To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ελληνική γεύση, δυναμική επικοινωνία

Ελληνική γεύση, δυναμική επικοινωνία
Ελληνική γεύση, δυναμική επικοινωνία

Η Κρι Κρι έχει κατορθώσει να είναι πλέον σημαντικός παίκτης τόσο στην αγορά του παγωτού, όσο και στην αγορά των γιαουρτιών, όπως αποτυπώνεται από τις διαρκώς αυξανόμενες πωλήσεις αλλά και τα μερίδια αγοράς, σημειώνοντας ιδιαίτερα θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια.

Η ελληνική γεύση στα καλύτερα της!

Φέτος, η εταιρεία Kρι Κρι ανανεώνεται και υπόσχεται να μας δώσει «master» στη γεύση, με τα αγαπημένα ξυλάκια, τους  πυραύλους και τις καθιερωμένες σοκολατένιες μπουκιές Master. Οι πύραυλοι Rodeo, εμπλουτίζουν την γκάμα τους με τη νέα σειρά Gold και δύο λαχταριστούς συνδυασμούς: banoffee, με μπανάνα, καραμέλα και κομμάτια από σοκολατένιο μπισκότο και caramel, με μικρά σοκολατένια κομμάτια μπισκότου περιχυμένα από πλούσιο σιρόπι καραμέλας, που υπόσχονται μια εκλεκτή γευστική εμπειρία. Η νέα σειρά Royal έρχεται να γίνει η αγαπημένη συνήθεια στα οικογενειακά παγωτά προσφέροντας εκλεπτυσμένες γεύσεις σε οικονομικές συσκευασίες και τιμές-έκπληξη, ενώ η νέα γρανίτα Top Exotic με γεύση ροδάκινο και μάνγκο σημαίνει τροπική απόλαυση και δροσερές στιγμές με ελάχιστες θερμίδες!

H επικοινωνιακή στρατηγική

Γενικότερα, τα παγωτά Κρι Κρι επενδύουν στην επικοινωνία της μάρκας με απώτερο στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της, αλλά και κυρίως στην οικοδόμηση του Brand Equity. Επίσης, δίνεται έμφαση στην ενημέρωση και εκπαίδευση του καταναλωτή αναφορικά με την ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων της μάρκας μέσα από την προβολή των βασικών της αξιών: απόλαυση, ελληνικότητα, αυθεντικότητα, με μία fun προσέγγιση. Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιούνται όλα τα μέσα, online & offline επενδύοντας στρατηγικά στα social media, που έχουν σημαίνουσα αξία για την αμεσότητα τους με τους καταναλωτές.

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια

Η νέα καμπάνια των παγωτών Κρι Κρι έκανε πρεμιέρα στους τηλεοπτικούς δέκτες με τη συμμετοχή του γνωστού αγαπημένου κωμικού ηθοποιού και σεναριογράφου Γιώργου Καπουτζίδη. Η επιλογή του Γιώργου Καπουτζίδη ως brand ambassador ήταν μία φυσική εξέλιξη, καθώς ο ίδιος έχει ισχυρό συναισθηματικό δέσιμο με την εταιρεία, έχοντας μεγαλώσει στις Σέρρες, την πόλη-έδρα της Κρι Κρι, επιλέγει διαχρονικά τα προϊόντα που γνωρίζει κι εμπιστεύεται από τα παιδικά του χρόνια, ενώ με το χιούμορ και το ταλέντο του εκφράζει δημιουργικά την ελληνική δύναμη και την ποιοτική υπεροχή των παγωτών της.

Σε σενάριο της διαφημιστικής εταιρείας attp και σε παραγωγή της Βoo Productions, o Aντώνης Αγγελόπουλος, σταθερός συνεργάτης του Γ. Καπουτζίδη στις σειρές «Στο Παρά 5» & «Σαββατογεννημένες» σκηνοθέτησε δύο απρόβλεπτα, κωμικά τηλεοπτικά spots, όπου ο κωμικός ηθοποιός μεταμορφώνεται στο ρόλο της κλασικής ελληνίδας γιαγιάς αλλά κι ενός ξεχωριστού παππού χρησιμοποιώντας έξυπνα λογοπαίγνια γύρω από τις ονομασίες των παγωτών Κρι Κρι. Τα γυρίσματα των διαφημιστικών ταινιών πραγματοποιήθηκαν στη γραφική πλατεία της Αγ. Μαρίνας στο Θησείο όπου για τις ανάγκες των ταινιών στήθηκε ένα πλήρως εξοπλισμένο περίπτερο στα χρώματα της Κρι Κρι, ενώ ένα πολυπληθές cast ηθοποιών ανέδειξε τους ρόλους μίας ιδιαίτερης ελληνικής οικογένειας.

Η ομάδα Marketing της Κρι Κρι δηλώνει χαρακτηριστικά: «Με την επικοινωνιακή μας στρατηγική, θελήσαμε να αναδείξουμε τις κύριες αξίες του brand, χρησιμοποιώντας σαν κύριο όχημα το χιούμορ και αξιοποιώντας κατάλληλα το προφίλ του Γ. Καπουτζίδη και τη δυνατότητά του να εντάσσεται δημιουργικά στο σενάριο. Ο ίδιος μάλιστα συμμετείχε ενεργά στη σεναριακή και παραγωγική διαδικασία, δίνοντας το προσωπικό του στίγμα. Από τα πρώτα, ιδιαίτερα θετικά, δείγματα ανταπόκρισης του κοινού, πιστεύουμε ότι πετύχαμε με αυτή την καμπάνια να ξεχωρίσουμε επικοινωνιακά και να οικοδομήσουμε μία σύγχρονη κι ελκυστική εικόνα για τη μάρκα, με γνώμονα τις αξίες και την ιστορία της».

TAGS: Marketing