To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αλλάζει ιδιότητα η VivaKi

Αλλάζει ιδιότητα η VivaKi
Αλλάζει ιδιότητα η VivaKi

Ο όμιλος Publicis αποκάλυψε πως το programmatic παράρτημά του, VivaKi δεν θα αγοράζει, πλέον, διαφημίσεις, με το σύνολο του χειρισμού του programmatic buying να περνάει στις εταιρείες Starcom MediaVest Group (SMG) και ZenithOptimedia.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, περί τους 120 εργαζόμενους θα μετακινηθούν από τη VivaKi στις δυο άλλες εταιρείες, ώστε να φέρουν την programmatic τεχνογνωσία \"πιο κοντά στις επιχειρήσεις του ομίλου\". Έπειτα από την εξέλιξη αυτή, η VivaKi θα μετεξελιχθεί σε κέντρο ελέγχου διαφημιστικής τεχνολογίας για το σύνολο του Publicis και θα επικεντρωθεί στη έρευνα, την ανάπτυξη, τα analytics και την εκπαίδευση.

\"Η VivaKi θα εξακολουθήσει να λειτουργεί σαν κόμβος, προσφέροντας λύσεις, τις οποίες αναπτύσσουν οι αρχιτέκτονές της\" ανέφερε εκπρόσωπος του Publicis για να συμπληρώσει: \"Φέρνουμε τις υπηρεσίες programmatic trading και activation πιο κοντά στη media planning διαδικασία\".