To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αλλαγή marketing στρατηγικής από τη Benetton

Αλλαγή marketing στρατηγικής από τη Benetton
Αλλαγή marketing στρατηγικής από τη Benetton

Νέα καμπάνια που έχει σαν στόχο να ενισχύσει το γυναικείο φύλο, αφήνοντας στην άκρη την \"τακτική έκπληξης\" που χρησιμοποιούσε στο παρελθόν, παρουσίασε η Benetton.

Ιστορικά, η ιταλική φίρμα προτιμούσε να \"επενδύει\" σε παγκόσμια κοινωνικά ζητήματα για τη διαφήμισή της, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης καμπάνιας \"Unhate\". Ωστόσο, σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας, ο marketing chief John Mollanger δήλωσε μεταξύ άλλων πως... \"δεν είμαι σίγουρος ότι η έκπληξη αποτελεί τελικά μέρος του DNA μας\". Και συνέχισε: \"Σήμερα θέλουμε να είμαστε συναισθηματικοί και ενδιαφέροντες\".

Η νέα παγκόσμια ενέργεια παρουσιάζει πέντε θηλυκά μοντέλα, με διαφορετικό υπόβαθρο και ηλικία, όπου το καθένα φέρει το δικό του μήνυμα χειραφέτησης. Η προβολή της θα γίνει μέσω παραδοσιακών και ψηφιακών μέσων.

Παράλληλα, η Benetton ανακοίνωσε το λανσάρισμα του ‘Benetton Women Empowerment Programme’, μιας μακρόχρονης πρωτοβουλίας, η οποία υποστηρίζει projects και στοχευμένες ενέργειες για τις γυναίκες, σε συνέχεια των Sustainable Development Goals (SDGs) που έθεσε ο ΟΗΕ με ορίζοντα το 2030.