To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Best of Superleague: Χορηγός η Honda

Best of Superleague: Χορηγός η Honda
Best of Superleague: Χορηγός η Honda

O διαγωνισμός, ο οποίος διοργανώνεται από το novasports.gr με τη στήριξη της Super League και του ΠΣΑΠ αποτελεί, πλέον, θεσμό, βραβεύοντας κάθε χρόνο τον πολυτιμότερο παίκτη (MVP) και το καλύτερο γκολ (BEST GOAL) του πρωταθλήματος της Super League.

Η Honda, ως αποκλειστικός χορηγός, είχε ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις ενέργειες του διαγωνισμού στα μέσα της Nova, εξασφαλίζοντας σημαντικά προνόμια προβολής. Παράλληλα, με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Η Ώρα των Πρωταθλητών» κληρώθηκε ένας μεγάλος νικητής, ο οποίος κέρδισε χρηματικό έπαθλο αξίας 5.000 ευρώ, προσφορά του Ομίλου Σαρακάκη.

Η Μαρία Κατσαρέα, Marketing Manager Car Moto Division Αφοι Σαρακάκη Α.Ε.Β.Ε, επεσήμανε:  «Η φετινή συνεργασία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, ακολουθώντας τη συνταγή όλων των προηγούμενων ετών, μέσα από την ανάπτυξη μίας δυνατής και συμπαγούς επικοινωνιακής στρατηγικής που πραγματοποιήθηκε με έναν αποτελεσματικό συνδυασμό offline και online καναλιών. Κατά τη διάρκεια της χορηγίας είχαμε τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε στο κοινό πολλά από τα νέα μας μοντέλα, όπως το Honda Civic 1.6lt Diesel και τη μοτοσυκλέτα CB 500X. Ευχόμαστε η νέα αγωνιστική χρονιά να έχει ακόμα περισσότερες συγκινήσεις για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου και ακόμα περισσότερες επιτυχίες για τη Honda και τη Forthnet».

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Βάγιας, Εμπορικός Διευθυντής  Διαφήμισης & Media της Forthnet, αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού επεσήμανε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο όμιλος Σαρακάκη στηρίζει με συνέπεια το διαγωνισμό, που πλέον έχει γίνει θεσμός για το Νovasports.gr. Μέσα από μία αποτελεσματική επικοινωνία σε όλα τα μέσα της Nova (TV, digital, έντυπο) η Honda εξασφάλισε σημαντικά media benefits και πρόσβαση σε όλο το κοινό μας, καθ’ όλη τη διάρκεια της χορηγίας. Ο διαγωνισμός και φέτος στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και αυτό μας καθιστά ιδιαίτερα ευτυχείς, ενώ παραμένουμε δημιουργικά «ανήσυχοι», θέτοντας τον πήχη κάθε χρόνο ψηλότερα, επιθυμώντας διαρκώς καλύτερα αποτελέσματα»!

TAGS: Marketing