To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος: Workshop για το Customer Experience

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος: Workshop για το Customer Experience

Στις 13 Δεκεμβρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 17:30 πραγματοποιήθηκε workshop με θέμα «Ο Πελάτης Πρώτα» το οποίο αποτελεί εισαγωγικό workshop του Διεθνούς προγράμματος, all about…Loyalty με στόχο τη βελτίωση του Customer Experience και κατά το οποίο αναπτύχθηκαν ενότητες από τη θεωρία και τα εργαλεία διαχείρισής του.

Το workshop διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Optimal HR Group, στις εγκαταστάσεις της West S.A. (Μάνου Χατζηδάκι 4 & Ηνιόχου, 152 38 Χαλάνδρι).

Στο workshop συμμετείχαν δωρεάν τα μέλη του ΙΠΕ, κατά κύριο λόγο στελέχη των πωλήσεων της αγοράς και είχαν την ευκαιρία γνωρίσουν και να μοιραστούν τις νέες τάσεις, τις σύγχρονες πρακτικές & τα εργαλεία γύρω από το Customer Loyalty Management, ιδέες και tips προκειμένου να εξελίξουν ακόμα περισσότερο την πιστότητα των πελατών τους.

TAGS: ΙΠΕ