To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Επιτυχής ο διαγωνισμός MasterCard Player Escort

Επιτυχής ο διαγωνισμός MasterCard Player Escort
Επιτυχής ο διαγωνισμός MasterCard Player Escort

Ο διαγωνισμός αφορούσε στην επιλογή 22 παιδιών, τα οποία συνόδεψαν τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού FC και της Μάλμε FF στο μεταξύ τους αγώνα, στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του UEFA Champions League.

Ο διαγωνισμός δημιουργήθηκε εξ’ ολοκλήρου από το Novasports.gr και έτρεξε σε ειδικά διαμορφωμένη σελίδα. Για τις ανάγκες επικοινωνίας του διαγωνισμού, χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα της Nova (TV, Digital & Social media), με αποτέλεσμα την μεγάλη αναγνωρισιμότητα της ενέργειας.

Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, περισσότεροι από 480.000 μοναδικοί χρήστες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ενέργεια, μέσα από την digital επικοινωνία. Παράλληλα, μέσα από τη μεγάλη δημοσιότητα και κάλυψη των αθλητικών καναλιών Novasports αλλά και των κινηματογραφικών καναλιών Novacinema, ο διαγωνισμός γνωστοποιήθηκε σε χιλιάδες τηλεθεατές.

Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing Manager της MasterCard Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας δήλωσε για τη συνεργασία αυτή, «Η MasterCard επιδιώκει σταθερά να προσφέρει εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας και η πάντα πετυχημένη συνεργασία με το novasports.gr αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση αυτή. Υποσχόμαστε η συνέχεια να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή για τους φίλους του ποδοσφαίρου και της μεγαλύτερης ετήσιας ποδοσφαιρικής αρένας, του UEFA Champions League  -που περήφανα στηρίζει και φέτος η MasterCard».

Ο Δημήτρης Βάγιας, Εμπορικός Διευθυντής Διαφήμισης & Media της Forthnet, σχολίασε αντίστοιχα, «Η επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ Nova και MasterCard, που ήδη μετράει αρκετά χρόνια, συνεχίστηκε συναρπαστικά. Η συγκεκριμένη ενέργεια προσέφερε στο κοινό του novasports.gr και στους αυριανούς πιθανούς πρωταγωνιστές των γηπέδων, μια ξεχωριστή δυνατότητα χάρη στην MasterCard. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επιτυχία του διαγωνισμού αυτού, που έδωσε την ευκαιρία σε τόσα παιδιά να βρεθούν δίπλα στα είδωλά τους».
 

TAGS: Marketing