To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΣΒΕΠ: Εργαλείο ανάπτυξης οι Μάρκες

ΕΣΒΕΠ: Εργαλείο ανάπτυξης οι Μάρκες
ΕΣΒΕΠ: Εργαλείο ανάπτυξης οι Μάρκες

«Οι Μάρκες παίζουν καθοριστικό ρόλο ως εργαλείο οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, ενώ παράλληλα μπορούν να γίνουν και όχημα της τόσο απαραίτητης στην ελληνική οικονομία εξωστρέφειάς της. Επίσης, σε μια εποχή όπου στην οικονομία και στην κατανάλωση το ψηφιακό περιβάλλον κερδίζει σταθερά έδαφος, το e-Branding γίνεται σοβαρός συντελεστής δημιουργίας αξιών. Υπό αυτή την έννοια, η ελληνική οικονομία δεν έχει μόνο να αντιμετωπίσει τη σημερινή οξύτατη κρίση χρέους που όλοι βιώνουμε, αλλά πρέπει να απαντήσει και στην πρόκληση προσαρμογής σε μια νέα εποχή. Ζωτικός, στο πλαίσιο αυτό, προβάλλει ο ρόλος του ΕΣΒΕΠ που τα τελευταία χρόνια αποτελεί τον μοναδικό στην Ελλάδα φορέα στήριξης και προαγωγής της επώνυμης ζήτησης εντός και εκτός της χώρας». Αυτά, μεταξύ άλλων, τόνισε στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου ο Πρόεδρός του, Νίκος Καραγεωργίου, κάνοντας ταυτόχρονα και τον απολογισμό των δραστηριοτήτων του ΕΣΒΕΠ για το  έτος 2014.

Στο πλαίσιο αυτής της Γενικής Συνέλευσης, ο δημοσιογράφος Μπάμπης Παπαδημητρίου αναφέρθηκε στα σοβαρά προβλήματα προσαρμογής που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία και τόνισε ιδιαίτερα ότι χωρίς ενίσχυση της ιδιωτικής επιχειρηματικότητας και της ιδέας της σε όλα τα επίπεδα, η ανάπτυξη θα είναι όνειρο μακρινό.

Από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Φλώρος από την εταιρεία Nielsen αναφέρθηκε στις εξελίξεις που οριοθέτησαν την πορεία του λιανεμπορίου το 2014 και υπογράμμισε ιδιαίτερα ότι από τα διαθέσιμα στοιχεία γίνεται εμφανής η είσοδος της ελληνικής οικονομίας σε φάση αποπληθωρισμού, γεγονός εξαιρετικά επικίνδυνο. Και τούτο διότι είναι γνωστό ότι σε περιόδους αποπληθωρισμού αυξάνεται η ανεργία ακριβώς επειδή δεν γίνονται επενδύσεις. Στο επίπεδο αυτό ο ομιλητής έδωσε στοιχεία για πτώση των τιμών σε πολλούς τομείς και κυρίως στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα και υπογράμμισε ότι η εξέλιξη αυτή διακυβεύει πολύ σοβαρά τις προοπτικές ανόδου του ΑΕΠ για το 2015.

Όλοι οι ομιλητές αναφέρθηκαν επίσης στο κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί και το οποίο όσο συνεχίζεται θα επιδρά αρνητικά στην απασχόληση και στο επενδυτικό κλίμα.

TAGS: Marketing