To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αυξάνουν τα μπάτζετ οι CMOs

Αυξάνουν τα μπάτζετ οι CMOs
Αυξάνουν τα μπάτζετ οι CMOs

Παρακινημένοι από την αισιοδοξία που προκαλεί η πορεία της οικονομίας των ΗΠΑ, οι CMOs υποστηρίζουν πως σχεδιάζουν να αυξήσουν τα marketing μπάτζετ κατά 8,7% τη φετινή χρονιά, σύμφωνα με τη CMO Survey που παρουσίασαν το Duke University, η American Marketing Association και η McKinsey & Co. Η μελέτη βασίστηκε σε online έρευνα 288 senior marketers στις ΗΠΑ, εκ των οποίων το 70% περίπου εργάζεται σε b-to-b εταιρείες. Όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την αισιοδοξία τους για την οικονομία των ΗΠΑ σε κλίμακα 0-100, οι απαντήσεις κυμάνθηκαν, κατά μέσο όρο, στο 70, μέτρηση που αποτελεί ρεκόρ από την εποχή που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά η συγκεκριμένη έκθεση, τον Φεβρουάριο του 2009. 

\"Η απόκτηση πελατών, η διατήρησή τους και η αγορά όγκου από την πλευρά τους, αυξάνονται διαρκώς, όπως επίσης και η είσοδος νέων πελατών στην αγορά\" υποστήριξε η καθηγήτρια του Duke University και director της έκθεσης, Christine Moorman.

Επιπλέον, οι CMOs πιστεύουν πως οι χαμηλές τιμές θα είναι λογότερο σημαντικές από παράγοντες, όπως η καλή εξυπηρέτηση, η υπεροχή στην προϊοντική ποιότητα και οι έμπιστες σχέσεις. \"Ο συνδυασμός των παραπάνω στοιχείων, αντικατοπτρίζει τη θετική διάθεση που έχουν οι marketing leaders\" συμπλήρωσε η Moorman. 

Στο μεταξύ, τα marketing μπάτζετ αυξάνονται με υψηλότερους ρυθμούς από πέρσι, όταν αναμενόταν να βελτιωθούν κατά 6,7% σε μ.ο. Οι εταιρείες B-to-C υπηρεσιών αναμένεται να παρουσιάσουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε marketing μπάτζετ τη φετινή χρονιά (13,4%), ακολουθούμενες από τις εταιρείες b-to-b υπηρεσιών (9,2%), τις εταιρείες b-to-b προϊόντων (9,1%) και τις εταιρείες b-to-c προϊόντων (5%). 

Η δαπάνη στο digital marketing θα αυξηθεί κατά 14,7% σε μ.ο. τη φετινή χρονιά για όλες τις εταιρείες, σε σύγκριση με το 8,2% της περσινής χρονιάς, ενώ η δαπάνη στην παραδοσιακή διαφήμιση θα συρρικνωθεί κατά 1,1% φέτος, σε σύγκριση με την περσινή κάμψη 0,1%. 

Στο μεταξύ ένας συγκεκριμένος τομέας, που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά μέσα στα τρία επόμενα χρόνια σε επίπεδο μπάτζετ, είναι τα marketing analytics. Την τρέχουσα περίοδο, καλύπτουν το 6,7% του συνολικού Marketing Μπάτζετ, ωστόσο μέσα στα τρία επόμενα χρόνια μπορούν να φτάσουν στο 11,7%.