To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Θ. Πιτούλης: Επικοινωνούμε μόνο brands με αξίες και τις αναδεικνύουμε

Θ. Πιτούλης: Επικοινωνούμε μόνο brands με αξίες και τις αναδεικνύουμε
Ο Θαλής Πιτούλης, Founder & Creative Chairman McVictor & Hamilton, μιλάει στο adbusiness για τη νέα καμπάνια της Fix Hellas, το σλόγκαν «Μία χώρα, μία μπύρα», καθώς και την κοινή προσέγγιση στόχων της διαφημιστικής με τους συνεργάτες της.

adb: Ποιο ήταν το brief που λάβατε για τη νέα καμπάνια της Fix Hellas και πώς επιλέξατε να το αντιμετωπίσετε; Ποιο είναι το μήνυμα που αποφασίσατε να περάσετε;

Θ.Π.:
Τα briefs με brands που συνεργαζόμαστε μόνιμα, είναι μια κοινή προσέγγιση στόχων. Αυτό το brief αντιμετωπίστηκε όπως όλα, στρατηγικά. Στη McV&H πιστεύουμε ότι όταν έχεις σωστή στρατηγική, το δημιουργικό απογειώνει την επικοινωνία. Το μήνυμα που αποφασίσαμε να περάσουμε είναι αυτό που δικαιούται η Fix Hellas, η πιο ιστορική και αγαπημένη μπύρα στην Ελλάδα εδώ και 150 χρόνια.



adb: Πώς προέκυψε το νέο slogan «Μία χώρα, μία μπύρα»;

Θ.Π.:
Στα slogans το σημαντικότερο είναι για ένα προϊόν να μπορεί να το υποστηρίξει και να μη φαντάζει σαν μια ξένη δήλωση εντυπωσιασμού. H Fix Hellas, με την ιστορία της και την κληρονομιά της στην κατηγορία της μπύρας στην Ελλάδα, έχει ταυτιστεί με τον τρόπο ζωής των Ελλήνων. Μοναδικές στιγμές συγκίνησης, συναισθημάτων και γιορτής. Το slogan «Μία χώρα, μία μπύρα», εκφράζει τις μοναδικές στιγμές των Ελλήνων που μας ενώνουν.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το brand Fix Ηellas;

Θ.Π.:
Κάθε σημαντικό brand έχει κάποια χαρακτηριστικά μέσα στο DNA του. Η Fix Hellas, έχοντας μία παράλληλη ζωή πολλών χρόνων με τους Έλληνες, εκφράζει συναισθήματα μέσα από την καθημερινότητα, απλές στιγμές έως και τα όνειρά μας. Η κληρονομιά της μέσα από τις εικόνες και τις στιγμές των Ελλήνων είναι τεράστια και έχουμε ένα μεγάλο χρέος να αναδείξουμε ξεκάθαρα αυτά τα στοιχεία. Για εμάς στη McV&H, η επικοινωνία είναι επικοινωνία αξιών και συναισθημάτων.



adb: Ποιες είναι οι προκλήσεις αλλά και ποια τα πλεονεκτήματα που πρέπει να εξετάζεις όταν έχεις να επικοινωνήσεις μια μπύρα με πάνω από 150 χρόνια ιστορίας, τόσο συνδεδεμένη με την ιστορία της μπύρας στην Ελλάδα και τόσο αγαπημένη από τους Έλληνες;

Θ.Π.:
Όταν επικοινωνείς ένα τόσο σημαντικό και αγαπημένο brand, οι προκλήσεις είναι σε επίπεδο ανατριχίλας πολύ δύσκολο να το περιγράψεις σε μία συνέντευξη. Το πλεονέκτημα είναι η απόλαυση να δουλεύεις με ένα brand που σε προκαλεί και ταυτόχρονα το απολαμβάνεις. Δεν θα ξεχάσω με την ομάδα μου, τη Νικόλ και τη Νένα, τα ξενύχτια, για να βρούμε την απόλυτη μουσική της Γαλάνη, που ταιριάζει στην ταινία.



Στη McV&H επικοινωνούμε μόνο brands με αξίες και τις αναδεικνύουμε.

Fix Hellas:
ένα brand που περνάει στους Έλληνες από χέρι σε χέρι και από γενιά σε γενιά. Μία χώρα μία μπύρα!