To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Cosmopolitan legacy

Cosmopolitan legacy
Cosmopolitan legacy

Σε νέα εποχή με νέα δυναμική επικοινωνία μπαίνει το “Astir Palace”, που παρουσίασε δύο καινούργιες ταινίες, νέα εταιρική ταυτότητα και ανανεωμένη ιστοσελίδα, σε συνεργασία με τις McVictor & Hamilton και Sheepfish.

Πιο συγκεκριμένα, το “Astir Palace” έχει μια ολοκαίνουργια εταιρική ταυτότητα, στην οποία οι βασικές διαφορές δεν εντοπίζονται στο λογότυπο, αλλά στα χρώματά της. Πλέον κυριαρχούν το χρυσό -που συμβολίζει το cosmopolitan legacy του «Αστέρα» και τις χρυσές εποχές που έχει ζήσει- και το μαύρο, που είναι ο κατ’ εξοχήν premium χρωματικός κώδικας και συμβολίζει την υψηλή ποιότητα σε κάθε πτυχή των δραστηριοτήτων του.

Επίσης, έχει προστεθεί η φράση “Αthens Riviera”. Με βάση τη νέα ταυτότητα και με πηγή έμπνευσης το cosmopolitan legacy, υπήρξε και πλήρης επανασχεδιασμός και αναβάθμιση της επίσημης ιστοσελίδας του “Astir Palace” με το νέο website που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η εταιρεία Sheepfish.

Παράλληλα, το “Astir Palace” παρουσίασε, σε συνεργασία με τη McVictor & Hamilton, δύο νέες ταινίες, οι οποίες επίσης βασίζονται στο cosmopolitan legacy και στις οποίες πρωταγωνίστρια είναι η Τόνια Σωτηροπούλου. O Λευτέρης Βαρέλης, Marketing & PR Manager του “Astir Palace”, και ο Θαλής Πιτούλης, Founder Creative Chairman της McVictor & Hamilton, μας δίνουν τις λεπτομέρειες.

Πρόσφατα παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια του “Astir Palace”, που βασίζεται στο cosmopolitan legacy του ξενοδοχειακού συγκροτήματος. Μπορείτε να μας περιγράψετε συνοπτικά τα στοιχεία που προσδίδουν αυτή την «κληρονομιά» στο “Astir Palace” αλλά και τους λόγους που σας οδήγησαν να βασιστείτε σε αυτήν για τη νέα επικοινωνία;

Στο “Astir Palace” έχουν περάσει προσωπικότητες παγκόσμιας προβολής όπως η Elisabeth Taylor, ο Frank Sinatra, βασιλιάδες, πρωθυπουργοί, αλλά και πολλοί άνθρωποι με ιδιαίτερο στυλ. Αυτή η ιστορία και η κληρονομιά μάς προσφέρουν το cosmopolitan legacy.

Αρχικά θα πρέπει να σημειώσουμε πως το “Astir Palace” διαθέτει μια ολοκαίνουρια εταιρική ταυτότητα. Τι αλλαγές έχουν γίνει και με ποια λογική, αλλά και τι έχετε επιλέξει να διατηρηθεί αναλλοίωτο;

Αναλλοίωτη παραμένει πάντα η μοναδική ομορφιά του μέρους και η αίσθηση φιλοξενίας. Στο λογότυπο, κρατώντας το μοναδικό σήμα και γραμματοσειρά, δώσαμε έμφαση στην ανάδειξη δύο χρωμάτων, του χρυσού και του μαύρου, που αντιπροσωπεύουν το cosmopolitan και το pure premium.

Με βάση τη νέα ταυτότητα αλλά και το cosmopolitan legacy, υπήρξε και πλήρης επανασχεδιασμός και αναβάθμιση της επίσημης ιστοσελίδας του “Astir Palace”, που πλέον διαθέτει και περισσότερες δυνατότητες. Πώς κινηθήκατε σε αυτό το κομμάτι και ποιοι οι στόχοι σας;

Στα νέα δεδομένα της digital εποχής και στην ανταγωνιστική αγορά του premium traveller παρέχουμε service μέσα από σύγχρονη συμβατή τεχνολογία, esthete εικόνα και απλότητα χρήσης. Ο επισκέπτης αποκτά πλέον τη δυνατότητα της εμπειρίας.

Μπορείτε να μας περιγράψετε το concept των δύο ταινιών που συμπληρώνουν την επικοινωνία; Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε και σε ποιο κοινό στοχεύετε;


Το concept είναι η κληρονομιά του χώρου με τον κοσμοπολίτικο αέρα μιας άλλης εποχής, που παραμένει πάντα επίκαιρη και επιθυμητή λόγω και του μοναδικού στυλ. Άλλωστε, το κοινό που στοχεύει η επικοινωνία του Astir Palace από όλον τον κόσμο, επιθυμεί μια εμπειρία μοναδική με ιδιαίτερο στυλ και άποψη.

Γιατί επιλέξατε το vintage κινηματογραφικό ύφος με φωτογράφηση σε τόνους σέπια και πώς επιλέχθηκε η πρωταγωνίστρια Τόνια Σωτηροπούλου;


Το vintage ύφος της ταινίας επιλέχθηκε για να υποστηρίξει το legacy. Η Τόνια, με την προσωπικότητά της και την εικόνα της σαν diva, ήταν μια ξεκάθαρη επιλογή για εμάς και την ευχαριστούμε για την άψογη συνεργασία μας.

Με λίγα λόγια, ποια θα λέγατε πως είναι τα στοιχεία που κάνουν το “Astir Palace” να ξεχωρίζει; Ποιο είναι το USP του;

H μοναδικότητα του “Astir Palace” έγκειται στην τοποθεσία του, στην ιστορία του και στους ανθρώπους που προσπαθούν για άψογο service και μια μοναδική εμπειρία διαμονής.
 

TAGS: Marketing