To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tribe & Eurobank: Γιατί αυτή είναι μια διαφορετική καμπάνια;

Tribe & Eurobank: Γιατί αυτή είναι μια διαφορετική καμπάνια;
Τα γιατί και τα πώς της φετινής corporate καμπάνιας Eurobank που δημιούργησε η Tribe.

Ρεαλισμός, ευθύτητα, ειλικρίνεια. Αυτό είναι το τρίπτυχο πάνω στο οποίο έχει δομηθεί η corporate καμπάνια που «τρέχει» φέτος η Eurobank με την υπογραφή της Tribe. Κεντρικός άξονας είναι, φυσικά, για ακόμη μια φορά, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση που έχει υιοθετήσει σε κάθε επίπεδο η τράπεζα και εκφράζεται με την υπόσχεση «προτεραιότητα σε εσένα» όσον αφορά την επικοινωνία. Η καμπάνια κινείται σε διαφορετικά μοτίβα από αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις διαφημίσεις τραπεζών και με κάθε ταινία απαντά σε ένα συγκεκριμένο «γιατί». Χτίζοντας πάνω σε αυτό το «παιχνίδι» ρωτήσαμε τους ανθρώπους της Tribe και της Eurobank να μας αποκαλύψουν μερικά ακόμη «γιατί» και «πως».


adb: Γιατί αυτή είναι μια καμπάνια διαφορετική σε σχέση με ό,τι έχουμε συνηθίσει στην επικοινωνία τραπεζών; 

Aντώνης Σταυρόπουλος, Πρόεδρος & Επικεφαλής Δημιουργικού TRIBE:
Γιατί στις διαφημίσεις των τραπεζών δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε Ασιάτες οδηγούς νταλίκας να χορεύουν ούτε συνοικιακούς σουβλατζήδες να μερακλώνουν ούτε ενοχλητικά τρυπάνια να διαταράσσουν την τέλεια αισθητική του ελληνικού τοπίου ούτε σοβαρούς επαγγελματίες να κάνουν αστείες γκριμάτσες στο φακό. Οι corporate επικοινωνίες των τραπεζών έχουν την τάση να χρησιμοποιούν εξιδανικευμένες εικόνες. Όταν όμως μια τράπεζα αποφασίζει να δώσει προτεραιότητα στην πραγματική ζωή και τα πραγματικά προβλήματα, τότε και η επικοινωνία της οφείλει να διαπνέεται από έναν αντίστοιχο ρεαλισμό, από ευθύτητα και ειλικρίνεια. Αυτό είναι που κάνει την καμπάνια αυτή διαφορετική.

Μιχάλης Βλασταράκης, Γενικός Διευθυντής Marketing, Εταιρικής επικοινωνίας & Σχέσεων πελατών Ομίλου EUROBANK: «Στη Eurobank προσπαθούμε να παίρνουμε πρωτοβουλίες που να κάνουν διαφορά στη ζωή των πελατών μας, είτε επιχειρήσεων είτε νοικοκυριών. Ακούμε τους πελάτες μας και κάνουμε τις προτεραιότητές τους και δικές μας προτεραιότητες, είτε αυτές αφορούν π.χ. την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και την πρόσβαση σε νέες αγορές, είτε αφορούν τους νέους και τις δικές τους ανησυχίες και προοπτικές».


adb: Γιατί αντικατοπτρίζει μια νέα φιλοσοφία και θέση για τη Eurobank;

ΕUROBANK.
Ο προσανατολισμός μας στη Eurobank είναι να λειτουργούμε έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο. Με συνέπεια στην ανθρωποκεντρική προσέγγιση, υιοθετήσαμε ως βασική υπόσχεση επικοινωνίας το «προτεραιότητα σε εσένα», δίνοντας έμφαση στις εξειδικευμένες και διαφορετικές ανάγκες των πελατών μας. Η επικοινωνιακή μας στρατηγική στηρίζεται στην προσωποποιημένη επικοινωνία, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην άμεση και καθημερινή εξυπηρέτηση του πελάτη. Στη Eurobank στηρίζουμε την υγιή επιχειρηματικότητα και προωθούμε την εξωστρέφεια, δίνοντας τη δυνατότητα στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν νέες επαφές με επιχειρήσεις του εξωτερικού. Στηρίζουμε την καινοτομία και δημιουργούμε προγράμματα και δράσεις που προάγουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, ώστε οι νέοι επιχειρηματίες με όραμα και καινοτόμες ιδέες να παραμείνουν και να δημιουργήσουν στην Ελλάδα.

ΤRIBE. Το νέο περιβάλλον, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί από τις νέες προτεραιότητες που θέτει ο κάθε πελάτης ξεχωριστά, απαιτεί και έναν ολότελα νέο ρόλο από την τράπεζα: το ρόλο ενός θεσμικού φορέα που ανοίγει νέους δρόμους και δυνατότητες με βάση τις κατευθύνσεις που δίνουν οι πελάτες και η νέα εποχή. Αυτό τον νέο τύπο τράπεζας επιθυμεί να ενσαρκώσει η Eurobank, κάνοντας πράξη το νέο της σύνθημα «προτεραιότητα σε εσένα». Να είναι ο ειλικρινής, έμπιστος, επί ίσοις όροις σύμμαχος του πελάτη και της κοινωνίας, η τράπεζα που δίνει προτεραιότητα στο σήμερα αλλά και στο αύριο της ζωής των πελατών της, εκφράζοντας έτσι την πελατοκεντρικότητα με έναν ουσιαστικό και σημερινό τρόπο.




adb: Πώς χτίζει ταυτόχρονα πάνω στις διαχρονικές αξίες της Eurobank;

E.
Η νέα μας επικοινωνία είναι βασισμένη στο αξιακό μας σύστημα. Η υπόσχεση «προτεραιότητα σε εσένα» για εμάς στη Eurobank σημαίνει ότι λειτουργούμε και εφαρμόζουμε καθημερινά τις αξίες μας. Ακούμε προσεκτικά, κατανοούμε τις ανάγκες των πελατών μας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Λειτουργούμε με αξιοπιστία απέναντί τους, προσαρμόζοντας κάθε ενέργειά μας στη στήριξη των προσπαθειών τους, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε πρόκειται για επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Τέλος, δεν σταματάμε να εξελισσόμαστε, με στόχο να γίνει η καθημερινότητα των πελατών μας πιο απλή και εύκολη μέσω της χρήσης της καινοτομίας.

T. Από όλες τις αξίες που χαρακτηρίζουν την τράπεζα διαχρονικά, η καμπάνια επιλέγει να φωτίσει την έννοια της αποτελεσματικότητας, η οποία, πέρα από διαχρονική αξία της Eurobank, είναι και η πιο επίκαιρη σήμερα, ακριβώς επειδή η σημερινή κοινωνία απαιτεί απτές λύσεις και όχι υποσχέσεις. Απαιτεί το αποτέλεσμα της δουλειάς της τράπεζας να φαίνεται καθαρά στη ζωή και την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η καμπάνια θέτει αυτήν την αποτελεσματικότητα ως πιο σημαντικό κριτήριο, για το κατά πόσο κάθε έκφανση της δραστηριότητας της Eurobank επιβεβαιώνει στην πράξη το νέο σύνθημα «προτεραιότητα σε σένα».


adb: Πώς εκφράζει μια νέα, σημερινή αντίληψη για το banking;

E.
Το banking σήμερα έχει περάσει στην επόμενη εποχή. Μια εποχή που παρά τις δυσκολίες του κλάδου, έχει και πολλές προκλήσεις. Οι ευκαιρίες είναι μπροστά στα μάτια μας. Καλούμαστε να απαντήσουμε σε σκέψεις, απόψεις και συναισθήματα των πελατών μας, σε ένα ευμετάβλητο και πολύπλοκο περιβάλλον, όπου ο καταναλωτής καλείται να πάρει ορθολογικές αποφάσεις για το δικό του όφελος, προσπαθώντας να αποφασίσει αν η τράπεζά του είναι φίλος ή εχθρός του. Σε αυτό το πλαίσιο, η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Eurobank τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο, προάγοντας την ουσιαστική αυθυπαρξία της κάθε μονάδας, αναδεικνύοντας τη σημαντικότητά του, ενώ παράλληλα δηλώνει και το δικό μας “raison d'être”, καθώς η κάθε δράση και πρωτοβουλία, που με διαφάνεια και απλότητα επικοινωνούμε, είναι σχεδιασμένη με προτεραιότητα τον πελάτη.

T. Στη σημερινή εποχή η κοσμοθεωρία του καταναλωτή-πελάτη έχει αλλάξει ολοκληρωτικά. Ο πελάτης τού σήμερα έχει εκ νέου ιεραρχήσει τις αξίες του, έχει επιστρέψει σε βασικές έννοιες (οικογένεια, πρόοδος κ.ά.) και βάσει αυτών έχει θέσει διαφορετικές προτεραιότητες, στις οποίες η τράπεζα καλείται να παίξει καταλυτικό ρόλο - όχι θέτοντας δικούς της στόχους και προτεραιότητες, αλλά διευκολύνοντας την πορεία του κάθε πελάτη της ξεχωριστά προς τους νέους στόχους που έχει θέσει ο ίδιος και δίνοντάς του λύσεις για ό,τι ο ίδιος θεωρεί σήμερα σημαντικό. Να είναι, όχι ένας οργανισμός που σχεδιάζει προϊόντα και επιδιώκει να τον ακούσουν, αλλά ένας οργανισμός που ακούει ο ίδιος τις πραγματικές ανάγκες, κατανοεί, στέκεται έμπρακτα δίπλα στα προβλήματα και τις ανησυχίες των ανθρώπων. Με το ρόλο ενός problem solver για τον κάθε άνθρωπο και με μια CSR οπτική απέναντι στην κοινωνία.




adb: Γιατί αυτή η καμπάνια απαντάει στις επικοινωνιακές προκλήσεις της εποχής;

Τ.
Στο σημερινό περιβάλλον έχει αλλάξει ο τρόπος που αντιμετωπίζει ο καταναλωτής τις μεγάλες μάρκες και αυτά που περιμένει από αυτές κάθε φορά που του απευθύνονται. Ο σημερινός καταναλωτής-πελάτης απαιτεί μέσα σε κάθε σημαντική καμπάνια μιας μάρκας, να διακρίνει το πραγματικό ενδιαφέρον της για τον ίδιο (human centricity) στην ανθρώπινη γλώσσα και την αμεσότητα των μηνυμάτων, γνήσια και αληθινά συναισθήματα στο storytelling (emotionality) και ανατρεπτικές επιλογές στις ιδέες και τη μορφή της επικοινωνίας (disruption). Με βάση αυτούς τους τρεις άξονες (human centricity, emotionality και disruption), σχεδιάστηκε η νέα corporate γλώσσα και καμπάνια της Eurobank.


adb: Γιατί αυτή είναι μια καμπάνια που έχει φέρει αποτελέσματα και πώς έχει καταφέρει να μιλήσει σε διαφορετικά μεταξύ τους κοινά στα οποία στοχεύει η τράπεζα με τις δράσεις της;

E.
H στρατηγική μας προτεραιότητα στη Eurobank είναι ο πελάτης. Κάθε μας ενέργεια σχεδιάζεται και υλοποιείται με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών και της κοινωνίας. Η τράπεζά μας στηρίζει έμπρακτα τους νέους μας και την προοπτική τους για το μέλλον, ενισχύοντας παράλληλα την ελληνική επιχειρηματικότητα και την οικονομία με το καινοτόμο πρόγραμμα Εgg και με υπηρεσίες και προϊόντα για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις. Οι ταινίες για τη Νεανική Επιχειρηματικότητα, για τον Τουρισμό και για τις Εξαγωγές είχαν αξιοσημείωτα υψηλές θετικές αξιολογήσεις, τόσο στην κατανόηση και απήχηση του μηνύματος, όσο και σε όλους τους δείκτες αξιολόγησης επικοινωνίας που συστηματικά παρακολουθούμε μέσω ποσοτικής έρευνας αγοράς, που διεξάγει ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών. Κάθε ταινία ξεχωριστά έχει το δικό της μήνυμα, που αγγίζει το κοινό που αφορά, ενώ όλη η καμπάνια συνολικά υπογραμμίζει με επιτυχία την ουσιαστική παροχή υπηρεσιών και λύσεων στα κοινά μας. Παράλληλα, οι μετρήσεις δείχνουν ότι η συγκεκριμένη καμπάνια ήταν ξεχωριστή και ενδιαφέρουσα και παρακινεί το ενδιαφέρον για αναζήτηση περαιτέρω πληροφοριών και για συνεργασία με την τράπεζα.

T. Αυτό που έχει καταφέρει η συγκεκριμένη καμπάνια, είναι να ορίσει μια consistent γλώσσα για την τράπεζα, τόσο μέσα από τα μηνύματα όσο και από τους υπόλοιπους επικοινωνιακούς κώδικες. Η καμπάνια, πέρα από τα θετικά αξιοσημείωτα αποτελέσματα που είχε για τις επιμέρους δράσεις της τράπεζας, κατάφερε να βελτιώσει ευαίσθητους δείκτες εικόνας του brand, χτίζοντας σε βάθος χρόνου ένα ισχυρό στίγμα, που σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εικόνα της Eurobank.




To id της καμπάνιας

Οι 6 διαφορετικές διαστάσεις της καμπάνιας «προτεραιότητα σε εσένα»


◉ Νεανική επιχειρηματικότητα: με το πρόγραμμα egg-enter•grow•go» και το «Η Ελλάδα Καινοτομεί» δίνουμε προτεραιότητα στους νέους και τις ιδέες τους, γιατί σημασία έχει οι ιδέες να μεγαλώνουν εκεί που μεγάλωσαν και αυτοί που τις έχουν. Στην Ελλάδα.
◉ Τουρισμός: σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ δημιουργούμε ειδικά προγράμματα για τους ανθρώπους του τουρισμού, γιατί το ελληνικό καλοκαίρι δεν έρχεται από μόνο του, κάποιοι δουλεύουν σκληρά για να το φέρουν.
◉ Εξωστρέφεια: με το πρόγραμμα επιχειρηματικών αποστολών Go-International και το exportgate.gr φέρνουμε σε επαφή τους εξαγωγείς με διεθνείς αγοραστές, γιατί τα ελληνικά προϊόντα πρέπει να δοκιμάζονται. Όχι οι επιχειρήσεις.
◉ Καινοτομία: επενδύουμε στην τεχνολογία (v-banking, m-banking, e-banking), γιατί καινοτομία σημαίνει να έχεις χρόνο για τα σημαντικά.
◉ Χρηματοδότηση επιχειρήσεων: εμπιστευόμαστε την Ελληνική επιχειρηματικότη- τα και εγκρίνουμε 7 στα 10 αιτήματα χρηματοδότησης.
◉ Σύνταξη: με τη σειρά ασφαλιστικών προγραμμάτων «εξασφαλίζω», δίνουμε λύσεις στο θέμα της σύνταξης, γιατί ακόμα κι αν δεν είναι η στιγμή να βγεις στη σύνταξη, είναι τώρα η στιγμή να την εξασφαλίσεις.


Συντελεστές

TRIBE

PRESIDENT /HEAD OF CREATIVE/PARTNER: Αντώνης Σταυρόπουλος
CEO/PARTNER: Κώστας Ταμπουράκης
EXECUTIVE STRATEGIC PLANNING DIRECTOR: Σοφοκλής Αλεξόπουλος
CREATIVE DIRECTOR: Αντώνης Παπαθεοδούλου
SENIOR ART DIRECTOR: Ανθή Γιαννακοπούλου
COPYWRITER: Μαρία Φερτάκη
GROUP ACCOUNT DIRECTOR: Εύα Βικονοπούλου
ACCOUNT SUPERVISOR: Λουίζα Λιβάνη

Eurobank
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING, ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΟΜΙΛΟΥ: Μιχάλης Βλασταράκης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Γεράσιμος Μπαρμπέτας
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ & ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ: Μαρία Γρεβενίτου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ MARKETING & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ RETAIL BANKING: Γέλφη Σαμπατακάκη
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ MARKETING & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ WHOLESALE
BANKING, EKE, ΧΟΡΗΓΙΩΝ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ: Μάρθα Κεσίσογλου
ΔΙΕΥΘΎΝΤΡΙΑ DIGITAL PRESENCE: Βιργινία Σώκου

Stefi & Lynx Productions

EXECUTIVE PRODUCER: Federico Pietra
ΠΑΡΑΓΩΓΌΣ: Πάθη Κατσούφη και Γιώργος Γκεζερλής
ΣΚΗΝΟΘΈΤΗΣ: Γιώργος Ζαφείρης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑΣ: Θωμάς Βαρβίας

Mindshare
BUSINESS UNIT DIRECTOR: Μαριάννα Πρωτόπαπα
MEDIA DIRECTOR: Γιώργος Τασούλης
SENIOR MEDIA PLANNER: Σταυρούλα Βλάχου

Δείτε περισσότερα στο ακόλουθο Link: http://www.tribe.gr/workdetails.php?jobid=34