Unilever: Υποστηρίζει την Οργάνωση Women Do Business και την γυναικεία επιχειρηματικότητα
Μέσω των καταστημάτων Hondos Center.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω των καταστημάτων Hondos Center.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΔΕΗ αλλάζει. Με νέο εμπορικό σήμα, νέα φιλοσοφία, νέα ενέργεια, κρατά τα καλύτερα από τη μακρά ιστορία της και προσαρμόζεται στη σημερινή εποχή, σχεδιάζοντας το μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα της ερευνητικής μελέτης με τίτλο «Βέλτιστες Πρακτικές Δημιουργικής Ηγεσίας στις Ελληνικές Επιχειρήσεις» παρουσιάστηκαν διαδικτυακά από τον ΣΕΒ και το Alba Graduate Business School, The American College of Greece, στο πλαίσιο του τρίτου έτους λειτουργίας του «ΣΕΒ – Κέντρου Αριστείας στη Δημιουργική Ηγεσία (SEV Center of Excellence in Creative Leadership)».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ winmasters θα είναι δίπλα σε όλα τα αγωνιστικά τμήματα της ΑΕΚ ως ο Μεγάλος Χορηγός του Συλλόγου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια έβδομη συνεχή χρονιά η Λουξ βρίσκεται πλάι-πλάι με την ΠΑΕ ΑΕΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπεράσματα από το Ψηφιακό Εργαστήριο ΣΕΒ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ χορηγική συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ εντάσσεται στο πλαίσιο του διευρυμένου και φιλόδοξου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Stoiximan, για την στήριξη και ανάπτυξη του Ελληνικού Αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσαρμοσμένα στις νέες συνθήκες, τα Business Days του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας & Σταδιοδρομίας συνεχίζονται και φέτος δυναμικά με τις εγγραφές συμμετοχής να γίνονται ως και 16 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και η Lenovo, ανανέωσαν την κοινή τους πορεία και για τη φετινή αγωνιστική περίοδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4η χρονιά η LG θα αποτελέσει «Επίσημο Υποστηρικτή» της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορές υποβάλλονται μέχρι Τρίτη 3 Νοεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι το πρώτο digital agency από την Ελλάδα που εντάχθηκε στο πρόγραμμα αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory