µε όραµα και καινοτόµες ιδέες, που παράλληλα όµως µιλάει τη γλώσσα µας και τρέχει τις ταχύτητές µας.  Έτσι αποφασίσαµε να επενδύσουµε στρατηγικά και να υποστηρίξουµε επικοινωνιακά ένα concept που να έχει και αυτό τα δικά του µοναδικά «φυσικά χαρίσµατα»:

Από το πρώτο µέχρι το τελευταίο πλάνο είναι µία πανδαισία από πανέµορφες εικόνες της ελληνικής φύσης. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η επιλογή της MAGIQ DOORZ για µη χρήση µουσικής, αλλά και εκφωνητή. Ήταν σοκαριστικό στην αρχή, αλλά τελικά το αποτέλεσµα µας δικαίωσε. Μέσα στον «θόρυβο» του διαφηµιστικού break, πετυχαίνει να ξεχωρίζει µε την ασυνήθιστη σιωπή της και την καθαρή δύναµη των φυσικών ήχων.  Όλα τα µηνύµατα και η φιλοσοφία του brand λουξ plus ‘n light αποτυπώνονται προσωπικά και διαφορετικά για τον καθένα. Σε ένα διαφηµιστικό σποτ που έχει λιγότερα κοινά στοιχεία µε τον «τεχνητό» κόσµο της διαφήµισης, και πιο πολλά µε τον φυσικό κόσµο της λουξ plus ‘n light, σας καλούµε όλους να δείτε τη διαφορά, τόσο στην επικοινωνία µας όσο και στη νέα γενιά αναψυκτικών µας λουξ plus ‘n light. Τώρα, «η φύση χαµογελά»!

Συντελεστές:

MAGIQ DOORZ

Head of Creative: ∆ηµήτρης Καλαντζής

Copywriters: Ηλίας Παπανικολόπουλος, Ανδρέας Αγγελόπουλος

Executive Art Director: Μαίρη Τζεµπελίκου

Art Director: ∆ήµητρα Αχλαδιανάκη

Head of Digital Media: Γιάννης Ξανθάκης

Social Media Manager: Έλενα Αλεξοπούλου

ΛΟΥΞ ΜΑΡΛΑΦΕΚΑΣ ΑΒΕΕ

Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής Marketing & Εξαγωγών: Πλάτωνας Μαρλαφέκας

Brand Manager: Τώνια Σταµατελάτου

Σύµβουλος Στρατηγικής & Marketing: Γιώργος Καραµήτσος

PR Director: Άννη Καραγκιουλέ

RIBEYE PRODUCTIONS

Producer: Τάσος Κυριακαντωνάκης

Σκηνοθεσία & ∆ιεύθυνση φωτογραφίας: Τάκης Ζερβουλάκος

∆ιεύθυνση παραγωγής: Γιώργος Σερντάρης

Βοηθός σκηνοθέτη: Χάρης Κοντογιάννης

Οπερατέρ: Άκης Μιταυτσής, Ιάσωνας Αρβανιτάκης

Drone: Γιάννης Κατσούλας

∆ιεύθυνση φωτογραφίας: Γιώργος Κόκκαλης

Mοντάζ: Θανάσης Παπαθανασίου

Casting director: Nίκος Βασιλάκης

Post production: Γιάννης Κεντρωτάς, Γιώργος Πρωτοψάλτης

Art director: Λουκάς Οικονοµόπουλος

Styling: ∆έσποινα Χειµωνά

Sound Design: Νίκος Τσινές, Ρένος Παπασταύρος - MUSOU Music Publishing