To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Enterprise Greece: Πρωτοβουλιά για μεσογειακά είδη

Enterprise Greece: Πρωτοβουλιά για μεσογειακά είδη
Enterprise Greece: Πρωτοβουλιά για μεσογειακά είδη

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου – Enterprise Greece, (δημόσιος φορέας εποπτευόμενος από το Υπουργείο Ανάπτυξης) «Ψάρια μεγαλωμένα με Φροντίδα» για την προώθηση των ευρύαλων μεσογειακών ειδών (τσίπουρα - λαβράκι ιχθυοκαλλιέργειας).

Η πρωτοβουλία είχε ως στόχο την πλήρη ενημέρωση του κοινού για τα ευρύαλα μεσογειακά είδη και πρόσφερε στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δουν και να απολαύσουν από τον καλύτερο του είδος, τον σεφ Λευτέρη Λαζάρου, την παρασκευή εύκολων και προσιτών συνταγών με βάση την τσιπούρα και το λαβράκι ιχθυοκαλλιέργειας και να πάρουν σημαντικά ερεθίσματα, ώστε να τα εντάξουν στο καθημερινό τους διαιτολόγιο.

Κατά την διάρκεια της δράσης πραγματοποιήθηκαν 29 εκδηλώσεις πανελλαδικώς και η ανταπόκριση του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Το πρόγραμμα απευθύνθηκε σε 5 κατηγορίες – κοινά, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι συνολικά προσέλκυσε πάνω από 2.000 συμμετοχές.

Πιο συγκεκριμένα, οι γονείς και οι κηδεμόνες ήταν αυτοί που με τη συμμετοχή τους, που ξεπέρασε τους 1.000, απέδειξαν ότι έχουν την θέληση και με σωστή καθοδήγηση να εντάξουν τα ψάρια ιχθυοκαλλιέργειας στην καθημερινή τους διατροφή. Παράλληλα, οι επαγγελματίες του χώρου εστίασης, με τη συμμετοχή τους να φτάνει τους 750, πλέον μπορούν να εντάξουν τα ευρύαλα προϊόντα στο μενού της κουζίνας τους με πρακτικές και έξυπνες συνταγές, καθώς είχαν την ευκαιρία να μάθουν τα «μυστικά» του σεφ Λευτέρη Λαζάρου. Οι σπουδαστές στον τομέα της μαγειρικής που συμμετείχαν ξεπέρασαν τους 280, προερχόμενοι από 6 διαφορετικές σχολές, και είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξουν την τσιπούρα και το λαβράκι ιχθυοκαλλιέργειας, τόσο για τις διατροφικές τους αξίες όσο και για τις τεχνικές μαγειρέματος τους. Με δύο επιστημονικές ημερίδες σε διατροφολόγους – διαιτολόγους, τόσο της Βορείου Ελλάδος όσο και της Αττικής, και με 70 συμμετοχές, η διατροφή πολλών ανθρώπων μπορεί πλέον να εμπλουτιστεί αβίαστα με τα ευρύαλα μεσογειακά προϊόντα. Τέλος, 90 τουρίστες σε Χαλκιδική και Κρήτη επέλεξαν στην περίοδο των θερινών τους διακοπών να απολαύσουν μενού βασισμένο στην τσιπούρα και λαβράκι ιχθυοκαλλιέργειας από τον Λευτέρη Λαζάρου και παράλληλα να ενημερωθούν παρακολουθώντας τα live cooking sessions.
 

TAGS: Marketing