To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το Netflix μιλάει ελληνικά

Το Netflix μιλάει ελληνικά
Με ανταγωνιστή τον… ελεύθερο χρόνο, το Netflix μπαίνει δυναμικά στην ελληνική αγορά και έχει πλάνο για συνεργασίες με εταιρείες τηλεπικοινωνιών αλλά και Έλληνες σεναριογράφους.

Γράφει η ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

«Απόβαση» και στην Ελλάδα πραγματοποιεί το Netflix, η δημοφιλής διαδικτυακή υπηρεσία ψυχαγωγίας, προσφέροντας υποτιτλισμένες ή μεταγλωττισμένες στα ελληνικά σειρές και ταινίες, σε ένα πακέτο που ξεκινά από 7,99 ευρώ το μήνα. Χωρίς να ανοίξουν τα χαρτιά τους αναφορικά με τον ακριβή αριθμό των Ελλήνων συνδρομητών και τις προσδοκίες του δικτύου στην ελληνική αγορά μετά και την προσαρμογή του προγράμματος στα ελληνικά, οι εκπρόσωποι του Netflix μιλούν για ένα πεδίον δόξης λαμπρόν, με ανταγωνιστή τον ελεύθερο χρόνο και όχι απαραίτητα τις άλλες συνδρομητικές πλατφόρμες της Pay TV στην Ελλάδα, την Cosmote και τη Nova. Το κεντρικό μήνυμα είναι σαφές: «Το Netflix προσφέρει έναν νέο τρόπο παρακολούθησης τηλεόρασης, παρέχοντας στα μέλη του τη δυνατότητα να απολαύσουν τηλεοπτικές σειρές και ταινίες όταν, όπως και όπου επιθυμούν, με εύκολη και άμεση πρόσβαση από τηλεοράσεις, tablet, smartphone, κονσόλες παιχνιδιών και υπολογιστές. Ταινίες του Χόλιγουντ, τηλεοπτικές σειρές, ντοκιμαντέρ, ανεξάρτητες ταινίες, σταντ απ και μια ευρεία γκάμα από τίτλους για παιδιά, είναι τώρα διαθέσιμα άμεσα στο Netflix με ποσοστό υποτιτλισμού και μεταγλώττισης περιεχομένου που ξεπερνά το 70%».

Ώρα… Ελλάδας

«Πάντα γνωρίζαμε ότι το ελληνικό κοινό διψούσε για σπουδαία ψυχαγωγία», αναφέρει ο Jonathan Friedland, Διευθυντής Επικοινωνίας του Netflix. «Τώρα το ξέρουμε με βεβαιότητα και είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία Netflix στην Ελλάδα, που θα συνεχίσει να ενισχύεται με υπέροχες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, τόσο από εδώ, όσο και από τον υπόλοιπο κόσμο».

Εκτός από την προσαρμογή της γλώσσας στα ελληνικά, τα μέλη θα έχουν, επίσης, πρόσβαση σε αποκλειστικές σειρές και ταινίες σε Ultra HD, 4K και HDR. Ανά- μεσα στις επερχόμενες ταινίες του Netflix συγκαταλέγεται και το «Bright», με πρωταγωνιστές τους Γουίλ Σμιθ και Τζολ Έντγκερτον. Όσον αφορά τις πρωτότυπες σειρές, διατίθενται βραβευμένα προγράμματα του Netflix, όπως τα Stranger Things, Orange is the New Black, House of Cards και Το Στέμμα, καθώς και παγκόσμια φαινόμενα, όπως τα Δεκατρία Γιατί και Narcos.

Η υπηρεσία προσφέρει, επίσης, κλασικές αμερικανικές σειρές, όπως οι: Better Call Saul, Επιζών της Επόμενης Μέρας, Σταρ Τρεκ, Suits, Ο Φλας, Dexter, Peaky Blinders, Pretty Little Liars, Breaking Bad, Gravity, Transformers, Οι Μαχητές των Δρόμων, Οι Άντρες με τα Μαύρα, Άνθρωπος από Ατσάλι και The Tourist.

Ο καταναλωτής έχει τον έλεγχο

adb: Ποιο είναι το συγκριτικό σας πλεονέκτημα;


«Το γεγονός ότι μπορεί να καταναλώσει περιεχόμενο ο χρήστης όποτε θέλει, όπου θέλει, με όποιον τρόπο θέλει», απαντά ο Γιαν Λαφάργκ, manager corporate / teck EMEA του Netflix. «Η ελευθερία των καταναλωτών είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα και αυτή είναι και παραμένει η κυρίαρχη καινοτομία του δικτύου, ότι ο καταναλωτής περιεχομένου έχει τον απόλυτο έλεγχο».

adb: Απευθύνεστε σε target groups ή σε φυλές τηλεθεατών; 

Και στους δύο, αλλά επειδή δεν διαφημιζόμαστε ούτε υποδεχόμαστε διαφήμιση, δεν στεκόμαστε τόσο στενά στα δημογραφικά στοιχεία με βάση την ηλικία, το φύλο, το μορφωτικό ή οικονομικό στάτους. Εννοείται ότι μας ενδιαφέρει να γνωρίζουμε τα target groups στα οποία ανήκουν οι πελάτες μας, αλλά εξετάζουμε και διαγώνια με βάση τη φυλή στην οποία μπορούν να ενταχθούν αλλά και στις φυλές που διαμορφώνουμε εμείς οι ίδιοι (φίλοι συγκεκριμένων σειρών). Έχουμε φυλές όπως οι σινεφίλ, οι λάτρεις του Χόλιγουντ, οι serial junkies.

adb: Πώς θα κινηθείτε στην ελληνική αγορά;

Το πρώτο μας βήμα είναι η προσαρμογή μας στην ελληνική αγορά. Προσαρμόζουμε το πρόγραμμα στις γλώσσες και τις προτιμήσεις κάθε λαού και έτσι απευθυνόμαστε οριζοντίως και καθέτως σε κοινά-στόχους και φυλές κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου. Υιοθετούμε δύο επιμέρους μεθόδους, τόσο τον υποτιτλισμό όσο και τη μεταγλώττιση (ιδίως για παιδικά προγράμματα). Το δεύτερο βήμα μας θα περιλαμβάνει και τακτικές επικοινωνίας, με τα social media να αποτελούν το βασικό μας κανάλι. Παράλληλα θα συνεργαστούμε στενά με εταιρείες από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Σε τρίτο στάδιο, θα αναζητήσουμε σεναριογράφους για παραγωγή περιεχομένου ελληνικής έμπνευσης με ενδιαφέρον και αντίκτυπο για διεθνές ακροατήριο.
TAGS: Netflix