To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Billboard στις ΗΠΑ για τον ελληνικό τουρισμό

Billboard στις ΗΠΑ για τον ελληνικό τουρισμό
Billboard στις ΗΠΑ για τον ελληνικό τουρισμό

Η υπαίθρια διαφήμιση, η οποία εμφανίζεται από την Παρασκευή 23 Μαρτίου, σε περίοπτη θέση στην Times Square της Νέας Υόρκης, σχεδιάστηκε για να προβάλλει την ομορφιά της Ελλάδας και οργανώθηκε από την πρωτοβουλία εθελοντών «Up Greek Tourism» στην πλατφόρμα crowdfunding LoudSauce.

Ο αρχικός στόχος ήταν 15.000 δολάρια, ωστόσο μέσα σε 20, μόλις, μέρες, (από τις 12 Φεβρουαρίου έως τις 4 Μαρτίου) το ποσό αυτό ξεπεράστηκε, καθώς από προσφορές πολιτών συγκεντρώθηκαν 20.352 δολάρια, τα οποία επιτρέπουν την εμφάνιση του billboard σε συγκεκριμένο διαφημιστικό χώρο στην Times Square για 30 συνεχόμενες μέρες.

Το 50% των δωρεών προήλθε από την Ελλάδα, ενώ τα υπόλοιπα από Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ. Σημειώνεται πως η διαφήμιση φέρει την υπογραφή του βραβευμένου Έλληνα Designer (γνωστού για τα πορτρέτα του Steve Jobs) Xάρη Τσέβη και σε αυτήν εμφανίζονται περίπου 400 φωτογραφίες ανθρώπων, που εμπλέκονται στην καμπάνια. Στην πρωτοβουλία «Up Greek Tourism» πρωταγωνιστούν οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλατζιάν και Στάθης Χαϊκάλης, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως η θέση για το billboard φαίνεται πως ανήκει σε Ελληνοαμερικάνο επιχειρηματία, ο οποίος συνδράμει την προσπάθεια, παραχωρώντας την σε ειδική τιμή.