To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εκδήλωση από το Carroten και την Panik Records

Εκδήλωση από το Carroten και την Panik Records
Εκδήλωση από το Carroten και την Panik Records

Με μία ιδιαίτερη πρόσκληση που έκλεψε τις εντυπώσεις, οι προσκεκλημένοι μπήκαν αμέσως στο concept του Carroten Party, ενώ φτάνοντας στον χώρο του Baraonda, διαπίστωναν οτι το καλοκαίρι έχει φτάσει για τα καλά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το νέο τηλεοπτικό σποτ του Carroten, καθώς και τα νέα πρωτοποριακά προϊόντα αντηλιακής φροντίδας. Ανάμεσά τους, το Carroten BB divine care Face Cream SPF 25, που έρχεται για να γίνει το απόλυτο αξεσουάρ της καλοκαιρινής περιόδου, το πρωτοποριακό Baby Face & Body Cream SPF50+, για τρυφερή και αποτελεσματική προστασία της βρεφικής επιδερμίδας, το Carroten After Sun Burn Relief Cream για περιποίηση μετά την παραλία και το Carroten Ultra Light Suncare Milk SPF 25 που με την καινοτομική ultra light formula και την λεπτόρρευστη υφή του αποτελεί την ιδανική επιλογή για το αντρικό κοινό.

Παράλληλα, το Carroten, παρουσίασε για 3η συνεχόμενη χρονιά το μουσικό hit του καλοκαιριού σε συνεργασία με την Panik Records. Το τραγούδι “The Sun” ήδη έχει σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις των airplay charts, μόλις 20 μέρες από την επίσημη κυκλοφορία του. Όπως τόνισε και ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Senior Brand Manager της εταιρείας Sarantis... «τo Carroten Song Project τοποθετεί στο επίκεντρο της καμπάνιας του το τραγούδι που παρουσιάζει κάθε χρονιά και περιλαμβάνει διαφορετικά στοιχεία όπως το video clip και τα beach parties που θα γίνουν σε όλη την Ελλάδα».

Σημειώνεται πως το concept και την οργάνωση της εκδήλωσης επιμελήθηκε η Yes. Positive Communication.