To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δίκτυο για την προβολή της Θεσσαλονίκης

Δίκτυο για την προβολή της Θεσσαλονίκης
Δίκτυο για την προβολή της Θεσσαλονίκης

Δίκτυο πρεσβευτών της Θεσσαλονίκης για την τουριστική προβολή της πρόκειται να αναπτυχθεί μέσω του νέου portal του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, όπως προαναγγέλλει, με γραπτή δήλωσή της η πρόεδρος του ΔΣ του Οργανισμού, αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

«Είμαστε κοντά στην ολοκλήρωση του portal του προορισμού της Θεσσαλονίκης» λέει η ίδια και απευθύνει έκκληση σε κάθε εμπλεκόμενο με τον τουρισμό φορέα να συμμετάσχει στη διαδικασία διεύρυνσης του Οργανισμού.

Διευκρινίζει, παράλληλα, ότι το δίκτυο των πρεσβευτών, που θεωρείται ένα ιδιαίτερα πετυχημένο διεθνώς μοντέλο προώθησης του τουρισμού, θα περιλαμβάνει επαγγελματίες και επιχειρήσεις, ανθρώπους της τέχνης και των επιστημών, αθλητές και απλούς πολίτες ή επισκέπτες της πόλης.

Στο ίδιο μήκος κύματος, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, σχεδιάζεται η δημιουργία ηλεκτρονικής εφαρμογής μέσω του portal για την καλύτερη ενημέρωση του επισκέπτη.

«Σε συνεργασία με τον ΕΟΤ προχωράμε στην εκτύπωση οδηγού της πόλης που θα μπορεί να βρίσκει κάποιος και ηλεκτρονικά στο portal και φυσικά συνεχίζουμε τις προσπάθειες για τη συνεχή λειτουργία του γραφείου πληροφοριών στο αεροδρόμιο Μακεδονία» επισημαίνει η κ. Πατουλίδου και υπογραμμίζει ότι θα γίνει προσπάθεια προβολής της τουριστικής ταυτότητας της πόλης (brand name), «πολλές ιστορίες μία καρδιά», («Many Stories One Heart») που δημιουργήθηκε το 2012.

«Πρέπει να βρίσκεται στις ιστοσελίδες και τα έντυπα όλων όσων εκπροσωπούν τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό και να την κάνουμε γνωστή και στους ίδιους τους πολίτες αλλά και στους επισκέπτες μας» προσθέτει.

Όσον αφορά την συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, τονίζει ότι η συμμετοχή του θα είναι στοχευμένη σε συγκεκριμένες εκθέσεις, με κριτήριο τις ανάγκες προβολής της πόλης.