To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Εθνικό brand ο Μαραθώνιος της Αθήνας

Εθνικό brand ο Μαραθώνιος της Αθήνας
Εθνικό brand ο Μαραθώνιος της Αθήνας

Εθνικό brand, χαρακτήρισε τον κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε ειδική εκδήλωση, με θέμα «Η νέα εποχή του Μαραθωνίου της Αθήνας». Η εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου στο Μουσείο Μπενάκη.
 
«Αποτελεί μια κορυφαία εκδήλωση υψηλού κύρους, με προφανή οφέλη για τον τουρισμό και την εθνική οικονομία γενικότερα» τόνισε χαρακτηριστικά η υπουργός Τουρισμού.
 
Παράλληλα αναφέρθηκε και στο θετικό αντίκτυπο που έχει ο κλασσικός Μαραθώνιος για την τουριστική ταυτότητα της Αθήνας, καθώς-όπως είπε η κυρία Κεφαλογιάννη- προβάλλει την πλούσια ιστορία της, τον πολιτισμό της αλλά και τις σύγχρονες υποδομές και τις υψηλές τουριστικές υπηρεσίες της.
 
Η υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι ο ελληνικός τουρισμός είναι συγκριτικό πλεονέκτημα για τη χώρα και μπορεί να αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση.
 
«Ο τουρισμός αυξάνει το Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν. Μειώνει τους ρυθμούς ύφεσης. Δημιουργεί θέσεις εργασίας. Κρατάει νέους ανθρώπους στις περιφέρειες τους. Βοηθάει στην κοινωνική συνοχή των τοπικών κοινωνιών. Δίνει ελπίδα και αισιοδοξία στον κόσμο. Αλλάζει την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό», υπογράμμισε  η υπουργός Τουρισμού.
 
Αναφερόμενη στη νέα τουριστική χρονιά, η κυρία Κεφαλογιάννη είπε ότι στόχος για το 2014 είναι \"να συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία. Να αυξήσουμε την τουριστική κίνηση και να τονώσουμε τα έσοδα της χώρας\".