To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΔΕΕ: Πρωτοβουλία για το Ελληνικό Σήμα

ΕΔΕΕ: Πρωτοβουλία για το Ελληνικό Σήμα
ΕΔΕΕ: Πρωτοβουλία για το Ελληνικό Σήμα

Την πρωτοβουλία να υποστηρίξει pro bono την προσπάθεια δημιουργίας του Ελληνικού Σήματος, το οποίο παρουσίασαν τη Δευτέρα 15 του μήνα ο αρμόδιος υφυπουργός, Γεράσιμος Γιακουμάτος και ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Στέφανος Κομνηνός, ανέλαβε η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), προκειμένου να συμβάλει στην εικόνα των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

Στο πλαίσιο αυτό η ΕΕΔΕ ανέθεσε, μετά από κλήρωση, στη Milk Branding Professionals τη δημιουργία του σήματος, ενώ οι εκπρόσωποι της εταιρείας Γιώργος Αναστασιάδης και Λεώνη Γιαγδζόγλου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης χθες στο υπουργείο Ανάπτυξης, ανέλυσαν τη δημιουργική φιλοσοφία του «Ελληνικού Σήματος», εκφράζοντας παράλληλα την ευχή «να συνεισφέρει επιτυχώς στην πορεία ανάπτυξης των ελληνικών brands σε Ελλάδα και εξωτερικό».

Όπως δήλωσαν χαρακτηριστικά, αναφορικά με την ανταπόκρισή τους στην πρόσκληση της ΕΕΔΕ: «H εταιρική μας αποστολή ορίζει ως κύριο λόγο της ύπαρξής μας τη δημιουργία ισχυρών ελληνικών brands. Ήταν αυτονόητη λοιπόν η θετική ανταπόκρισή μας σε μια προσπάθεια  που θα τα ενισχύσει περαιτέρω. 

Οι πρωταρχικοί στόχοι του σχεδιασμού του Ελληνικού Σήματος ήταν το σήμα

- να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ελληνικά προϊόντα ή υπηρεσίες κάθε τύπου,
- να είναι διακριτό, κατανοητό και  αποδεκτό από κοινά πολλών διαφορετικών προφίλ,
- να μπορεί να εφαρμοστεί σωστά σε διαφορετικά υλικά, μεγέθη και τρόπους εκτύπωσης,  και
- να μην αντίκειται στους κανόνες ανταγωνισμού – δηλαδή να μην αποτελεί προτροπή αγοράς ή να προσδίδει άλλα χαρακτηριστικά υπεροχής και  ποιότητας».

Αναλύοντας τη φιλοσοφία του Σήματος, σημείωσαν: «Το Σήμα που δημιουργήθηκε έχει άμεσες αναφορές στη σημαία μας και ιδιαίτερο σχήμα ώστε να είναι κατανοητό και αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά και να εντυπώνεται στο μυαλό χωρίς να αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για την ελληνική προέλευση του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Σε δεύτερη ανάγνωση διακρίνεται εύκολα μια μορφή καρδιάς που \"μιλάει\" στο θυμικό του Έλληνα καταναλωτή η οποία είναι επαρκώς στιλιζαρισμένη ώστε να εξασφαλίζεται η διάκριση από άλλα παρόμοια σχέδια.

Η συμμετρία και η χρωματική ισορροπία του άσπρου και του γαλάζιου εξασφαλίζει αμέτρητες δυνατότητες εφαρμογής του Σήματος σε διάφορα μεγέθη και ποικίλες μορφές εκτυπώσεων, με τρόπο που σε όλες ανεξαιρέτως τις εφαρμογές αναδεικνύεται, χωρίς τη παραμικρή απώλεια, η εκφραστική του δύναμη.

Ευχόμαστε το Ελληνικό Σήμα να συνεισφέρει επιτυχώς στην πορεία ανάπτυξής των ελληνικών brands σε Ελλάδα και εξωτερικό».

Από την πλευρά της η ΕΕΔΕ, αναφερόμενη στη διαδικασία της ανάθεσης επισήμανε: «Στον τομέα Branding & Design της Ένωσης, συμμετέχουν οι καλύτερες ελληνικές εταιρίες στο αντικείμενο αυτό.  Στην πρόσκλησή μας ανταποκρίθηκαν τρεις εταιρίες Branding & Design και το έργο ανέλαβε η Milk Branding Professionals μετά από κλήρωση, όπως συμβαίνει πάντοτε σε pro bono έργα.

Αισθανόμαστε ότι σήμερα τα ελληνικά προϊόντα έχουν ένα σήμα άρτιο, αναγνωρίσιμο και τεχνικά σωστό. Ελπίζουμε ότι αυτό είναι ένα πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας σειράς δράσεων, με επαγγελματικά κριτήρια και τεχνογνωσία, για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό της οπτικής ταυτότητας της χώρας και σε άλλα πεδία.

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρία – Μέλος μας Milk για τη συνεισφορά της, καθώς και τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Γ.Γιακουμάτο και τους επιτελείς του Υπουργείου για τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη».

TAGS: Marketing