To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

DUO: Καμπάνια ευαισθητοποίησης

DUO: Καμπάνια ευαισθητοποίησης
DUO: Καμπάνια ευαισθητοποίησης

Μία πρωτότυπη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού γύρω από το ασφαλές σεξ πραγματοποίησε το DUO, με αφορμή την 1η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS. Με στόχο να αφυπνίσει και να ενημερώσει το κοινό, το DUO διεξήγαγε μεγάλη online έρευνα, στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα safetysurvey.gr, με βασικό μήνυμα «εφόσον προστατεύεις τα gadget σου, γιατί δεν προστατεύεις τον εαυτό σου;».
 
Στην έρευνα, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας καλούνταν να απαντήσουν σε τρεις ερωτήσεις: αν έχουν antivirus για τον υπολογιστή τους, αν έχουν θήκη για το κινητό τους και αν έχουν προφυλακτικό πάνω τους. Το 77% των θετικών απαντήσεων καταγράφηκε στην ύπαρξη antivirus, ακολουθεί η θήκη για το κινητό με 63% και στην τελευταία θέση με ποσοστό μόλις 11%, σημειώνονται όσοι έχουν προφυλακτικό πάνω τους. Για πρώτη φορά, μέσα από την καμπάνια του DUO, αποδεικνύεται ότι δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στην προστασία αναλώσιμων αντικειμένων που μπορούμε εύκολα να αντικαταστήσουμε, παρά στον εαυτό και την υγεία μας, γεγονός ιδιαίτερα οξύμωρο και ανησυχητικό.

Στο πλαίσιο αυτό, τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας του DUO, που βασίστηκε σε περισσότερες από 3000 απαντήσεις, υπογραμμίζουν την ανάγκη για μεγαλύτερη επαγρύπνηση και καλύτερη ενημέρωση γύρω από το ζήτημα του ασφαλούς σεξ.

Την 1η Δεκεμβρίου, το DUO βρέθηκε επίσης, σε Πανεπιστήμια και κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μοιράζοντας δείγματα, καλώντας τον κόσμο να συμμετάσχει στην έρευνα, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά πως η κατοχή δεν θα έπρεπε να είναι ενοχή.

TAGS: Marketing