To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η 24MEDIA παρουσιάζει το House Twenty Four

Η 24MEDIA παρουσιάζει το House Twenty Four
Το House Twenty Four άνοιξε πρόσφατα τις πόρτες του και υποδέχεται τη διαφημιστική αγορά με πλήθος native και branded content ενεργειών. Ο Τάσος Αργυρός δίνει στο adbusiness όλες τις λεπτομέρειες για το μεγαλύτερο phygital project της 24MEDIA.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Τι ακριβώς είναι το House Twenty Four; Πώς προέκυψε σαν ιδέα και εκτέλεση;

T.A:
Το House Twenty Four είναι το Σπίτι της 24MEDIA και αποτελεί τη μεγαλύτερη phygital επένδυση του ομίλου. Η αρχική ιδέα ήταν να αποκτήσουμε ένα χώρο για τις ανάγκες παραγωγών του ομίλου της 24MEDIA. Όταν όμως ανακαλύψαμε το potential της ύπαρξης ενός τέτοιου χώρου για την παραγωγή μοναδικού και κυρίως δημιουργικού branded και μη περιεχομένου, γεννήθηκε το House Twenty Four. Για πολλούς από εμάς, το “House of Brands”.

adb: Γιατί επιλέξατε να προχωρήσετε σε ένα phygital project τέτοιας έκτασης; 

T.A:
Η αυξανόμενη ζήτηση για φωτογραφικές και βίντεο παραγωγές, αλλά και η πίστη των ανθρώπων της εταιρείας σε ενέργειες που ενέχουν και ένα είδος εμπειρίας για τον αναγνώστη, μας έσπρωξαν στο να οικοδομήσουμε ένα τόσο απαιτητικό και μεγάλο project. Σκεφτείτε όμως ότι αυτήν τη στιγμή έχουμε προσφέρει στα site μας, τα ραδιόφωνα, την εφημερίδα και το Custom., το native advertising & branded content studio της 24MEDIA, ένα ιδανικό playground για να παράγουν περιεχόμενο, να υποδέχονται κόσμο και να προσφέρουν μοναδικές  εμπειρίες.



adb: Ποιες υπηρεσίες έρχεται να προσφέρει στη διαφημιστική αγορά;

T.A:
Το House Twenty Four δίνει τη δυνατότητα στα brands να βρουν τη δική τους θέση σε ένα πραγματικό σπίτι, ακριβώς όπως διεκδικούν μια θέση στα σπίτια των αναγνωστών μας. Το Σπίτι της 24MEDIA είναι ο καθρέφτης της αρθρογραφίας μας και της καθημερινότητας των properties μας. Οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν ένα νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό project να δείξουν στους πελάτες τους. Και τα ίδια τα brands έχουν μία μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα πραγματικά πρωτοποριακό project και να παράγουν μοναδικό πρωτογενές ελκυστικό περιεχόμενο για τα προϊόντα τους. Θα εκπλαγείτε όμως και από άλλου είδους ενέργειες, που θα δείτε σύντομα να υλοποιούνται στο Σπίτι, από workshops έως mini events.

adb: Υπάρχουν κάποιες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που ταιριάζουν περισσότερο από άλλες στο concept του House Twenty Four;

T.A:
Δύσκολα μπορώ να σκεφτώ προϊόντα που δεν ταιριάζουν στο project. Σκεφθείτε μόνο πόσα προϊόντα μπαίνουν καθημερινά στο σπίτι μας: τρόφιμα, καλλυντικά, ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, ρούχα και αξεσουάρ, καθώς και υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά μας. Για το σαλόνι, την κουζίνα, το μπάνιο, την τραπεζαρία, τον κήπο, το υπνοδωμάτιο. Αυτός είναι ο λόγος που φτιάξαμε ένα κανονικό σπίτι και όχι ένα τηλεοπτικό στούντιο. Θέλαμε να έχουμε ένα πραγματικά κατοικήσιμο σπίτι στα χέρια μας, ακριβώς για να βρίσκουμε την ιδανική εφαρμογή για κάθε ένα brand που θέλει να μπει στο σπίτι αυτό.

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που έχετε λάβει από τα brands και τις εταιρείες επικοινωνίας; Ποια είναι τα πρώτο project του House Twenty Four;

T.A:
Η ανταπόκριση των brands και των εταιρειών ήταν εντυπωσιακή πολύ πριν ανοίξουμε τις πόρτες του σπιτιού μας. Κλείσαμε αρκετές μακροχρόνιες συμφωνίες με brands τα οποία βοήθησαν στη θεμελίωση του σπιτιού με υπηρεσίες και δομικά στοιχεία. Πλέον, με το project σε φουλ ρυθμούς και το House Twenty Four σε λειτουργία, επικοινωνούμε καθημερινά με την αγορά για να βρούμε εκείνες τις συνεργασίες που ταιριάζουν καλύτερα στο project. Αυτό που μας δίνει χαρά είναι ότι από τις πρώτες κιόλας ενέργειες που συμφωνήθηκαν για το House Twenty Four, βλέπουμε το στοιχείο του experience. Υποδεχόμαστε κόσμο στο σπίτι μας, τους φιλοξενούμε και μαζί τους παράγουμε περιεχόμενο.

adb: Θεωρείτε πως οι native και branded content ενέργειες θα γίνουν ακόμη πιο δημοφιλείς και συνακόλουθα ακόμη πιο ποιοτικές στην ελληνική αγορά; Τι θα πρέπει να λάβουν υπόψη όλοι οι εμπλεκόμενοι για να εκπληρωθεί η δυναμική που υπάρχει;

T.A:
Η 24MEDIA έχει επενδύσει πάρα πολλά στην αγορά του Native Advertising τα τελευταία χρόνια, ακριβώς γιατί διαβλέπει την ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου. Έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο στην εκπαίδευση τόσο των στελεχών μας, όσο και της αγοράς συνολικά προς αυτή την κατεύθυνση. Έχουμε επενδύσει στη δημιουργία και ανάπτυξη της Custom., του πρώτου εξειδικευμένου ολοκληρωμένου Branded Content Studio και τώρα, με τη δημιουργία του House Twenty Four, προχωράμε ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Το branded content θα συνεχίσει να εξελίσσεται και να έχει κυρίαρχο λόγο στην επικοινωνία των brands μελλοντικά. Τόσο η Custom. όσο και το House Twenty Four έχουν δομηθεί και στελεχωθεί στην κατεύθυνση του να αποτελέσουν τα καλύτερα οχήματα συνεργασίας των brands, αλλά και των Agencies που τα εκπροσωπούν, προσφέροντας tailor made λύσεις, digital ή μη, στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Δείτε περισσότερα στο http://house.24media.gr/