To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

3M: Στη Venables Bell & Partners το παγκόσμιο δημιουργικό

3M: Στη Venables Bell & Partners το παγκόσμιο δημιουργικό
Η 3Μ Company προχώρησε στην επιλογή της Venables Bell & Partners για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης συνεργασιών για το Consumer Business Group της. 

Η πολυεθνική εταιρεία, που διαθέτει από προϊόντα συγκόλλησης μέχρι προϊόντα στοματικής υγιεινής, είναι ευρύτερα γνωστή για τις μάρκες Post-it, Scotch και Nexcare. 

"Έπειτα από μια ενδελεχή αναζήτηση μεταξύ σπουδαίων εταιρειών, επιλέξαμε την Venables Bell & Partners σαν τη νέα δημιουργική συνεργάτιδα των καταναλωτικών επιχειρήσεων της 3M" ανέφερε ο vp του marketing στο Consumer Business Group της 3M, David Crist και πρόσθεσε: "Η VB&P μας εντυπωσίασε για πολλούς λόγους, όπως η αποδεδειγμένη ικανότητά της να ενισχύει τα brands με τη δημιουργική και media προσέγγισή της". 

Η Grey New York αποτελούσε τη βασική συνεργάτιδα της 3M για περισσότερα από 20 χρόνια και πριν την έναρξη της αναθεώρησης, τον προηγούμενο Νοέμβριο. Πλέον, η VB&P θα ηγηθεί των παγκόσμιων marketing ενεργειών του νέου πελάτη, σε έναν ρόλο που περιλαμβάνει projects τοπικού χαρακτήρα και τη δημιουργία cross-platform καμπανιών, οι οποίες θα κάνουν την εμφάνισή τους στα τέλη του β' τριμήνου και στις αρχές του γ' τριμήνου του τρέχοντος έτους. 

Σημειώνεται πως η 3M ξόδεψε περί τα 35 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ για τους πρώτους 11 μήνες του 2016 η δαπάνη ανήλθε σε 36 εκατ.