To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Bacardi: Σημαντικές αλλαγές στο marketing

Bacardi: Σημαντικές αλλαγές στο marketing
Bacardi: Σημαντικές αλλαγές στο marketing

Η Bacardi προχωρά σε σημαντική ανανέωση της marketing δομής της, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την απομάκρυνση του chief marketing officer Dima Ivanov και την πρόσληψη δυο νέων CMO για τις περιφέρειες Βόρειας Αμερικής και Ευρώπης.

Σε μια προσπάθεια να βρεθεί ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές σε βασικές αγορές, ο όμιλος αλκοολούχων, που διαθέτει τις μάρκες Grey Goose, Martini και Bombay Sapphire, δημιούργησε δυο περιφερειακά \"Centres of Excellence\", με νέους CMOs, που θα αναφέρονται στον CEO Mike Dolan.

Η εξέλιξη αυτή ακολούθησε τις περικοπές που προηγήθηκαν στις δημιουργικές συνεργασίες και είχαν σαν αποτέλεσμα το ρόστερ να περιοριστεί στις BBDO και OMD. Οι νέοι CMOs, που θα ηγηθούν των περιφερειακών Κέντρων, θα είναι οι Shane Hoyne για την Ευρώπη και Mauricio Vergara για τη Βόρεια Αμερική. Ο Hoyne θα έχει την έδρα του στο Λονδίνο και θα είναι παράλληλα global επικεφαλής για τις μάρκες Martini, Dewar\'s, William Lawson’s και Bombay, ενώ ο Vergara για τις Bacardi και Grey Goose.

Επιπλέον, η Bacardi προώθησε τη Zara Mirza στη θέση της Head of Creative Excellence.