To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Tribe & Eurobank: Γιατί αυτή είναι μια διαφορετική καμπάνια;

Tribe & Eurobank: Γιατί αυτή είναι μια διαφορετική καμπάνια;
Τα γιατί και τα πώς της φετινής corporate καμπάνιας Eurobank που δημιούργησε η Tribe.

Ρεαλισμός, ευθύτητα, ειλικρίνεια. Αυτό είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο έχει δομηθεί η corporate καμπάνια που «τρέχει» φέτος η Eurobank με την υπογραφή της Tribe. Κεντρικός άξονας είναι, φυσικά, για ακόμη μια φορά, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει σε κάθε επίπεδο η τράπεζα και εκφράζεται με την υπόσχεση «προτεραιότητα σε εσένα» όσον αφορά την επικοινωνία. Η καμπάνια κινείται σε διαφορετικά μοτίβα από αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις διαφημίσεις τραπεζών και με κάθε ταινία απαντά σε ένα συγκεκριμένο «γιατί». Χτίζοντας πάνω σε αυτό το «παιχνίδι» ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Tribe και της Eurobank να μας αποκαλύψουν μερικά ακόμη «γιατί» και «πως».


adb: Γιατί αυτή είναι μια καμπάνια διαφορετική σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει στην επικοινωνία τραπεζών; 

Aντώνης Σταυρόπουλος, Πρόεδρος & Επικεφαλής Δημιουργικού TRIBE:
Γιατί στις διαφημίσεις των τραπεζών δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε Ασιάτες οδηγούς νταλίκας να χορεύουν ούτε συνοικιακούς σουβλατζήδες να μερακλώνουν ούτε ενοχλητικά τρυπάνια να διαταράσσουν την τέλεια αισθητική του ελληνικού τοπίου ούτε σοβαρούς επαγγελματίες να κάνουν αστείες γκριμάτσες στο φακό. Οι corporate επικοινωνίες των τραπεζών έχουν την τάση να χρησιμοποιούν εξιδανικευμένες εικόνες. Όταν όμως μια τράπεζα αποφασίζει να δώσει προτεραιότητα στην πραγματική ζωή και τα πραγματικά προβλήματα, τότε και η επικοινωνία της οφείλει να διαπνέεται από έναν αντίστοιχο ρεαλισμό, από ευθύτητα και ειλικρίνεια. Αυτό είναι που κάνει την καμπάνια αυτή διαφορετική.

Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing, Εταιρικής επικοινωνίας & Σχέσεων πελατών Ομίλου EUROBANK: «Στη Eurobank προσπαθούμε να παίρνουμε πρωτοβουλίες που να κάνουν διαφορά στη ζωή των πελατών μας, είτε επιχειρήσεων είτε νοικοκυριών. Ακούμε τους πελάτες μας και κάνουμε τις προτεραιότητές τους και δικές μας προτεραιότητες, είτε αυτές αφορούν π.χ. την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και την πρόσβαση σε νέες αγορές, είτε αφορούν τους νέους και τις δικές τους ανησυχίες και προοπτικές».


adb: Γιατί αντικατοπτρίζει μια νέα φιλοσοφία και θέση για τη Eurobank;

ΕUROBANK.
Ο προσανατολισμός μας στη Eurobank είναι να λειτουργούμε έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Με συνέπεια στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, υιοθετήσαμε ως βασική υπόσχεση επικοινωνίας το «προτεραιότητα σε εσένα», δίνοντας έμφαση στις εξειδικευμένες και διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας. Η επικοινωνιακή μας στρατηγική στηρίζεται στην προσωποποιημένη επικοινωνία, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην άμεση και καθημερινή εξυπηρέτηση του πελάτη. Στη Eurobank στηρίζουμε την υγιή επιχειρηματικότητα και προωθούμε την εξωστρέφεια, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν νέες επαφές με επιχειρήσεις του εξωτερικού. Στηρίζουμε την καινοτομία και δημιουργούμε προγράμματα και δράσεις που προάγουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, ώστε οι νέοι επιχειρηματίες με όραμα και καινοτόμες ιδέες να παραμείνουν και να δημιουργήσουν στην Ελλάδα.

ΤRIBE. Το νέο περιβάλλον, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί από τις νέες προτεραιότητες που θέτει ο κάθε πελάτης ξεχωριστά, απαιτεί και έναν ολότελα νέο ρόλο από την τράπεζα: το ρόλο ενός θεσμικού φορέα που ανοίγει νέους δρόμους και δυνατότητες με βάση τις κατευθύνσεις που δίνουν οι πελάτες και η νέα εποχή. Αυτό τον νέο τύπο τράπεζας επιθυμεί να ενσαρκώσει η Eurobank, κάνοντας πράξη το νέο της σύνθημα «προτεραιότητα σε εσένα». Να είναι ο ειλικρινής, έμπιστος, επί ίσοις όροις σύμμαχος του πελάτη και της κοινωνίας, η τράπεζα που δίνει προτεραιότητα στο σήμερα αλλά και στο αύριο της ζωής των πελατών της, εκφράζοντας έτσι την πελατοκεντρικότητα με έναν ουσιαστικό και σημερινό τρόπο.