To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Vodafone και JWT Athens υποδέχονται ένα μέλλον που συναρπάζει

Vodafone και JWT Athens υποδέχονται ένα μέλλον που συναρπάζει

Η πρώτη καμπάνια που υποστηρίζει τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone προσκαλεί τους συνδρομητές να ζήσουν συναρπαστικά με τη νέα υπηρεσία Vodafone Super WiFi και δημιουργήθηκε από τη JWT Athens.

Το μέλλον γίνεται ακόμα πιο συναρπαστικό με το Vodafone Super WiFi, που προσφέρει σε όλους τους συνδρομητές δυνατό WiFi σε κάθε γωνιά του σπιτιού τους!

Δημιουργική Ομάδα: Λάζαρος Ευμορφίας – Executive Creative Officer, Γιάννης Χατζηχρήστου - Senior Art Director, Δήμητρα Ανδρικοπούλου - Senior Copywriter

adb: Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να προβάλλετε με τη νέα καμπάνια για την υπηρεσία Vodafone Super WiFi ; Ποιος είναι ο στόχος σας;

Δ.Ο: Με το Vodafone Super WiFi, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να απολαμβάνει από τις πιο απλές μέχρι και τις πιο απαιτητικές -τεχνολογικά- εμπειρίες, ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο σημείο του σπιτιού του.

adb: Πρόκειται για την πρώτη τοπική καμπάνια στην Ελλάδα που ακολουθεί τη νέα εταιρική ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση της Vodafone. Τι έχει αλλάξει σε αυτό το επίπεδο;

Δ.Ο: Πέρα από τις προφανείς αλλαγές στην αισθητική, υπάρχει πλέον και μια σαφής κατεύθυνση σε μια πιο forward looking επικοινωνία που έρχεται να μας συστήσει όσα επιφυλάσσει το συναρπαστικό μέλλον. Όλα αυτά πάντα έχοντας σε πρώτο πλάνο τους ανθρώπους.

adb: Ποιες προκλήσεις έκρυβε η δημιουργία της καμπάνιας δεδομένων και των αλλαγών στην εταιρική εικόνα της εταιρείας και την ανάγκη για υιοθέτηση νεών κωδίκων;

Δ.Ο: Η βασική πρόκληση ήταν να συνδυάσουμε την επικοινωνία της νέας υπηρεσίας Vodafone Super WiFi με την παρουσίαση στο κοινό, συναρπαστικών τεχνολογιών που μπορεί να απολαύσει σπίτι του, χάρη στην υπηρεσία αυτή.

adb: Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια για το Vodafone Super WiFi και σε ποιες πλατφόρμες;

Δ.Ο: Η καμπάνια του Vodafone Super WiFi, όπως και κάθε μεγάλη καμπάνια της Vodafone, είναι πλήρως καθετοποιημένη και λόγω προϊόντος, αλλά και εποχής έχει αρκετές εκτελέσεις σε digital μέσα.


Χάιδω Ηλιοπούλου - Head of Brand, Marketing Communications & Insights Vodafone

adb: Η νέα στρατηγική τοποθέτηση και εταιρική ταυτότητα της Vodafone έχει παρουσιαστεί επίσημα εδώ και 2 περίπου μήνες και στην Ελλάδα. Μπορείτε να μας πείτε τι έχει αλλάξει και τι έχει παραμείνει;

Χ.Η: Ο τρόπος με τον οποίο η τεχνολογία μας βοηθά να επικοινωνούμε εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και αυτό κάνει το μέλλον συναρπαστικό, αλλά παράλληλα για ορισμένους από εμάς και αβέβαιο. Η Vodafone, με τη νέα στρατηγική της τοποθέτηση, προσκαλεί τον καθέναν από εμάς να ανακαλύψει και να απολαύσει τις νέες συναρπαστικές τεχνολογίες, στον δικό του ρυθμό και γίνεται έτσι, συνοδοιπόρος του προς το ψηφιακό αύριο, με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, αναγνωρίζοντας ότι η αξιοποίηση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών μπορεί να φέρει μια καλύτερη ζωή για όλους. Σε επίπεδο εταιρικής ταυτότητας, μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στο εμβληματικό «speech mark» της Vodafone το οποίο πλέον, γίνεται το κυρίαρχο επικοινωνιακό σύμβολο της μάρκας, με έναν νέο σύγχρονο 2D σχεδιασμό.

adb: Τι οδήγησε την Vodafone σε αυτή την στρατηγική απόφαση και την απομάκρυνση από το καθιερωμένο διεθνώς μήνυμα «Power to you»;

Χ.Η: Η αλλαγή αυτή ήρθε σε συνέχεια της πίστης μας στα οφέλη των νέων τεχνολογιών, αλλά και στην ίδια τη φωνή των πελατών μας, σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Σύμφωνα με εκτεταμένη έρευνα που πραγματοποίησε ο όμιλος Vodafone, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 30.000 άνθρωποι σε 17 χώρες, η πλειοψηφία των πολιτών τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο συμμερίζεται την τοποθέτησή μας για τον ρόλο των νέων τεχνολογιών στη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Η νέα στρατηγική τοποθέτησή μας εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία εκφράζεται με τη νέα της υπογραφή «Το μέλλον συναρπάζει. Ready?».

adb: Πώς έχει ενσωματωθεί η νέα αυτή φιλοσοφία στην καινούρια καμπάνια για την υπηρεσία Vodafone Super WiFi στην Ελλάδα;

Χ.Η: Η νέα υπηρεσία Vodafone Super WiFi αποτελεί μια πρωτοποριακή λύση που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να απολαμβάνουν συναρπαστικές εμπειρίες στο σπίτι, με δυνατό WiFi σε κάθε του σημείο. Η υπηρεσία αυτή έρχεται να απαντήσει στις καθημερινές ανάγκες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, οι οποίες έχουν μεγαλώσει σημαντικά καθώς το οικοσύστημα των συσκευών (laptop, smartphones, iptv, παιχνιδομηχανές) που χρησιμοποιούνται παράλληλα σε ένα σπίτι έχει γίνει ακόμα πιο πολύπλοκο. Αυτό αποτυπώνεται και στην καμπάνια μας: Στην ανάγκη του νέου για ψυχαγωγία μέσα από προηγμένα ψηφιακά μέσα, στη χρήση της τεχνολογίας για την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία του παιδιού, στο δημιουργικό διάλειμμα μιας παρέας ενηλίκων που ξαναγίνονται έφηβοι μέσα από τη μουσική, στην ανάγκη να ξέρει κανείς που βρίσκεται και εάν είναι ασφαλές το κατοικίδιό του, στην ανάγκη των νέων να μοιράζονται συναρπαστικές στιγμές μαζί.

adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας υπηρεσίας; Ποιος είναι ο στόχος της Vodafone με το λανσάρισμά της;

Χ.Η: Η καινοτόμος υπηρεσία Vodafone Super WiFi έρχεται να προσθέσει αξία και να προσφέρει μια νέα ολοκληρωμένη εμπειρία στους πελάτες μας, μέσα από τη χρήση της εξειδικευμένης γνώσης και της τεχνογνωσίας της Ομάδας Ιnternet. Συγκεκριμένα, o ειδικός της Ομάδας Ιnternet επισκέπτεται το σπίτι του συνδρομητή, διερευνά τις ανάγκες του, κάνει προτάσεις και του εξασφαλίζει δυνατό WiFi σε κάθε γωνιά του σπιτιού του, με λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του και με 12μηνη εγγύηση καλής ποιότητας υπηρεσίας. Η υπηρεσία Vodafone Super WiFi προσφέρεται σε τρεις κατηγορίες: Start, Plus και Ultra. Οι κατηγορίες Start και Plus περιλαμβάνουν την εγκατάσταση εξοπλισμού WiFi Extender TP-Link RE350, ενώ η κατηγορία Ultra, την υπερσύγχρονη ασύρματη συσκευή Deco Μ5 WiFi που υποστηρίζει σύγχρονες μεθόδους ασύρματης δικτύωσης τεχνολογίας νέας γενιάς mesh και παρέχεται αποκλειστικά από τη Vodafone στην Ελλάδα.

VODAFONE

Κανάρης Αχιλλέας - Consumer Commercial Director

Γεωργόπουλος Άρης - Head of Family & Convergence Segment

Ηλιοπούλου Χάιδω - Head of Brand, Marketing Communications & Insights

Χαλκιαδάκη Ειρήνη - Brand, Sponsorships & Customer Insights Manager

Ταμπόση Ελίνα - Senior Brand Manager

Νερατζούλη Ξένια - Brand Manager

Έλληνα Στέλλα - Senior Media Planner & Budget Controller

Βουτσιτσούδη Σοφία - Senior Media Planner

Δημοπούλου Ζωή - Social Media Manager

Παλούκου Νίκη - Brand Manager

Ευθυμίου Στάθης - Propositions & GTM Manager

JWT Team Red Athens

Ευμορφίας Λάζαρος - Executive Creative Officer

Χατζηχρήστου Γιάννης - Senior Art Director

Ανδρικοπούλου Δήμητρα - Senior Copywriter

Σωτήρης Βαγγέλης Ισαάκ - Junior Copywriter

Τσούτης Αλέξανδρος - Executive Creative Director

Σηφάκης Μιχάλης - Art Director

Τσακυργιάννη Μαρίτα - Junior Copywriter

Νιώτης Κώστας - Manager of Digital & Innovation

Αντωνίου Γιάννης - Digital Account Director

Gerber Matt - Strategic Planning Director

Μεζάν Ζοζέφ - Strategic Business Consultant

Σπανός Λεωνίδας- Client Service Director

Αξιωτάκη Τάνια - Senior Account Director

Ανθρακοπούλου Μαρία - Account Executive

Κιτσαράς Τάσος - Γενικός Διευθυντής Mindshare

Ηλιακοπούλου Μαργαρίτα - Media Director

Δανιάς Κωνσταντίνος - Head of Digital Department

Εταιρεία Παραγωγής – Magikon Ltd

Σακαδάκης Μανώλης - Γενικός Διευθυντής

Δημόπουλος Τάκης - Παραγωγός

Πατραμάνης Χάρης - Σκηνοθέτης

TAGS: JWT, Vodafone