To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cadillac: Στην Publicis ο διαφημιστικός λογαριασμός

Cadillac: Στην Publicis ο διαφημιστικός λογαριασμός
Cadillac: Στην Publicis ο διαφημιστικός λογαριασμός

Η Cadillac προχωρά σε συνεργασία με την Publicis Worldwide, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα.

Η συγκεκριμένη απόφαση προκύπτει μέσα διάστημα μικρότερο των δυο μηνών, από την αποσύνθεση της Rogue (μέλος του Interpublic), η οποία είχε δημιουργηθεί αποκλειστικά για να χειριστεί τις δημιουργικές δραστηριότητες της Cadillac. Η Rogue αποτελούταν από τις Lowe, Hill Holiday και Campell Ewald, η οποία συγχωνεύτηκε με τη Lowe.

Πλέον, τα δημιουργικα καθήκοντα που κατείχε η Lowe & Partners θα μεταφερθούν στην Publicis, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η πρώτη εξακολουθεί να χειρίζεται τη below-the-line δουλειά για τη μάρκα.

Αυτή είναι η τελευταία από μια σειρά αλλαγών στις δημιουργικές σχέσεις της Cadillac τα τελευταία χρόνια. Έτσι, αφού τερμάτισε τη συνεργασία της με τη Leo Burnett το 2006, στη συνέχεια συνεργάστηκε με τις Modernista, BBH, Fallon και Rogue.