To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σταμάτης Δαυίδ: Ο Μασούτης είναι μια «κατηγορία» μόνος του

Σταμάτης Δαυίδ: Ο Μασούτης είναι μια «κατηγορία» μόνος του

Ο Σταμάτης Δαυίδ, Marketing Manager  της Διαμαντής Μασούτης, παρουσιάζει στο advertising.gr την νέα καμπάνια της αλυσίδας σουπερμάρκετ, που βασίζεται  στη στενή,  αυθόρμητη και ιδιαίτερη σχέση που την συνδέει με τους πελάτες της.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να προβάλετε με την καμπάνια της αλυσίδας; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Cicero;

To κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι οι αξίες και οι αρχές που χαρακτηρίζουν εδώ και 42 χρόνια την επιχείρηση Διαμαντής Μασούτης, που πλέον σήμερα,  με όλα όσα προσφέρει, τις μεγάλες προσφορές, την πλούσια ποικιλία, την εμπιστοσύνη, τη φιλική εξυπηρέτηση, τα προνόμια της mascard και τις χαμηλότερες τιμές καθημερινά για όλους, δεν είναι άλλο ένα σούπερ μάρκετ. Ο Μασούτης είναι μια «κατηγορία» μόνος του.

Αυτό εκφράζεται φυσικά στον καθημερινό λόγο των πελατών που μας εμπιστεύονται, οι οποίοι, όταν φθάσει η ώρα να βγουν για ψώνια,  δεν λένε “πάμε σούπερ μάρκετ,” αλλά “πάμε Μασούτη”. Πρόκειται για μια φράση απλή και αληθινή που καθρεφτίζει τη στενή, αυθόρμητη και ιδιαίτερη σχέση που συνδέει τον πελάτη με το brand.

Το brief που δόθηκε στη CICERO ήταν η δημιουργία μιας 360ο επικοινωνίας με corporate χαρακτήρα, που θα αναδείκνυε τις αξίες του brand, καθώς και την υπόσχεση ότι στο Μασούτη πάμε και βγαίνουμε πάντα κερδισμένοι. Τόσο ως προς την ποιότητα όσο και ως προς την τιμή.

Σε μια περίοδο υψηλού ανταγωνισμού και θορύβου στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, ζητούμενό μας ήταν να διαφοροποιηθούμε, μιλώντας για το ποιοι είμαστε, όχι «φωνάζοντας» μόνο προσφορές, αλλά με ήρεμο και σταθερό τόνο προβάλλοντας μια συνολική εμπειρία, που μας χαρακτηρίζει ιδιαίτερα.

Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της Διαμαντής Μασούτης και πώς αποτυπώνεται στη νέα καμπάνια;

Το USP της Διαμαντής Μασούτης είναι ότι προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών. Αυτό σημαίνει ότι πέρα από την έμφαση στην ποιότητα, τη φρεσκάδα, την ποικιλία, την εξυπηρέτηση και, φυσικά, τις εξαιρετικές τιμές, ο πελάτης που επισκέπτεται το κατάστημα νιώθει ταυτόχρονα άνεση, οικειότητα και ευχαρίστηση την ώρα που κάνει τα ψώνια του. Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας συνολικής δουλειάς που γίνεται με γνώμονα πάντοτε την ύψιστη ικανοποίηση του καταναλωτή.

Στα καταστήματα Μασούτη όλα είναι μελετημένα, μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Η μουσική, ο ειδικός φωτισμός, η αισθητική, αλλά και η διακριτική σήμανση σχεδιάζονται προσεκτικά, σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε χώρου, δίνοντας μοναδικό χαρακτήρα σε κάθε ένα από τα 252 καταστήματά μας.

Στην καμπάνια, την εμπειρία Μασούτη την εισπράττουμε μέσα από τα μάτια και την αφήγηση μιας καθημερινής οικογένειας που δεν πάει σούπερ μάρκετ, αλλά πάει Μασούτη. Πάνε Μασούτη γιατί εκεί νιώθουν οικεία με όλους όσους τους εξυπηρετούν στους οποίους είναι ξεκάθαρο πως έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη. Πάνε Μασούτη για την ποικιλία, για τις μεγάλες προσφορές, για τη mascard που τους κάνει να κερδίζουν ακόμη περισσότερο, για τις χαμηλότερες τιμές καθημερινά.

Πρόκειται για μια 360ο καμπάνια. Ποιες εκτελέσεις, ακριβώς, περιλαμβάνει και σε τι βάθος χρόνου;

Η νέα καμπάνια  αποτελείται από τηλεοπτικό σποτ, long και short versions, ραδιοφωνικά σποτ, καταχωρίσεις  digital ενέργειες και outdoor. Πρόκειται για μια πλατφόρμα επικοινωνίας, όπου η οικογένεια που πρωταγωνιστεί εκφράζει με ευχάριστο, φιλικό και ανθρώπινο τρόπο το USP της Διαμαντής Μασούτης, το οποίο κάνει την επιχείρηση να κατέχει ξεχωριστή θέση στον κλάδο της. Μια σειρά ενεργειών, ιδιαίτερα σε digital επίπεδο, χτίζει πάνω στην καμπάνια και παρουσιάζει σπονδυλωτά και διαδραστικά στον καταναλωτή τις «αξίες Μασούτη». Η καμπάνια έχει προγραμματιστεί να τρέχει σε βάθος αρκετών εβδομάδων.

Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια; Πώς την έχει υποδεχθεί το κοινό;

Το κοινό δείχνει να κάνει αμέσως association με την καμπάνια γιατί του μιλάει απλά και αληθινά. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε τα στα social media είναι ιδιαίτερα θετικά. Η αυθόρμητη αντίδραση όσων είναι ήδη πελάτες είναι ότι η διαφήμιση τους εκφράζει και αισθάνονται οικεία, ενώ όσων δεν είναι ακόμη πελάτες δηλώνουν ότι θέλουν να μας επισκεφθούν και να μας γνωρίσουν.


Οι συντελεστές της καμπάνιας:

Για τη Cicero

Γιώργος Αδαμαντίδης

Ιωάννα Δεϊμέζη

Δωροθέα Λαμπρινοπούλου

Σελήνη Ευθυμίου

Κωνσταντίνος Δημόπουλος

Για την Green Olive Films

Αργύρης Παπαδημητρόπουλος - Σκηνοθέτης

Θοδωρής Ζαχαράκης - Διευθυντής Φωτογραφίας Σίμος Μαγγανής - Παραγωγός

Για τον ΜΑΣΟΥΤΗ

Σταματης Δαυιδ - Marketing Manager

Απόστολος Φυλακτος - Βοηθός Marketing

Ελένη Γιαλαμα - Υπεύθυνη Επικοινωνίας

Θοδωρής Τσαχουρίδης - Υπεύθυνος  ΜΜΕ & Προωθητικών ενεργειών Ελένη Ζαρκου - Υπεύθυνη Online & Loyalty programm