To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αισιοδοξία κόντρα στις δυσκολίες

Αισιοδοξία κόντρα στις δυσκολίες
Αισιοδοξία κόντρα στις δυσκολίες

Γράφει η ΗΛΕΚΤΡΑ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ

adb: Πείτε μας μερικά λόγια για το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας «Το μέλλον έχει το χρώμα που του δίνεις». Ποιες είναι οι αξίες που θέλετε να αναδείξετε μέσα από αυτό.

A.T.:
Το μέλλον έχει το χρώμα που του δίνεις, ένα μήνυμα που έχει μέσα του την αισιοδοξία, την ελπίδα, αλλά κυρίως μας θυμίζει ότι εμείς έχουμε τη δύναμη να φτιάξουμε τα πράγματα που μας αφορούν. Μπορούμε και αυτό είναι το σημαντικό. Το μήνυμα αυτό αποτελεί το σύνθημα της εταιρείας μας. Είναι ένα μήνυμα που μας δίνει ώθηση, μας γεμίζει με αισιοδοξία και μας δίνει τη δύναμη να προχωρήσουμε κόντρα στις όποιες αντιξοότητες των καιρών.

Προσδοκία όλων μας είναι να αποτελέσει όχι μόνο έναν εσωτερικό κώδικα επικοινωνίας, αλλά μια ευρύτερη πλατφόρμα επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες. Να συνεργαστούμε όλοι μαζί για ένα καλύτερο μέλλον, βοηθώντας ο ένας τον άλλο, προκειμένου να χτίσουμε σε νέες στέρεες βάσεις, μακριά από τη μιζέρια και τη μεμψιμοιρία των καιρών, πάντα με στόχο το μέλλον. Μπορούμε να αλλάξουμε τα πράγματα και αυτό μας κάνει πιο δυνατούς. Την ιδέα αυτή την είχαμε εδώ και πολύ καιρό, αλλά μας πήρε αρκετό διάστημα μέχρι να τη μορφοποιήσουμε, ακόμη και να συνειδητοποιήσουμε και εμείς οι ίδιοι τη δύναμη αυτού του μηνύματος.

adb: Ποιοι ήταν οι συντελεστές της καμπάνιας;

A.T.:
Η ομάδα με την οποία δουλέψαμε μαζί πάνω σε αυτό το project ήταν η Ελένη Χατζοπούλου (product manager) και ο Παναγιώτης Τσιριγώτης από τη διαφημιστική Unhooked. Γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια και η ανάγκη να εκφράσουμε αυτό που εμείς σκεφτόμαστε, αυτό που οι περισσότεροι ψάχνουν -ένα φως στο τούνελ- είναι αυτό που μας οδήγησε μέσα από μια ωραία περιπλάνηση στο τελικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, η όλη ενέργεια υποστηρίχτηκε από ένα πρόγραμμα δημοσιότητας με τη βοήθεια της Tempo OMD, που ανέλαβε και το συνολικό media planning της ενέργειας. Από την Tempo OMD συνεργάτες και σύμβουλοί μας, όπως πάντα, ήταν η Βάνα Μαυρουδή και η Άννα Δρίζου.

adb: Ποιο ήταν το μιντιακό μείγμα που χρησιμοποιήθηκε για την καμπάνια και ποιοι ήταν οι στόχοι της;

A.T.:
Η καμπάνια είχε τρεις άξονες επικοινωνίας. Βασικό στοιχείο της ήταν ένα έντυπο το οποίο και έγινε ένθετο σε κυριακάτικες εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Μια σχετικά μικρή αλλά ουσιαστική banner campaign σε Ιnternet sites (οικονομικά , πολιτικά αλλά και κλαδικά sites), αλλά και ένα newsletter campaign, στοχεύοντας σε δυναμικά αγοραστικά κοινά, αποτελούμενα εκτός των άλλων από πολλούς opinion leaders & opinion makers. Παράλληλα, η όλη ενέργεια υποστηρίχτηκε και από ένα πρόγραμμα δημοσιότητας σε πλήθος έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων, με στόχο την καλύτερη εμπέδωση του μηνύματος από το αγοραστικό κοινό.

adb: Σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, ποιες πιστεύετε ότι είναι οι προκλήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει μια διαφημιστική καμπάνια;

A.T.:
Οι προκλήσεις σε μια τέτοια εποχή είναι πολλές και πραγματικά όλοι όσοι συμμετέχουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο νιώθουμε ότι πρέπει, λίγο ως πολύ, να τετραγωνίσουμε τον κύκλο. Ουσιαστικά μια καμπάνια καλείται πλέον, πέρα από όσα γνωρίζαμε, να επαναπροσδιορίσει την σχέση της εταιρείας με τους πελάτες της αλλά  και την αγορά ευρύτερα. Σήμερα τα πάντα αλλάζουν, όλα και όλοι κρίνονται με νέα κριτήρια, οι σχέσεις δοκιμάζονται, οι απαιτήσεις αυξάνονται, η διαφοροποίηση, το value4Money και τελικά το reason why δεν είναι μια απλή υπόθεση και σίγουρα δεν απαντιέται μόνο με marketing tricks του τύπου «πλένω καλύτερα με μπλε και πράσινους κόκκους».

Σήμερα που η επανάσταση της ψηφιακής επικοινωνίας είναι γεγονός και οι αυθεντίες του παρελθόντος «τελματώνουν» σε νέες αχαρτογράφητες περιοχές, παίρνοντας μαζί τους θεωρίες και πρακτικές του παρελθόντος, υπάρχει απόλυτη ανάγκη να εκφραστεί το νέο. Το νέο που πρέπει να είναι και όχι να μοιάζει με αυθεντικό, αυτό που θα φωνάζει πάμε μπροστά, αυτό που θα μπορεί να εκφράσει το νέο κόσμο, αλλά και αυτούς που θέλουν να ξεφύγουν από τα στερεότυπα του παρελθόντος. Πέρα από τα όσα σωστά έχουν ειπωθεί από το σύνολο των ανθρώπων της διαφήμισης και του marketing τα τελεταία χρόνια, πιστεύω ότι το νέο επίπεδο «συσχέτισης» καταναλωτών και μάρκας είναι ίσως ο κρισιμότερος ρόλος που καλείται να παίξει μια διαφημιστική καμπάνια. Όταν, λοιπόν, αυτός ο στόχος επιτευχθεί, μπορεί να εξασφαλίσει τις σχέσεις συνέχειας με το αγοραστικό κοινό και το μέλλον κάθε μάρκας (brand) στην αγορά.

adb: Έχει επηρεάσει η κρίση τα έπιπλα γραφείου; Ποια είναι η επιχειρηματική στρατηγική που ακολουθείτε εσείς προκειμένου να αντεπεξέλθετε στα νέα δεδομένα;

A.T.:
Η κρίση έχει επηρεάσει το έπιπλο γραφείου, όπως και τα περισσότερα διαρκή αγαθά που αποτελούν ουσιαστικά επενδύσεις παγίων για εταιρείες και επαγγελματίες, αλλά και επενδύσεις «πολυτελείας» για ιδιώτες και αυτοαπασχολούμενους. Η προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα έχει αρχίσει εδώ και 2 χρόνια, που ουσιαστικά έγινε πλέον καθαρό ότι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Ξέρουμε τα δυνατά μας σημεία και γιατί η αγορά μας κρατάει και μας κατατάσσει στις κορυφαίες επιλογές στο χώρο μας εδώ και 45 χρόνια. Βάλαμε λοιπόν απαράβατο στόχο τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών ώστε να διατηρήσουμε το value4money για τους πελάτες μας.

Παράλληλα, δεσμευτήκαμε οι επιλογές μας σε όλα τα επίπεδα να υπηρετούν με συνέπεια το future office, που αποτελεί τον descriptor του Brand στη νέα εποχή, που ξεκίνησε για εμάς με τη νέα δεκαετία στις αρχές του 2000. Θέλουμε λοιπόν να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις, αυτοί που θα μπορούν να εκφράσουν το νέο πέρα από αυτά που οι περισσότεροι γνωρίζουν σήμερα, ή έχουν στο μυαλό τους. Να δώσουμε λύσεις με προοπτική στους πελάτες μας και όλα αυτά με το υψηλότερο δυνατό value4money. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε ξεκινήσει από πέρσι έναν ευρύ κύκλο επαφών με σημαντικούς πελάτες, ώστε να τους ενημερώσουμε για το νέο πακέτο Skouropoulos. Ένα μείγμα καινοτόμων υπηρεσιών, νέων προϊόντων, αλλά και βελτιωμένων οικονομικών όρων συνεργασίας.

Παράλληλα, συζητάμε με έναν-έναν ξεχωριστά, με στόχο να μάθουμε για το σήμερα και το αύριο, ώστε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ακόμη και εξατομικευμένες λύσεις, όπου αυτό είναι εφικτό. Θα έλεγα πλέον οι στρατηγικές one2one και win-win αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της εταιρικής μας στρατηγικής, άρα και προσέγγισης των πραγμάτων.