To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Αλλάζουν οι συσκευασίες στα καπνικά!

Αλλάζουν οι συσκευασίες στα καπνικά!
Αλλάζουν οι συσκευασίες στα καπνικά!

Όπως είναι γνωστό οι βασικότερες αλλαγές που φέρνει η νέα οδηγία αφορούν το συνδυασμό φωτογραφιών / λεκτικών προειδοποιήσεων στα πακέτα σε ποσοστό που θα φθάνει πλέον το 65% των επιφανειών τους.

«Η βασικότερη ίσως απειλή που έρχεται είναι η διάταξη που ήδη έχουν νομοθετήσει για εφαρμογή μέσα στο 2016, κάποια λίγα κράτη της Ε.Ε. όπως η Ιρλανδία, η Βρετανία και η Ουγγαρία για την υιοθέτηση των ενιαίων πακέτων, στα οποία θα απαγορεύεται η εμφάνιση κάθε είδους χρωματισμού, λογοτύπησης και ειδικού χαρακτηριστικού. Δηλαδή, όλα τα πακέτα θα έχουν την ίδια εξωτερική εμφάνιση», τόνισε ο κ. Καρέλιας, ο οποίος πρόσθεσε ότι «κατά τη γνώμη μας τέτοιου είδους διατάξεις στερούνται κάθε νομιμότητας, αφού παραβιάζονται κατάφωρα οι αρχές του ελεύθερου εμπορίου, περιορίζεται ο ανταγωνισμός, το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας μας πάνω στο οποίο έχουν δαπανηθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή οι μάρκες μας, εν μια νυκτί καταστρέφονται, ενώ γίνεται απελπιστικά δύσκολη η είσοδος νέων προϊόντων στις αγορές αυτές».

Παράλληλα, σημείωσε ότι αυξάνεται ακόμα περισσότερο το λαθρεμπόριο αφού τα παράνομα τσιγάρα δεν υπακούουν σε νόμους. «Με τις πανομοιότυπες συσκευασίες, οι καταναλωτές μας στερούνται τη δυνατότητα να αναγνωρίσουν και να εμπιστευθούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που δίνουν στα δικά μας προϊόντα την προστιθέμενη αξία τους.  Φυσικό επακόλουθο των ανωτέρω, είναι η νομική αντίδραση της κάθε καπνοβιομηχανίας συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας,  ώστε τέτοια άδικα και αναποτελεσματικά μέτρα να επανεξεταστούν, όσο το δυνατόν περισσότερο, χωρίς, ωστόσο, μέχρι στιγμής να διαφαίνεται χαραμάδα αισιοδοξίας. Είναι χρέος μας όμως να δώσουμε και εμείς από την πλευρά μας τη μάχη».

Κλείνοντας, τόνισε ότι παρόλο που η τελευταία ημέρα παραγωγής των σημερινών πακέτων είναι η 19η Μαΐου 2016, «πέντε μήνες πριν από την εφαρμογή της οδηγίας είμαστε ακόμη εν αναμονή ερμηνευτικών εγκυκλίων και διατύπωσης κανόνων από τις επιμέρους κυβερνήσεις». Σημειώνεται ότι  η οδηγία δίνει τη δυνατότητα σταδιακής εξάλειψής τους από την αγορά μέσα σε διάστημα ενός έτους.
 

TAGS: Marketing